MuscleMeat

pyramide kuur of niet

Bezoekers in dit topic

junior

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
27
Waardering
0
is een sustanon pyramide kuur(de dosis van laag naar hoog en in het midden van de weer omlaag) effectiever dan een kuur met een constante dosis. Zo niet wat dan wel.
Ik heb 28 ampullen sus. 250 voor 8 weken.

Mijn tweede vraag, kan ik deze 28 ampullen wekelijks verdelen of om de paar dagen, als het om de paar dagen is hoeveel dan en in welke dosis.

Tevens neem ik 50mg/ed proviron om niet op een waterbed te lijken en sluit ik af met clenbutrol voor zijn anti-katabole werking.

Als hier iets optemerken is hoor ik graag hoe ik het dan moet doen.


thanks alvast voor de info.
 
geen pyramide..je moet je sus zo gelijk mogelijk verdelen en probeer in het vervolg aan enanthaat of cypionaat te komen en ik zou toch ook wel een deca of boldone bij zetten en ik mis hier je nakuur met nolva of clomid.
clen.. anti daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik
 
Originally posted by nico
geen pyramide..je moet je sus zo gelijk mogelijk verdelen en probeer in het vervolg aan enanthaat of cypionaat te komen en ik zou toch ook wel een deca of boldone bij zetten en ik mis hier je nakuur met nolva of clomid.
clen.. anti daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik



dank je, en ik kan aan een cypionate komen van goldline(is dat goed 10ml in flacon), mij werd gezegd dat sus beter was. clomid wou ik er al bij nemen, was ik vergeten erbij te zetten.
 
Lees eerst maar een keer de huisregels. we geven geen adviezen aan personen onder de 21 jaar. Nu al gaan kuren is je lichaam naar de klote helpen. resultaat zal waarschijnlijk als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat je je eigen productie die nu nog hoog is plat ga gooien. AS moet je gaan gebruiken als je van jezelf niet meer groei omdat je ouder bent geworden en de productie van test lager wordt.

Lees eerst eens alle eerder geposte artikelen en vooral de sticky's.

succes
 
Originally posted by Diver2000
Lees eerst maar een keer de huisregels. we geven geen adviezen aan personen onder de 21 jaar. Nu al gaan kuren is je lichaam naar de klote helpen. resultaat zal waarschijnlijk als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat je je eigen productie die nu nog hoog is plat ga gooien. AS moet je gaan gebruiken als je van jezelf niet meer groei omdat je ouder bent geworden en de productie van test lager wordt.

Lees eerst eens alle eerder geposte artikelen en vooral de sticky's.

succes

sorry had ik nog niet gelezen.
Maar ik toch liever goed advice voordat ik wat doe.
 
goldline is een amerikaans product die het meest vervalst word in de us!
 
Originally posted by junior




dank je, en ik kan aan een cypionate komen van goldline(is dat goed 10ml in flacon), mij werd gezegd dat sus beter was. clomid wou ik er al bij nemen, was ik vergeten erbij te zetten.

sus is juist ***.
 
Back
Naar boven