XXL Nutrition

quadriceps

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Wat is het zwaarste gewicht die erin Nederland is gebruikt tijdens wedstrijden, per been

(in zo'n soort stoel)
 
kan je hiervoor niet beter terecht in het powerlift gedeelte?

enne soort stoel??? bedoel je legpress ???
 
Is toch niet te vergelijken. Elke leg press is anders....

En dan heb je nog horizontale dingen en ook nog 45graden etc etc...

Niet te vergelijken...

Dan kan je wel een apparaat bouwen waarbij je een grote arm hebt en er 1500kg aanhangen en dan kan het nog licht zijn....
 
je zult squat bedoelen zeker.

ik weet niet hoeveel het record in nederland is, maar ik weet hel dat het meeste dat ooit gesquat is over de 500kg was.
 
Ik denk dat hij de leg extension gebruikt.

Persoonlijk ken ik niemand die hier een 1RM voor heeft bepaald en zeker niet met 1 been. Vind het zelf de grootste knieverneuker die er is.
Komt nog bij dat elk merk z'n eigen overbrenging heeft zodat een vergelijking alleen maar op gaat als het op hetzelfde app. gebeurd is
 
Originally posted by 3XL
Vind het zelf de grootste knieverneuker die er is.



je moet mij niets vertellen. doe die oefening nooit meer.
heb er al 2 keer last door gehand in mijn knie
 
Hoe kan je dan quadriceps apart trainen?
 
gewoon leg extensions blijven doen, maar dan als opwarm oefeing of als voor vermoeingsoefening met wat hogere reps en weinig gewicht.

Niet proberen te maxen
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat hij de leg extension gebruikt.

Persoonlijk ken ik niemand die hier een 1RM voor heeft bepaald en zeker niet met 1 been. Vind het zelf de grootste knieverneuker die er is.
Komt nog bij dat elk merk z'n eigen overbrenging heeft zodat een vergelijking alleen maar op gaat als het op hetzelfde app. gebeurd is

die knie vernken, kan je alleen als je als een dolle dwaas op en neer ragt. wil je goed die oefening uitvoeren, moet je het langzaam en strikt doen (en reken maar dat je dan niet kan toppen).

Mijn vader heeft een aantal jaar geleden zijn hele knie de puin in geholpen en om te revalideren hoorde ook de leg extension daarbij, en ook zeker geen lichte uitvoering. De gene die hem behandelde is een physiotherapeut voor proffesionele atleten (het geluk dat me vader daarbij kon was dat ie hem goed kent).
 
Originally posted by TrainingFreak
Hoe kan je dan quadriceps apart trainen?


met leg press en squat belast je voornamelijk de quadriceps
nog altijd de beste oefeningne
 
Knie vernken, hoe kan dat nou

Verneuk ik mijn knie als ik die doe per been

40 kilo

3 sec om hoog 1 sec vast houden en 5 sec naar beneden



**Edit:

90 graden
 
5 sec naar beneden? bah...

beste beenoefening blijft de squat en varianten... voor de hamstring en glutes, gewoon squatten met een wat bredere stand, en voor quadriceps, hack squat en front squat.
 
Wat is er dan mis met die 5 sec
 
Ben het eens met 3XL en Spike... en 5 sec is BS
 
ik ken die afkortingen niet hoor

wat is BS?
 
Originally posted by TrainingFreak
ik ken die afkortingen niet hoor

wat is BS?

Boeren Sperma :rolleyes:

BullShit dus....
 
je vroeg daarnet waarom? omdat een trage eccentrische beweging je niets zal bijbrengen, buiten extra spierpijn. verschillende onderzoeken hebben uitgewezen dat deze extra aandacht voor de eccentrische beweging geen praktisch nut heeft.

3xl, if you would sleur & pleur pliez :D
 
Originally posted by KaLe


die knie vernken, kan je alleen als je als een dolle dwaas op en neer ragt. wil je goed die oefening uitvoeren, moet je het langzaam en strikt doen (en reken maar dat je dan niet kan toppen).

Haha...geloof me maar dat je je knieen echt wel goed kan vernken met extreem zware extentions. Ik houd altijd wraps bij de hand...zodra ik een onaangename druk op de knieen voelt bind ik ze af.
 
Back
Naar boven