MuscleMeat

Qlimax

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Gaan er morgen nog mensen naar Qlimax?? Wordt weer in Thialf heerenveen gehouden. Ze hebben het groter aangepakt dan vorig jaar en ze beweren ook het geluid verbeterd te hebben.

Stampeh?!
 
Ik krijg vanavond wel een climax of 2 maar gaan, nee.ik kan niet schaatsen.
 
ja, kl*te man. Had dolgraag willen gaan. maar die groep met wie ik normaal altijd ga stampen die hebben t momenteel even gehad met t feesten. Heel misschien Qontact.:rolleyes:
zowiezo naar Sensation enne vanavond dan maar de stad in.
scheelt iig het nodige geld en kan ook tof zijn:rolleyes:

Veel stamp en beestplezier:cool: :thumb:
 
geen Qlimax meer voor mij, vond de vorige editie (in Zoetermeer) zo k*t dat ik er niet meer heen hoef. Ook Sensation was niet goed genoeg om er nogmaals heen te gaan. Nee, ik ga over 2 weken naar Shockers, en dan mischien XQlusive in de HMH:D
 
HMH rules!!!
vette lokatie waar je geen spijt van zult krijgen.
wanneer is XQlusive eigenlijk?
 
XQlusive rocks ja :D
Ik ben naar de 1e XQlusive geweest, die was echt vet.
 
Originally posted by dandyman
HMH rules!!!
vette lokatie waar je geen spijt van zult krijgen.
wanneer is XQlusive eigenlijk?
idd, hmh blijft mn favoriete locatie. volgende XQlusive (edition: Holland :rolleyes: ) is 31 Mei, dacht ik.

laatste XQ overgeslagen (edition: Dana), maar die daarvoor (edition: Italy) was egt gruwelijk.
 
Het was wel een mooi feestje hoor! Waren wel paar kleine minpuntjes, bv die waterflesjes op de grond!! Echt hele vloer lag ermee vol was wel lijp tijdens het dansen maarja...

XQlusive wil ik ook heen :-) ff kijken nog
 
Waar was de dansvloer op Qlimax dan? er lag zo'n plas water het leek wel f*ckin waterballet ofzo. jezus wat was dat schraal...
 
dansvloer was overal lol, thialf is f*ckin groot.
 
damn, er was eind van de avond misschien nog 10m² dansvloer over waar je nog zonder in een plas te hoeven springen, kon dansen. thialf heb ik te veel negatiefs over gehoord en is voor mij ook ruim 3 uur reizen, dus nee dank je. ik ga naar shockers :)
 
hmm ik heb geen water gezien hoor!

Volgende feest wordt Qlubtempo
 
geen water gezien? Qlimax in Silverdome? Weet je zeker dat je daar wel was?
ik denk dat rond ongeveer 2 uur bijna de hele dansvloer onder water stond. reden: zoals je weet is de Silverdome een ijshockeystadion, daar hadden ze dus planken opgelegd plus tapijtje. maar door de hitte was het ijs dus flink gesmolten, wat de dansvloer dus onder water zette.
 
Joepie, mijn vriendin is op dit moment dus kaartjes halen voor XQlusive!!! Mob mob! Word swaar relaxed! Een battle tussen Pavo en Dana (die Pavo gaat winnen :)), helemaal te gek!

Word de 1e keer dat ik in de HMH kom dus ik heb r echt enborme zin in (na als die positieve woorden over die tent). Nog 1 hele maand wachten... :(
 
Ga ook mischien. Echt toffe lokatie!!!

eerst zaterdg kaartjes voor sensation halen. is tering snel uitverkocht altijd
 
tsja sensation, ik ga niet nog een keer, alhoewel het al met al wel strak was. afgelopen zaterdag Shockers was ook strak!

maar wil volgende keer weer relax feest in HMH, zoals XQ!
 
yep yep shockers was vet.

Wel jammer dat ik 3 kilo ben afgevallen.
ach ja dan maar weer pompen. Over 2 maanden ga ik of naar sensation black of naar awakenings festival!!!!


Speedy J en DJ rush waren hard subliem!!!

wel een wereld van verschil tussen techno en hardstyle people.


wie gaat er mee!!!!
 
zoutzak: Qlimax in Thialf, Heerenveen...
 
Back
Naar boven