MuscleMeat

QUADZILLA LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dus je doet close grip BP met 60kg totaal? Dat zou wel impressive zijn. :thumbup:
Was wel al kapot na deze .. nu even aanhouden op dit gewicht wil meer reps ipv gewicht verhogen
 
Training van de dag @ PLATINUM GYM

deze ochtend nuchter 20 min cardio gedaan. later deze ochtend gaan trainen
Training ging wel lekker alleen te lang opgewarmd volgens mij. maar toch algemeen tevreden over m'n training. Hier en daar
wat verhoogd in gewicht maar zeker niks geks omdat ik blessures in de toekomst wil mijden.


Morgenavond naar m'n coach. benieuwd als we gaan verhogen of niet.
Denk het niet krijg het niet gegeten anders ( 3605 KCAL) dus word zoals we nu doen 2x per week cheaten.
Maar eerst rug & biceps trainen met wovano

( ohja ik reken m'n barbell stang er nooit bij)
Lying leg curls
warm ups: 2x 10kilo x 15
15 k x 10
15k x 10
15Kx 8
Stiffed leg deadlift NEW PR :D
80k x 8
80k x 8
80k x 7

--

Leg extensions
85k x 10
85k x 10
90k x 8

Squats
iets te lang opgewarmd

70 x 10
80x 10
85x 8

Leg presses
200K x 10
210K X 8
210k x 8

---
Hanging Leg raises
4x 30x30x30

Crunches
3x30

---

Standing Calf Raises
75Kx30
75x 30
85x 20
85x 20
--
 
Ga je ook filmpjes posten?

Sterke trainingen!
 
Foto's van m'n huidige shape.
Momenteel off season. - bouwen tot 70 kg. ( volgend jaar wedstrijd)
Stats: 1m65
weight 66,6
vp laast gemeten 22/10: 10 mm - 6 %
achter 2 weekjes weer terug.
Waarom beperk je jezelf tot 70kg? Ik denk dat je uiteindelijk op hetzelfde stageweight eindigt als je vorige wedstrijd. Is dat het doel?
 
Waarom beperk je jezelf tot 70kg? Ik denk dat je uiteindelijk op hetzelfde stageweight eindigt als je vorige wedstrijd. Is dat het doel?
We. ik & m'n coach willen tot 70 kilo off season erboven is altijd Mooi meegenomen!
Maar dit gewicht zou wel mooi, en haalbaar zijn! En dan vanuit dat gewicht zo laag mogelijk droppen.
 
Waarom beperk je jezelf tot 70kg? Ik denk dat je uiteindelijk op hetzelfde stageweight eindigt als je vorige wedstrijd. Is dat het doel?

Waarom denk je dat?
 
Dit was m'n stage weight voor de competitie's.
Heroes stagegewicht: 56
Beach Classic 55,3
Diamond Cup Lux: 53,1


Het moet ook haalbaar zijn op 70 kg te halen off season voor mij toch . Wat voor andere makkelijk is is voor mij moeilijker :)
 
Dit was m'n stage weight voor de competitie's.
Heroes stagegewicht: 56
Beach Classic 55,3
Diamond Cup Lux: 53,1


Het moet ook haalbaar zijn op 70 kg te halen off season voor mij toch . Wat voor andere makkelijk is is voor mij moeilijker :)
Dus als ik het goed begrijp ben je na elke wedstrijd alleen maar lichter geworden?
 
Dit was m'n stage weight voor de competitie's.
Heroes stagegewicht: 56
Beach Classic 55,3
Diamond Cup Lux: 53,1


Het moet ook haalbaar zijn op 70 kg te halen off season voor mij toch . Wat voor andere makkelijk is is voor mij moeilijker :)


Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat er straks 15 kg af moet om stageready te zijn.. Deze cijfers ga je makkelijk verbeteren.
 
Dus als ik het goed begrijp ben je na elke wedstrijd alleen maar lichter geworden?
Ja.
Maar de eerste 2 wedstrijden waren kort opeen. Ik had niet genoeg tijd om deftig te groeien.

Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat er straks 15 kg af moet om stageready te zijn.. Deze cijfers ga je makkelijk verbeteren.
We gaan zien. Ik wil zoiezo alles uit m'n off season halen.
 
Ja.
Maar de eerste 2 wedstrijden waren kort opeen. Ik had niet genoeg tijd om deftig te groeien.


We gaan zien. Ik wil zoiezo alles uit m'n off season halen.

Gaat je vast lukken. Je bent nog nooit zo zwaar geweest of wel? Kan niet anders dan dat dit zich vertaald in een hogere stagegewicht.
 
Gaat je vast lukken. Je bent nog nooit zo zwaar geweest of wel? Kan niet anders dan dat dit zich vertaald in een hogere stagegewicht.
Neen. Ik weeg nu 65 dus dat komt vast goed
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven