Fitness Seller

PWO 's

Bezoekers in dit topic

Weet er nochtans genoeg die ze elke training nodig hebben. 5 x de week. Hebben ze hun magisch drankje niet kunnen ze plots niet meer deftig trainen. Nu ja vaak is het met pwo zelfs al gene vette :)

5 j later hebben ze nog steeds een klote fysiek. :D
Ja...Gisteren zag ik eentje bij Basic-Fit in Diemen de PWO zonder water innemen. Zag er uit alsof die een paar dikke lijnen coke had genomen.
 
Mwa, als je door voeding je eiwitbehoefte niet haalt is whey handig. Of als je student bent en een goedkope bron voor eiwitten zoekt is whey ook handig. Kan zeker een waardevolle toevoeging zijn. Over creatine eens.
Schepje whey door je oats om het een lekker smaakje te geven.
 
Tnx voor de antwoorden !!
De reden dat ik een pwo wel eens gebruik is voor zo',n dag als vandaag
7 nachtdiensten...en soms zo moe in die reeks dat ik iets wil wat meer energie geeft

Het is absoluut niet zo dat ik denk dat ik er sterker door ben en het moet!!! hebben
Dat is iets psychologisch, als je ervan overtuigd bent dat zonder een pwo je niet kan trainen

Maar ik heb wel wat aan jullie antwoorden
 
Ik heb psycho een jaartje geleden geprobeerd, voelde er weinig van. Dan heb ik liever de hier bekende PWO's van muscle-lab.de (Devils Shot). Alleen als je hartklachten zou ik het niet doen, Anders kan er weinig fout gaan, en hou je aan de dosering die op het potje staat (ga niet overdoseren).
 
Tnx voor je antwoord!!
Ik heb niks aan mijn hart
Ik zal alleen, als ik het gebruik, mijn ritalin weg laten....
Maar mischien heb ik dan geen pwo nodig :)
 
Tnx voor je antwoord!!
Ik heb niks aan mijn hart
Ik zal alleen, als ik het gebruik, mijn ritalin weg laten....
Maar mischien heb ik dan geen pwo nodig :)

Ja dat is heel gevaarlijk DMAA met Ritalin, kun je een paniekaanval van krijgen (twee stims bij elkaar)
 
Ja, dat weet ik. Maar het is niet alsof je instant doodvalt.

Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Men rookt, zuipt alcohol, trap er 4 grammen coke doorheen in een weekend, MAAR GEEN PWO MET DMAA HOOR! Want dat is rommel. :D
Als je 4g dmaa in een keer inneemt is de kans volgens mij reëel dat je hart ermee stopt denk ik :p
Voor de rest is het idd wat hypocriet van sommigen. In principe is alles rommel, hoe er tegenwoordig wordt gesjoemeld met gewone voeding etc.
TS kan mss gewoon caffeine tabs nemen voor de energie? In plaats van 1 tab, 1,5 tab of meer?
 
Voor de rest is het idd wat hypocriet van sommigen. In principe is alles rommel, hoe er tegenwoordig wordt gesjoemeld met gewone voeding etc.
Please stfu. Duidelijk dat je er geen verstand van hebt bro.
 
De momenten dat je erg moe bent en geen zin hebt om te trainen kan ik erg goed begrijpen, een pwo is dan wel fijn :).
 
Gewoon vermannen kan ook.

Ik ben nog maar een jongetje :rolleyes::trollface:.

edit; ik gebruik de laatste tijd nooit meer pwo, een pwo nam ik alleen wel eens als ik moe was en een zware training tegemoet stond.
 
Ik ben nog maar een jongetje :rolleyes::trollface:.

edit; ik gebruik de laatste tijd nooit meer pwo, een pwo nam ik alleen wel eens als ik moe was en een zware training tegemoet stond.

Vroeger fysiek zwaar werk gedaan. Kon toen ook geen PWO nemen als ik moe was. Dus een uurtje moe trainen zal ook wel lukken. :D
 
Heb jij ervaring met trainen terwijl je meerdere nachtdiensten moet werken?
Vroeger wel ja. nachtdiensten,wisselende diensten. Nachtshiften van 12uur.

En ja ook zonder PWO trainen toen.

Nu nachten van max 5 uur slaap vaak minder en in stukken. 3uur per dag woon werk verkeer op de fiets. En trainen en ook zonder PWO Rommel.
 
Vroeger fysiek zwaar werk gedaan. Kon toen ook geen PWO nemen als ik moe was. Dus een uurtje moe trainen zal ook wel lukken. :D

Heb ook een erg fysiek zware stage gehad, maar dan vond ik een pwo voor het trainen als nog wel fijn. Op zo'n werkdag werd er wel aardig veel koffie gedronken though :D.
 
