MuscleMeat

Qlimax 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een standaard Line-up zeg. Duidelijk dat ze de Breezahs tevreden willen stellen .......



Btw wat een k*t anthem zeg :(
 
mwah ik vind de line-up niet slecht ofzo, commercieel dat wel... als je daar tegen bent moet je niet naar qlimax gaan!

anthem iig beter dan vorig jaar, maar 2 jaar geleden blijft koning... imo
 
De laatste keer dat ik naar Qlimax was geweest (2006) was mij zo verschrikkelijk tegen gevallen dat ik niet weet of ik dit jaar ga.

same here, crappy ballenfeest...

veeeel te druk ook
 
ik ga naar qlimax in belgie
 
mwah ik vind de line-up niet slecht ofzo, commercieel dat wel... als je daar tegen bent moet je niet naar qlimax gaan!


Daarom ga ik ook niet naar Qlimax :P En de locatie is k*t. Geef mij maar HMH of Silverdome :)
 
ik heb net weer Guzz 3 opstaan, wat heb je die toch lekker gemaakt ;) maarjah beetje :ot: :mad: :(
 
ik ga er zeker wel heen! vorig jaar geweest,. vond het echt te gek!

Maja ik moet wel zeggen dat ik q-base vetter vind, krijg in het gelredome zo'n opgesloten gevoel. Uit de hand gelopen claustrofobie
 
dat er nog steeds mensen naar dat ballen feest gaan :P
 
Dat snap ik dus ook niet!
 
achja jullie zijn de 20 al voorbij heh ;)
 
dat zal het euvel zijn ja :P

verschrikkelijk feest, te druk, te soft etc.. maar volgens mij zei ik dat bij qlimax 2006 ook al hier :P
 
dat zal het euvel zijn ja :P

verschrikkelijk feest, te druk, te soft etc.. maar volgens mij zei ik dat bij qlimax 2006 ook al hier :P
ja, alleen bij 2005 niet want toen was je 20 ;)

ik ben nu 20 dus zal mn laatste jaartje wel zijn ???
 
Vorig jaar geweest, eerste en laatste keer meteen ;)
 
lol even het grote partyflock archief er op na getrokken, 2005 was inderdaad me laatste.... men reactie daar de volgende dag was:

'echt bizar druk, ze hadden wel 5000 kaarten minder mogen verkopen die situaties als op de trappen of bij de kluizen op het einde zijn gewoon drama, kwa muziek vond ik het nie echt boeiend, alleen prophet draaide goed en vince sloot lekker af, maar de show rondom deed het wel weer, ondanks dat het op die van vorig jaar leek'

als ik er nu aan terug denk snap ik niet dat ik die show boeiend vond, waarschijnlijk wilde ik gewoon nog wat positiefs zeggen om er niet bij stil te staan dat ik 100-150 euro weggegooid had
 
Dit jaar ( volgende week :D ) word mijn eerste keer Qlimax:)
 
same here :D word gewoon een mooi feestje :D niet ouwehoeren gewoon knallen :D
 
Qlimax 2002 was pas een mooi feest!
 
Dit jaar voor het eerst ff kijken daarzo.
Woon op nog geen vijf minuten fietsen dus als het niks is, ben ik zo weer thuis.
(Op zich is dat niet eens zo'n slecht plan... dan kan ik tenminste zondag weer trainen).

:D
 
ik heb er al zin in! wordt mijn 2de keer qlimax ben vorig jaar ook geweest en het was echt super :D
 
Back
Naar boven