AndroidHealthClinic

Qlimax 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

QUOTE=bouwens62;2206357]
Promo is inderdaad lekker maar die heb ik de laatste tijd teveel af horen sluiten :)[/QUOTE]

vorig jaar ook al
 
mmm...Qlimax staat garant voor br33zahs/superdudes. En dat geldredome is net zo ruk als de Arena.

De laatste Qlubtempo en Reset.... daar moet je zijn! :D
 
mmm...Qlimax staat garant voor br33zahs/superdudes. En dat geldredome is net zo ruk als de Arena.

De laatste Qlubtempo en Reset.... daar moet je zijn! :D


Inderdaad Qlimax is ruk ga er nooit meer heen geluid ook bagger daar. En de Br33zahs/Superdudes zijn er teveel te vinden. Zoals ik al zei : op Qlimax komen lui af die 1x per jaar mogen feesten van pappie en mammie.

Qlubtempo is top en Reset ook. Jammer dat het 2 weken achter elkaar is. Of gaan we ze beiden pakken Leon :cool:

Wat vind je van mijn fictieve line-up?
 
Te vaak geweest, wordt allemaal iets te breezah imo.
 
Qlubtempo is top en Reset ook. Jammer dat het 2 weken achter elkaar is. Of gaan we ze beiden pakken Leon :cool:

Wat vind je van mijn fictieve line-up?

We pakken ze beide... hehehe net als vroegah :D En als je pootje nog stuk is dan mag je wel op me rug ;)

En die line-up op Qlimax.... dat zou wat zijn man! Josh & wesz, D-Block & S-Te-Fan... dan ben ik er zeker
 
Klopt, iedereen loopt een beetje populair te doen met kleding enzo.
Muziek is ook al niks bijzonders en na 6 jaar feesten afgaan heb je die lasers ook wel een keer gezien.
En op een feest moet het geluid goed zijn maar dat zijn ze vergeten in het Gelredome.


Te vaak geweest, wordt allemaal iets te breezah imo.
 
Klopt, iedereen loopt een beetje populair te doen met kleding enzo.
Muziek is ook al niks bijzonders en na 6 jaar feesten afgaan heb je die lasers ook wel een keer gezien.
En op een feest moet het geluid goed zijn maar dat zijn ze vergeten in het Gelredome.

allemaal wel waar maar die breezer sletjes van 20 die in een strak pakkie zijn gehesen mogen er vaak wezen :eek: :rolleyes:
 
Dat is waar, maar ik ga liever naar een goed feest met mooie vrouwen!
 
bah D-Block & S-Te-Fan, tatanka, zatox kunnen sowieso al niet komen :O
 
Laatst bewerkt:
euhm Zatox, tatanka en Activator draaien in zak dacht ik italian feestje!

en wat er ookalweer voor de rest was weet ik niet precies hehe maarjah balen!


edit: http://partyflock.nl/party/104464:Zatoxification.html



edit: hee maar ze kunnen ook best wel heen en weer rijden tussen Uelsen en arnhem bedenk ik net

hoop het want wil D-Block & S-Te-Fan echt wel weer zien, op q-base waren ze ook echt TOP :thumbs:
 
lekker gespeculeer over en weer!

tilllate Worldwide - Q-DANCE:Qlimax 2007 @ Gelredome, ArnhemPresented by Q-Dance

zeggen veel mensen dat het wel eens kan worden!

DJs Pila, Zany, Pavo, Technoboy, Luna, Lady Dana, Tatanka, Showtek, Charly Lownoise, Deepack, Korsakoff, Day-Mar


dit wordt em niet denk ik. Ze beginnen nooit meteen met hardstyle, altijd met eerst iets lichters. En volgens mij zijn ze ook nog nooit met 2 hardcore dj's geeindigd, maar elke keer met 1.
 
Korsakoff & Day-Mar samen misschien?
 
dit wordt em niet denk ik. Ze beginnen nooit meteen met hardstyle, altijd met eerst iets lichters. En volgens mij zijn ze ook nog nooit met 2 hardcore dj's geeindigd, maar elke keer met 1.

ja dat is niet de volgorde iig zo als ik hem in gedachte heb en idd nog nooit meer dan 1 hardcore dj geweest. zal wel moeten wachten tot echte line-up :)
 
ik ga ook! mij zul je zien daar ! lekker feeestee
 
Line-up is trouwens al bekend!

Qlimax 2007

daar kan je lekker even genieten van ook wat audio ;)

Anthem:

Headhunterz - The Power of the Mind!

Beter dan vorig jaar anthem imo!

Line-up moe tje daar maar ff gaan kijken geen zin om alles over te typen :D

ps: K*t trage site
 
Back
Naar boven