AndroidHealthClinic

pyjama papje ontbijt

Bezoekers in dit topic

janse86

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
71
Waardering
3
Ga vandaag eindelijk eens aan de gang met een voedingsschema.

Nu ben ik iemand die 's ochtends geen hap door z'n keel krijgt.
Zat vandaag voor de gein eens te kijken op het pak ontbijtpap van me neefje van 1,5 jaar.

NESTLÉ PyjamaPapje Ontbijt


ul#bullettime { margin:12px; padding:12px;}ul#bullettime li { list-style:disc; font-size:11px;}
  • Van 6 tot 36 maanden
  • Verantwoord, lekker en compleet dreumesontbijt
  • Lepeltjespap
  • Bevat al opvolgmelk: alleen water toevoegen
  • Door de unieke granen blijft de pap lekker zacht en wordt het niet dikker als de pap afkoelt
  • Stimuleert een goede darmwerking
  • Stimuleert een goede mondmotoriek, door het geven met een lepel
  • Smaak: biscuit
  • Een portie pap is een volwaardig ontbijt voor de kleine en bevat voldoende energie voor een goede start van de dag
  • Op basis van opvolgmelk: levert zo de juiste hoeveelheid en kwaliteit eiwit, essentiële vetzuren, vitamines en mineralen voor een goede ontwikkeling.
Ingrediënten:
Biscuitmeel 47,9g/100g (tarwemeel, suiker, lactose en melkeiwitten, plantaardige olie), opvolgmelk 14,8g/100g (magere melkpoeder, plantaardige olie, maltodextrine, vitaminen (C, niacine, E, B1, pantotheenzuur, A, B6, biotine, foliumzuur, D3) ijzerfumaraat, zinksulfaat, kaliumjodide), gedeeltelijk gehydrolyseerde tarwemeel, magere melkpoeder, maltodextrine, suiker, calciumcarbonaat, vanilline. * Bevat gluten.
TABLE.scan_prodinfo TD { BORDER-RIGHT: #dcdcdc 1px solid; BORDER-LEFT: #dcdcdc 1px solid; BORDER-BOTTOM: #dcdcdc 1px solid; BORDER-TOP: #dcdcdc 1px solid; padding:2px; font-size:11px; } TABLE.scan_prodinfo TD.top{ BORDER-RIGHT: #dcdcdc 1px solid; BORDER-LEFT: #dcdcdc 1px solid; BORDER-BOTTOM: #dcdcdc 1px solid; BORDER-TOP: solid 1px white; font-size:11px;font-weight:bold; } DIV.scan_prodinfometa { font-size:11px;font-weight:bold; }
Voedingswaarden

Gemiddelde analyse: Per 100 gPer portie 50 gEnergie1764 kJ (22 kcal)880 kJ (210 kcal)Vetten 9 g4,5 gLinolzuur1,6 g0,8 gα-Linoleenzuur188 mg94 mgEiwitten14 g7 gKoolhydraten71,2 g35,6 gVezels1,5 g0,8 gMineralen2,2 g1,1 gNatrium100 mg50 mgKalium390 mg195 mgFosfor250 mg125 mgCalcium430 mg215 mgIJzer7,5 mg3,8 mgJodium90 μg45 μgZink3 μg1,5 μgVitamine A336 μgRE170 μgREVitamine D6,8 μg3,4 μgVitamine E2 mg1 mgVitamine C45 mg 22,5 mgVitamine B10,8 mg0,4 mgVitamine B20,35 mg0,17 mgNiacine4,6 mg2,3 mgVitamine B60,35 mg0,17 mgFoliumzuur30 μg15 μgPantotheenzuur1,1 mg0,55 mgBiotine25 μg12 μg

zit 250 gram in zo'n pak dus wil 125 gram per dag nemen.
mix het met melk en zuip het dan in een keer weg.
smaakt nog best lekker ook:D
Misschien nog een banaan, appel of een ander stuk fruit erbij?
+ 2gram chlorella.

Doel is massa

wat vinden jullie van zo'n ontbijt?
 
staat er een beetje onduidelijk, klik anders ff op deze link

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat het voor een baby is :dunno:
 
Als baby's ervan groeien...

:D
 
Als baby's ervan groeien...

:D

precies, 14 gram eiwitten per 100 gram.
lijkt me niet slecht toch?
halve liter melk erbij en je hebt al gauw 30/35 gram binnen.
zitten ook nog goede vetten + vitamines en mineralen in
 
dat spul is meestal vrij prijzig en als je 2 dagen met een pak doet loopt de prijs erg op.
 
dat spul is meestal vrij prijzig en als je 2 dagen met een pak doet loopt de prijs erg op.

Heb eigenlijk geen idee wat een pak kost, maar wat vind je er voor de rest van?
 
Heb eigenlijk geen idee wat een pak kost, maar wat vind je er voor de rest van?

Eerlijk gezegd vind ik dat je beter voor havermout en brinta gaat!


Als je het toch wilt doen, doe het dan tegoei ;)
 
Smaak: biscuit :meal: dit kan je gewoon in een supermarkt kopen?
 
producten voor kleine kids en babys'zijn meestal hoog geprijst.
zou lekker voor de brinta gaan.
 
producten voor kleine kids en babys'zijn meestal hoog geprijst.
zou lekker voor de brinta gaan.

prijs moet ik nog effe nachecken.

volgens mij bevat dit product meer gezonde voedingsstoffen en eiwitten dan brinta.
plus dat het 10x lekkerder smaakt!

of heeft brinta nog andere voordelen?
 
prijs moet ik nog effe nachecken.

volgens mij bevat dit product meer gezonde voedingsstoffen en eiwitten dan brinta.
plus dat het 10x lekkerder smaakt!

of heeft brinta nog andere voordelen?

brinta oid moet je echt niet voor de eiwitten eten.
Plus dat in dat babyvoer nog een hoop suiker zit. Die dingen zijn gemaakt voor babies, niet voor volwassenen

--> brinta of havermout dus
 
1764 kJ (22 kcal)

Dat klopt niet.
 
ben ik

Ben ik dan de enige die een kleine heeft(baby).

voor twee pakjes betaal je 2 euro.
 
belachelijk hoor... neem gewoon havermout of brinta en een multivitamine tablet... tenzij je natuurlijk een spier/vet ratio wilt van een baby :P
 
Back
Naar boven