Fitness Seller

PWO's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
6.954
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo dbb,

Ik gebruik zelf af en toe een pwo maar ik vroeg me af in hoeverre dat nou echt nodig is. Je lift wel wat zwaarder dan dat je geen pwo gebruikt. Alhoewel ik denk het vooral mentaal is, omdat je denkt dat je bepaalde dingen alleen kan met een poedertje of pilletje. En in hoeverre zijn pwo's goed voor je? Ik heb een aantal kerel noxipro gebruikt en jack3d, en merk bijvoorbeeld bij noxipro veel side-effects, misschien kennen jullie zie wel crash, speedlulletje, niet in slaap kunnen komen (alhoewel dat aan het tijdstip van inname ligt)

Ik begin me nu toch wel eens na een tijdje af te vragen wat ik nu precies in lichaam stop.

Hoop dat iemand serieeus antwoord kan geven op mijn vragen.

Mvg,

Wp
 
Ik vraag me ook wel eens af of die voordelen van een PWO wel daadwerkelijk hoger zijn dan de nadelen.

Je pakt misschien meer kilo's op de oefeningen en je training is beter/ meer gefocust.
Maar het gaat ook ten koste van je nachtrust en vaak lukt eten ook slechter. Het geeft ook stress voor je lichaam.
 
Een pwo is helemaal niet nodig, als je vindt dat je dat nodig hebt om een goede training te hebben ben je een keiharde homo.
 
Ik denk zelf ook een verslavende werking waardoor de doseringen steeds hoger worden om nog iets te merken. Want je wil blijven knallen natuurlijk.
 
Een grote commerce is het, allemaal in het hoofd.
 
Ja idd. Het is ook een makkelijk grijpmiddel. Als je een klein beetje moe bent, hoppa PWO er in.
 
Het is wel een uitkomst voor mensen die overdags een zwaar lichamelijk belaste baan hebben en s'avonds brak en daardoor weinig motivatie hebben.
 
Het is wel een uitkomst voor mensen die overdags een zwaar lichamelijk belaste baan hebben en s'avonds brak en daardoor weinig motivatie hebben.

Dit.

Ik werk in de horeca en als ik overdag gewerkt heb dan heb ik er 8 uur lopen op zitten. Een scoop Hard! PWO pept me weer ff op. Tuurlijk kan het ook zonder, maar het werkt voor mij.
 
effect is zo klein dat het te verwaarlozen valt
Als je het zo bekijkt, ja, dan zit het in je hoofd. Maar dan zijn de stoffen in deze PWO toch de aanleiding tot het mentale ''aww yeaa let's do dis shit''. Nou kan je zeggen dat je dit zonder PWO ook kan, maar als je dit vergelijkt met het wel nemen van een PWO merk je echt wel een verschil.
 
Sinds ik een baan heb waar ik heel de dag loop ( en savonds verrot ben) gebruik ik wel pre workouts..
De Jack 3d en pre workout pro of xpa van www.bodylab.nl
 
Sinds ik een baan heb waar ik heel de dag loop ( en savonds verrot ben) gebruik ik wel pre workouts..
De Jack 3d en pre workout pro of xpa van www.bodylab.nl

+1

gebruik zelf ook die pre workout pro,en merk wel degelijk verschil in mijn energie level na een dag (loop)werk..vind hem zelfs zo sterk dat ik goed moet doseren anders heb ik teveel energie :D
 
bij een zware job is een pre workout als je je wat minder voelt
toch niet zo slecht. zonder kan je ook goed trainen alleen heb je dan
niet zo'n opgejaagd gevoel & die grote energierush.
 
Ik denk zelf ook een verslavende werking waardoor de doseringen steeds hoger worden om nog iets te merken. Want je wil blijven knallen natuurlijk.

Dat heet tolerantie.
 
Back
Naar boven