Vroeger wel ja. nachtdiensten,wisselende diensten. Nachtshiften van 12uur.

En ja ook zonder PWO trainen toen.

Nu nachten van max 5 uur slaap vaak minder en in stukken. 3uur per dag woon werk verkeer op de fiets. En trainen en ook zonder PWO Rommel.

Het is ook niet echt dat je training er beter van word. Gewoon dat stukje energie, voelt fijn.
Zie het gewoon als drugs voor het gevoel i.p.v. performance enhancment :D.

Alhoewel je door dat beetje energie wanneer je echt moe bent wel iets beter kunt trainen, heb soms wel het gevoel gehad dat het toch wat toevoegde. Maar dat was echt mentaal en placebo waarschijnlijk.
 
Het is ook niet echt dat je training er beter van word. Gewoon dat stukje energie, voelt fijn.
Zie het gewoon als drugs voor het gevoel i.p.v. performance enhancment :D.

Alhoewel je door dat beetje energie wanneer je echt moe bent wel iets beter kunt trainen, heb soms wel het gevoel gehad dat het toch wat toevoegde. Maar dat was echt mentaal en placebo waarschijnlijk.

Vaak heb ik geen zin om te trainen. Dan sleur ik mij naar de gym. Beetje opwarmen en dan gaat het weer.
 
Vaak heb ik geen zin om te trainen. Dan sleur ik mij naar de gym. Beetje opwarmen en dan gaat het weer.

Heb ik ook best vaak, maar soms ben je gewoon echt moe. Ik ben eigenlijk altijd wel moe en dan ben je er in de gym wel weer inderdaad.
Maar soms ben je echt moe en dan is een pwo echt wel fijn.
 
Vroeger wel ja. nachtdiensten,wisselende diensten. Nachtshiften van 12uur.

En ja ook zonder PWO trainen toen.

Nu nachten van max 5 uur slaap vaak minder en in stukken. 3uur per dag woon werk verkeer op de fiets. En trainen en ook zonder PWO Rommel.

Respect daarvoor, in het verleden deed ik 45km enkele reis woon werk verkeer ook vrij regelmatig op de fiets en vooral met de nachtdiensten vond ik erg fijn, maar dan was het vrij simpel, eenmaal onderweg weet je dat je of om moet keren of gewoon door moet fietsen dus is het niet echt mogelijk om te smokkelen.

Met krachttraining is het wel mogelijk om een stapje terug te doen kwa intensiteit of volume. Ik gebruik denk ik minder 20% van de gevallen een PWO (een vrij simpele, blast) alleen op die momenten dat ik het liefst op de bank wil neer ploffen en dan lukt het me om gewoon de training te doen die ik moest doen zonder in te leveren op intensiteit of volume. Misschien zit het volledig tussen mijn oren of is het net een beetje extra energie van maltodextrine, of het zijn wel de andere bestanddelen, ik heb geen idee, maar voor mij werkt het.
 
Respect daarvoor, in het verleden deed ik 45km enkele reis woon werk verkeer ook vrij regelmatig op de fiets en vooral met de nachtdiensten vond ik erg fijn, maar dan was het vrij simpel, eenmaal onderweg weet je dat je of om moet keren of gewoon door moet fietsen dus is het niet echt mogelijk om te smokkelen.

Met krachttraining is het wel mogelijk om een stapje terug te doen kwa intensiteit of volume. Ik gebruik denk ik minder 20% van de gevallen een PWO (een vrij simpele, blast) alleen op die momenten dat ik het liefst op de bank wil neer ploffen en dan lukt het me om gewoon de training te doen die ik moest doen zonder in te leveren op intensiteit of volume. Misschien zit het volledig tussen mijn oren of is het net een beetje extra energie van maltodextrine, of het zijn wel de andere bestanddelen, ik heb geen idee, maar voor mij werkt het.

Tijdens de middagpauze ga ik ook 2 a 3 x de week wat joggen.En tijdje terug nog 1 a 2 x de week thaibox. Maar dit staat voorlopig on hold :)
Ik heb 31km enkel en doe dit elke dag van de week.

Heb ze gebruikt gewoon om eens te proberen,omdat iedereen er zo wild over deed.

Voor mij doet het niets.Behalve mij bijna doen kotsen dan.

De vroegere PWO's zullen wel beter geweest zijn veronderstel ik.Maar de huidige zijn voor mij persoonlijk zelfs geen 5 euro waard. Laat staan 30euro of meer voor een potje van x aantal trainingen.
 
Back
Naar boven