Fitness Seller

Quads (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

madameSELINA

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2016
Berichten
322
Waardering
199
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
34%
Oké, dusssss... Ik ben sinds twee weken weer goed op dreef met mijn schema en voeding enzo... Merk dat mijn quads ook weer beginnen te showen en vind het echt superrrrrr lelijk ogen als ze nog groter worden.. (staat niet in verhouding met mijn lengte)

Thus my dilemma, moet ik mijn 5x5 schema doorzetten of toch even een ander schema zoeken? Ik ben van plan om de 5x5 tot eind juni door te zetten en na mijn vakantie wil ik beginnen met een ander schema. Maar hoeveel effect denken jullie dat de 5x5 in twee maanden tijd heeft op mijn bovenbenen?
download?id=03911ca0d20fd64d0a3e0d2d4968211f&post=.gif
 
Hoe ziet je schema er precies uit? Enkel squats 5x5?
 
Ik zou je squats dan 3x8-10 doen en wat later in je training niet dat het verschil in effect met 5x5 heel groot is, maat zo kan je meer energie, tijd en focus steken in andere oefeningen.
 
Ik vind het super mooi eerlijk gezegd :roflol: Ik wou dat ik zulke quads had, als ik mijn been opzij doe of mijn quad aanspan komt er zo'n heel miezerig dingetje te voorschijn wat meer weg heeft van een vetbult dan een quad...

Ik zou het voor nu nog even aankijken en er niet te veel op focussen (hoe meer je ergens naar kijkt hoe erger het lijkt)

Ik denk dat het mooi bijtrekt en mooi in verhouding is wanneer je weer wat gewicht gedropt hebt.
 
Wat je ziet, is de natuurlijke vorm van je quadriceps. Deze zijn alleen zichtbaar, als je spiermassa wat toeneemt en je vet minder wordt. Dit betekent dat je op de goede weg zit en supertrots moet zijn op dit resultaat.
 
Knap dat dat na 2 weken schema al zo gaat tonen.

Benen dan maar wat meer op conditie gaan trainen ipv groei?
 
Knap dat dat na 2 weken schema al zo gaat tonen.

Benen dan maar wat meer op conditie gaan trainen ipv groei?

Dit...

Maar helaas heb je t niet altijd voor t zeggen en kan het ook de aanleg zijn.
Imo valt het zeker nog mee en quads zijn :heart:
 
Ik zou je squats dan 3x8-10 doen en wat later in je training niet dat het verschil in effect met 5x5 heel groot is, maat zo kan je meer energie, tijd en focus steken in andere oefeningen.

Dat zou ik juist niet doen. Meer volume is meer groei.
Ik zou terugschakelen naar 3x5.

En mocht het je echt storen, kun je altijd nog stoppen met progressive overload. Dan zouden je benen moeten stoppen met groeien.
 
Laatst bewerkt:
Dit...

Maar helaas heb je t niet altijd voor t zeggen en kan het ook de aanleg zijn.
Imo valt het zeker nog mee en quads zijn :heart:

Zeker niet, ik train daarom mijn biceps/triceps eens in de 2/3 weken... en dan ook niet op groei..
 
De 5x5 naar 3x5 lijkt me ook prima volume om sterke benen te ontwikkelen en niet op hypertrofie te trainen. Teveel been(/quad) oefeningen schrappen gaat je lichaamxuit balans maken.
Hoewel ik wel denk dat de massa die je in 2 maanden erop krijgt, als vrouw, als je al in een kcal-plus zou zitten erg mee zal vallen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Quads zijn juist top, denk dat je er gewoon wat meer spek op vasthoudt..
 
Back
Naar boven