MuscleMeat

Qlimax 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon tot het bittere einde @ Qlimax :D
 
me too.. alleen k*t zero tolerance qua drugs in arnhem :(
 
me too.. alleen k*t zero tolerance qua drugs in arnhem :(

joh? laatste keer dat ik er was mocht je een bepaalde hoeveelheid voor jezelf bij je hebben, zolang je maar niet verkocht... volgens mij mocht je er max 5 ofzo
 
Was een machtig mooi feestje :D
 
Was goed te doen ja! :p
Alleen tot middernacht vond ik het erg tegenvallen (Fausto & Ghost :()
 
Drugsbeleid 2 pillen was de max. Goh wat extreem streng hea.. op iedere hoekje stond wel een mannetje te controleren. En dan nog die hondjes bij de ingang.. kkneep hem aardig :o
Gelukkig er tussen door gewurmt :rolleyes:
Kameraad van mij had er 3 bij zich.. 135 euro boete plus zen kaartje kwijt
 
ik was half 11 binnen maar ik heb geen enkele hond gezien :O en iid tot middernacht viel het een beetje tegen..
 
Dance-event: 280 aanhoudingen voor drugs

ARNHEM - De politie heeft tijdens het dance-event Qlimax in de nacht van zaterdag op zondag 280 aanhoudingen verricht, de meeste wegens drugsbezit. Het evenement verliep verder op een enkel incident na rustig, aldus de politie zondag.

Het evenement in het Gelredome trok 25.000 bezoekers. Een van de aangehouden personen had 35 xtc-pillen bij zich, de grootste hoeveelheid die werd aangetroffen. Van de aangehouden personen kregen er 63 een dagvaarding. Nog 19 verdachten betaalden direct een boete, in totaal voor 2760 euro. Tien zaken werden geseponeerd.

Drie personen werden niet voor drugs, maar voor andere feiten aangehouden. Het ging daarbij onder meer om openstaande boetes en misdragingen....
-------------------------------------------------------------------------

maar de honden waar ze meestal mee staan zijn gewoon beveiligings honden. ze doen wel net of het drugshonden zijn om de mensen het idee te geven van oh ik moet niks mee nemen.
maar een drugshond of honden neer zetten bij zo'n feest is veel te duur. dat heeft zin om echt grotere partyen drugs op te spooren maar niet voor het beetje wat de meeste mensen mee nemen naar en feest. en zo'n hond kan max 15 a 20 minuten achter elkaar gericht op drugs zoeken en dan moet hij weer 1,5 a 2 uur rust hebben voordat hij weer kan beginnen.
maar dan nog altijd voorzichtig zijn want als ze het vinden ben je gewoon de lul.
 
kdurf met 200% zekerheid te zeggen dat het een drugshond was. Bij de ingang (trappengedeelte),. Iedereen werd besnuffeld.. heb zelfs gasten der uit geplukt zien worden dankzij die hond dusja...

zou kunne dat die er maar even was. Iig stond die er rond half 10/10uur
 
Drugsbeleid 2 pillen was de max. Kameraad van mij had er 3 bij zich.. 135 euro boete plus zen kaartje kwijt
Maat van mij had hetzelfde ja. Vet vertyft! :mad:

Dance-event: 280 aanhoudingen voor drugs

ARNHEM - De politie heeft tijdens het dance-event Qlimax in de nacht van zaterdag op zondag 280 aanhoudingen verricht, de meeste wegens drugsbezit. Een van de aangehouden personen had 35 xtc-pillen bij zich
Hehe :D
 
gewoon bij je vriendin in haar beha stoppen en doorlopen... Die honden worden helemaal gek zoveel mensen met pillen/poeders lopen langs. Je bent gewoon de sjaak als hij naast je gaat zitten, het had net zo goed je buurman kunnen zijn.

Ach, 280 mensen gepakt dat is maar 1% van alle bezoekers.

In arnhem maken ze van de gebruiker een crimineel. Als ze zo graag wat aan de xtc willen doen moeten ze het bij de bron aanpakken.

Niet feestende mensen voor 135 euro op de bon slingeren :s
 
ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... vooral tot middernacht was afschuwelijk ja... maar daar kom ik ook niet voor! opzich zaten er af en toe wel oplevingen tussen maar tegen de tijd dat het voor mij echt begon (Technoboy) wou mn lichaam ineens niet meer :o

noujaa... voor mij voorlopig genoeg ge qlimaxed ;P
 
Ik heb net een paar verslagen gelzen op partyflock en ik ben blij dat ik er niet bij was, net zoals 2003, 2004, 2005 en 2006 is het geluid weer lekker k*t.
 
gewoon bij je vriendin in haar beha stoppen en doorlopen... Die honden worden helemaal gek zoveel mensen met pillen/poeders lopen langs. Je bent gewoon de sjaak als hij naast je gaat zitten, het had net zo goed je buurman kunnen zijn.

Ach, 280 mensen gepakt dat is maar 1% van alle bezoekers.

In arnhem maken ze van de gebruiker een crimineel. Als ze zo graag wat aan de xtc willen doen moeten ze het bij de bron aanpakken.

Niet feestende mensen voor 135 euro op de bon slingeren :s

bij somige feesten wordt er echt streng gecontroleerd en dan wordt er zelfs bij vrouwen in de bh gevoeld (wel door een vrouw natuurlijk) of moet je je schoenen uittrekken. maar je hebt wel gelijk door feestgangers op te pakken en ze boete's geven lossen ze het probleem niet op.

maar als ze met honden staan en ze zijn net zo goed als deze politiehond dan heb je niks te vrezen.

Worst police dog in the world.
 
kdurf met 200% zekerheid te zeggen dat het een drugshond was. Bij de ingang (trappengedeelte),. Iedereen werd besnuffeld.. heb zelfs gasten der uit geplukt zien worden dankzij die hond dusja...

zou kunne dat die er maar even was. Iig stond die er rond half 10/10uur

die hond rook gewoon loopse teefjes
 
Is er binnenkort ook niet zoiets in België?
 
Back
Naar boven