AndroidHealthClinic

PWO 's

Bezoekers in dit topic

Ellen37

Novice
Lid geworden
21 jun 2017
Berichten
15
Waardering
7
Lengte
1m64
Massa
77kg
Vetpercentage
27%
Ik gebruik af en toe een pwo, ondanks dat ik een echte adhd'er ben, kom ik soms niet vooruit
Maar nu heb ik :
Blast !!
No explode
Psychotic speciaal voor vrouwen
C4 on the go
Unstoppable( vies !!)
Assauld

Maar echt het gevoel van wauw nooit gehad
Nu was ik laatst bij een sportzaak in Roermond
En ik gaf dat zo aan en toen kwam hij met
Psycho met 1.3 dmha erin

Ik weet dat deze niet legaal zijn, maar aangezien ik zo nieuwsgierig was, deze gekocht...

Echter durf ik hem niet te gebruiken....en ik ken de verhalen vanuit Amerika en de soldaten, maar ik denk dat zij over gedoseerd waren
Dus ik ben niet bang voor één overdosis maar meer voor bijwerkingen...

Dus wie hééft er ervaringen met Psycho waar 1.3 in zit
 
Als je je aan een normale dosis houdt is er niks mis mee. Gewoon opletten voor de crash nadien.
 
Ik gebruik af en toe een pwo, ondanks dat ik een echte adhd'er ben, kom ik soms niet vooruit
Maar nu heb ik :
Blast !!
No explode
Psychotic speciaal voor vrouwen
C4 on the go
Unstoppable( vies !!)
Assauld

Maar echt het gevoel van wauw nooit gehad
Nu was ik laatst bij een sportzaak in Roermond
En ik gaf dat zo aan en toen kwam hij met
Psycho met 1.3 dmha erin

Ik weet dat deze niet legaal zijn, maar aangezien ik zo nieuwsgierig was, deze gekocht...

Echter durf ik hem niet te gebruiken....en ik ken de verhalen vanuit Amerika en de soldaten, maar ik denk dat zij over gedoseerd waren
Dus ik ben niet bang voor één overdosis maar meer voor bijwerkingen...

Dus wie hééft er ervaringen met Psycho waar 1.3 in zit

Ik neem aan dat je voeding en je schema prima op orde zijn...
Als je het toch gaat doen doe het in het weekend of zo wanneer de volgende dag niet hoeft te werken.
 
Geen ervaring met de opgenoemde PWOs. Wel met andere. Gekocht in aanbieding en via vrienden geprobeerd.

Ik vind het gewoon rommel. Deed niks voor mn trainingen.
 
Ik gebruik af en toe een pwo, ondanks dat ik een echte adhd'er ben, kom ik soms niet vooruit
Maar nu heb ik :
Blast !!
No explode
Psychotic speciaal voor vrouwen
C4 on the go
Unstoppable( vies !!)
Assauld

Maar echt het gevoel van wauw nooit gehad
Nu was ik laatst bij een sportzaak in Roermond
En ik gaf dat zo aan en toen kwam hij met
Psycho met 1.3 dmha erin

Ik weet dat deze niet legaal zijn, maar aangezien ik zo nieuwsgierig was, deze gekocht...

Echter durf ik hem niet te gebruiken....en ik ken de verhalen vanuit Amerika en de soldaten, maar ik denk dat zij over gedoseerd waren
Dus ik ben niet bang voor één overdosis maar meer voor bijwerkingen...

Dus wie hééft er ervaringen met Psycho waar 1.3 in zit
Ik heb hier psycho staan. Als ik het neem hou ik me nooit aan de dosering :D Leef nog steeds
 
Anders begin je met een halve dosering en kijk je hoe dat gaat.
 
Het echte 'wauw-gevoel' gaat er ook nooit komen. Tenzij je jezelf waagt aan drugs. Vraag is of je dat moet willen.
 
Of je gaat goed eten en je bouwt het rustig op ipv om dit rommel als shortcut te gebruiken.

Daarom die halve dosering.
Rommel? Is gewoon heerlijk spul man.
 
Deze pre-workout mag officieel niet meer verkocht worden en er zit dmaa in. Niet vergelijkbaar met cafeïne daarom.
Ja, dat weet ik. Maar het is niet alsof je instant doodvalt.

Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Men rookt, zuipt alcohol, trap er 4 grammen coke doorheen in een weekend, MAAR GEEN PWO MET DMAA HOOR! Want dat is rommel. :D
 
Ja, dat weet ik. Maar het is niet alsof je instant doodvalt.

Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Men rookt, zuipt alcohol, trap er 4 grammen coke doorheen in een weekend, MAAR GEEN PWO MET DMAA HOOR! Want dat is rommel. :D

Ik doe niks van dit alles. Vind PWOs ook gewoon Rommel. Je kan evengoed en even hard trainen zonder. Maar ja voor alles een poedertje of pilletje tegewoordig.
 
Ja, dat weet ik. Maar het is niet alsof je instant doodvalt.

Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Men rookt, zuipt alcohol, trap er 4 grammen coke doorheen in een weekend, MAAR GEEN PWO MET DMAA HOOR! Want dat is rommel. :D
Haha, het valt inderdaad allemaal wel mee zolang je al die middelen niet dagelijks gebruikt. Maar alsnog snap ik wel waarom mensen het als rommel betitelen; zelfde voor de overige genotsmiddelen. Je hebt het in principe allemaal niet nodig en kost bakken met geld wat het eigenlijk niet waard is.
 
Ik doe niks van dit alles. Vind PWOs ook gewoon Rommel. Je kan evengoed en even hard trainen zonder. Maar ja voor alles een poedertje of pilletje tegewoordig.
Maar je kan ook even goed en hard trainen zonder koffie. Dat gebruikt iedereen ook massaal :P Don't get me wrong, ik snap je punt hoor. Maar ik moet altijd een beetje lachen om mensen die zo spastisch doen alsof je van die dingen ineens sterft.

Haha, het valt inderdaad allemaal wel mee zolang je al die middelen niet dagelijks gebruikt. Maar alsnog snap ik wel waarom mensen het als rommel betitelen; zelfde voor de overige genotsmiddelen. Je hebt het in principe allemaal niet nodig en kost bakken met geld wat het eigenlijk niet waard is.
Klopt, maar dat is ook een beetje het leven natuurlijk. In theorie heb je ook geen whey of creatine nodig.
 
Haha, het valt inderdaad allemaal wel mee zolang je al die middelen niet dagelijks gebruikt. Maar alsnog snap ik wel waarom mensen het als rommel betitelen; zelfde voor de overige genotsmiddelen. Je hebt het in principe allemaal niet nodig en kost bakken met geld wat het eigenlijk niet waard is.

Ik vind het zn geld niet waard,voor wat je in de plaats krijgt. Als je dat al nodig hebt om goed te kunnen trainen pfffffff.

En als je sommigen dan hoort in de gym. Oeh ze hebben hun drankje niet binnen nu gaat de training niet goed gaan.
 
Maar je kan ook even goed en hard trainen zonder koffie. Dat gebruikt iedereen ook massaal :P Don't get me wrong, ik snap je punt hoor. Maar ik moet altijd een beetje lachen om mensen die zo spastisch doen alsof je van die dingen ineens sterft.


Klopt, maar dat is ook een beetje het leven natuurlijk. In theorie heb je ook geen whey of creatine nodig.
Nee je sterft niet meteen maar eerder.
 
Klopt, maar dat is ook een beetje het leven natuurlijk. In theorie heb je ook geen whey of creatine nodig.
Mwa, als je door voeding je eiwitbehoefte niet haalt is whey handig. Of als je student bent en een goedkope bron voor eiwitten zoekt is whey ook handig. Kan zeker een waardevolle toevoeging zijn. Over creatine eens.
 
Nee je sterft niet meteen maar eerder.
Van een paar keer DMAA :D Je sterft ook eerder doordat de ozonlaag steeds dunner aan het worden is. Door je partner/vrienden die roken waarbij je meerookt, door AB restanten in het drinkwater...

Je moet die shit niet op dagelijkse basis 365 dagen per jaar, elk jaar nemen nee.
 
Van een paar keer DMAA :D Je sterft ook eerder doordat de ozonlaag steeds dunner aan het worden is. Door je partner/vrienden die roken waarbij je meerookt, door AB restanten in het drinkwater...

Je moet die shit niet op dagelijkse basis 365 dagen per jaar, elk jaar nemen nee.

Weet er nochtans genoeg die ze elke training nodig hebben. 5 x de week. Hebben ze hun magisch drankje niet kunnen ze plots niet meer deftig trainen. Nu ja vaak is het met pwo zelfs al gene vette :)

5 j later hebben ze nog steeds een klote fysiek. :D
 
Back
Naar boven