Fitness Seller

QNT Burner gratis gift, gebruiken of niet?

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg

Hallo,

Een plaatselijke shop hier heeft door de COVID crisis zijn deuren gesloten.

De eigenaar ken ik al jaren en aangezien ik al sinds meer dan 10 jaar vaste klant bent heeft ie me een aantal van deze "QNT Burner" potjes gratis gegeven.

Toen ik hem vroeg of het de moeite waard was om in te nemen zei hij me eerlijk; "ik heb zelf geen idee of het goed spul is".

Ikzelf ben heel voorzichtig en ik ga ervan uit dat meeste sups totaal hun geld niet waard zijn.

Het enige dat ik prima vind is Whey of Casseine Proteine poeder en natuurlijk Creatine (van creapure liefst).

Rest is geldverspilling maargoed, ik heb hier nu een heleboel van gratis.

Is het dan iets waard om deze in te nemen?




Dit zijn de eigenschappen die ik op het net gevonden heb:

QNT Burner Extreme Formula 90 Caps
Eigenschappen:
Dankzij zijn sterk geconcentreerde formule met een verzameling aan actieve ingrediënten zoals L-carnitine, appel pectine, hydroxycitric zuur, L-tyrosine en paardenbloemextract, is Burner de ideale partner om u te helpen tijdens een gewicht verliezend dieet.
Helpt gezonde gewichtsbeheersing te bevorderen.
Vetverbrander
Bevat appelpectine en L-carnitine.

Zonder schaaldieren
Glutenvrij
Zonder soja
Zonder eieren
Zonder noten

Indicaties:
Voor een gewicht verliezend dieet
Voor de bevordering van een gezonde gewicht

Samenstelling:
Guarana extract (22% cafeïne) (paullinia cupana), appelpectine (malus), hydroxycitroenzuur, gelatine, L-carnitine L-tartraat, paardenbloemextract (taraxacum officinale F.H. Wigg), L-tyrosine, L-phenylalanine, kleurstof E171, chromium picolinaat

/ 3 caps/ 100g
Énergie13kcal/55kJ395kcal/1650kJ
Graisse0g0g
Gluciden2,5g74,1g
Protéine0,8g24,5g
Extrait de guarana960mg28,88g
Caféine211mg6,35g
Pectine de pomme750mg22,56g
Zuurhydroxycitrique600mg18,05g
L-carnitine300mg9,03g
Extrait de pissenlit150mg4,51g
L-tyrosine150mg4,51g
L-fenylalanine60mg1,80g
Chrome18µg*540µg
*45% - Voedingsreferentiewaarden

Gebruiksaanwijzing:
Neem 1 tablet per dag.

Voorzorgsmaatregelen:
Buiten het bereik van jonge kinderen houden.
De dagelijks aanbevolen portie niet overschrijden.
Voedingssupplement dat niet als vervanging voor een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde manier van leven gebruikt mag worden.

Inhoud:
90 capsules
 
Van hun whey was ik tevreden, de vitamines of bcaa’s of fatburners van het merk vond ik altijd laag gedoseerd toch voor de prijs die je er voor betaalde.
 
Niks mis mee als het toch gratis is. Carnitine en tyrosine neem ik ook weleens. Zou het tijdens de cut pwo nemen, maar verwacht er niet te veel van.
 
De kostprijs hiervan is 20 euro, dus bijna 25 eurocent per pil, voor sommigen zal dit weinig lijken maar laten we eerlijk zijn de supplementenmarkt is een grote afzetterij:

Ik neem een Chondroitine & Glucosamine mix voor mijn gewrichten die toch wel zwaar kraken maar het effects is nu ook niet 100% bewezen.

Caffeine tabletjes vind ik best oké om wat te nemen, is gewoon gezonder dan "energy drinks" (niet dat ik nooit zo'n drankjes neem maar weet wel dat het rommel is en eigenlijk geld deze stelling voor alle soda drankjes of het nu red bull, cola of fanta is, beetje is oké maar weet dat het rommel is)

Whey of Casseine Proteine poeder maar geen peperdure zoals sommige hydroisolaten (tenzij je veel geld heb natuurlijk)

Creatine (liefst van creapure)


Maargoed aangezien ik 4 potten gekregen heb kan ik deze QNT Fatburner gratis nemen, zou er anders nooit geld voor uitgeven.
 
Let op de extra cafeïne die je gaat binnen krijgen op dagelijkse basis.
 
Back
Naar boven