AndroidHealthClinic

Qlimax

Bezoekers in dit topic

Mha niet veel blijkbaar

zit je daar lekker in je eentje

JoKie

zal een mooi feestje worden dan:)

Nou Jopie, zelfs in m'n eentje zou ik me daar nog goed vermaken. :)

Ik ga wel, nog geen kaarten maar dat komt wel. Ben benieuwd. Locatie is top (10km van m'n bed verwijdert dus tjah)

nope, eenmaal naar qlimax geweest, en viel zwaar tegen.

maargoed zegt natuurlijk weinig over dit feest, de line up is iig al gruwelijk. de locatie beloofd ook wat. maargoed ik zal er niet zijn.

have fun!

zijn dat allemaal van die trance feesten waar jullie het altijd over hebben?

Wie gaat er trouwens wel eens naar R&B parties? Of worden die niet zo groots georganiseerd?

R&B party's, zoals Urbanexp gister in Heineken Music hall? Niet echt mijn muziek, vriendin van me is daar geweest. Is dat een beetje goed te doen dan boogie?

Floyd zei:
R&B party's, zoals Urbanexp gister in Heineken Music hall? Niet echt mijn muziek, vriendin van me is daar geweest. Is dat een beetje goed te doen dan boogie?

Hmmm...weet ik dus niet, daarom vraag ik het dus ook. Zou je anders eens aan je vriendin willen vragen hoe het was)? Ben wel benieuwd, ga daar ook zeker eens een keer naartoe.

boogie zei:
Hmmm...weet ik dus niet, daarom vraag ik het dus ook. Zou je anders eens aan je vriendin willen vragen hoe het was)? Ben wel benieuwd, ga daar ook zeker eens een keer naartoe.

Het lijkt mij persoonlijk 3x niks, op housefeestjes loopt fout volk, maar dat is volgens mij nog erger. Moet wel vet zijn geweest. Dus misschien een aanrader voor je. Maar mijn ding is het niet.

@ zoutzak;
Qlimax in heerenveen? Schijnt idd klote te zijn geweest. HMH leent zich beter, hoewel XQlusive/Qlimax zo onderhand wel 13 in dozijn feesten zijn geworden daar. Beste Qdance feest blijft voor mij toch wel Boelenlaan Amsterdam. Goeie sfeer, veel vrouwen (en meer muziekstromingen)

(je gaat wat missen de 22e, en dat voor Xqlusive germany.....think about it bro)

laterz

ik vind r&b echt gay, alleen leuk als je kan bubbelen met een chick

idd.
ennuh boogie, zijn dus GEEN trance-feesten he.

CQ_Demolisher zei:
ik vind r&b echt gay, alleen leuk als je kan bubbelen met een chick

haha, Jij mod worden van het coïtus-gedeelte? Nooit. Je praat poep bro.

Floyd zei:
@ zoutzak;
Qlimax in heerenveen? Schijnt idd klote te zijn geweest. HMH leent zich beter, hoewel XQlusive/Qlimax zo onderhand wel 13 in dozijn feesten zijn geworden daar. Beste Qdance feest blijft voor mij toch wel Boelenlaan Amsterdam. Goeie sfeer, veel vrouwen (en meer muziekstromingen)
hey Floyd,

de qlimax die k bedoelde was die afgelopen jaar in november, oid in het silverdome in zoetermeer. de muziek was enorm eentonig, ik houd dus ook van afwisseling en dat verwacht ik dit keer op XQ Germany ook weer (zoals XQ Italy; mijn beste feest) en de HMH is natuurlijk altijd goed. maar voor qlimax verwacht ik ook weer heel de avond lang alleen maar harde beuQ muziek, zonder afwisseling oid. maar tog zeker de moeite om te gaan. ook een hele splitsing in vriendengroep Qlimax//XQ hehe.

anyway i'll keep it in mind.

Ze Dat is het mooie, ze willen met Qlimax terug naar het eerste feest. (eindhoven 2000) daar werden 3 stylen in 1 zaal gezet. Minder hokjes gericht, het was dus niet een puur hardstyle feest.

We zien het wel.

Floyd zei:
Ze Dat is het mooie, ze willen met Qlimax terug naar het eerste feest. (eindhoven 2000) daar werden 3 stylen in 1 zaal gezet. Minder hokjes gericht, het was dus niet een puur hardstyle feest.

We zien het wel.
sounds good!

heb nu alleen ff geen zin in, heel mn oren verkracht door dat gare geluidssysteem in lokale discotheek gister avond.

achja, ga tog weekje op vakantie dus kunnen ze ff herstellen :)

Ik was vorig jaar bij Qlimax @ Thialf Heerenveen. Viel me vies tegen moet ik zeggen. Het geluid galmde van links naar rechts en de vibes kwamen maar slecht over. Verder struikelde je echt over de waterflesjes op de grond daar. Echt zoveel flesjes als daar op de grond lagen dat was echt niet meer normaal.

Bovendien vond ik het beetje te commercieel. Zag er talloze klote studentenballen met hun bloesje aan beetje heen en weer schudden zodat ze de dag erop kunnen zeggen dat ze naar een hardstyle feest zijn geweest. Wat dat betreft heb ik liever hardcore feesten waar alleen liefhebbers komen.

Bo zei:
Ik was vorig jaar bij Qlimax @ Thialf Heerenveen. Viel me vies tegen moet ik zeggen. Het geluid galmde van links naar rechts en de vibes kwamen maar slecht over. Verder struikelde je echt over de waterflesjes op de grond daar. Echt zoveel flesjes als daar op de grond lagen dat was echt niet meer normaal.

Bovendien vond ik het beetje te commercieel. Zag er talloze klote studentenballen met hun bloesje aan beetje heen en weer schudden zodat ze de dag erop kunnen zeggen dat ze naar een hardstyle feest zijn geweest. Wat dat betreft heb ik liever hardcore feesten waar alleen liefhebbers komen.

Liever een studentbal die zich vermaakt, dan zo'n zielige nepnazi. En helaas lieper er daar eind 2000 teveel van, en zodoende ben ik sindsdien niet meer geweest.

Bo zei:
Ik was vorig jaar bij Qlimax @ Thialf Heerenveen. Viel me vies tegen moet ik zeggen. Het geluid galmde van links naar rechts en de vibes kwamen maar slecht over. .

Thialf heb ik ook geen leuke ervaringen mee
Shadowlands was niet echt geweldig feest te noemen, met name door t geluid

Back
Naar boven