XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

En ipv Skyrr/kwark kan je ook denken aan een blikje tonijn/pakje kipfilet vleeswaren of (bij voldoende budget) beef jerky of bakje huttenkase (zelf wat kruiden erdoor mikken) of warme choco maken met choco eiwitpoeder :)
Er zijn meer opties maar misschien kan je er wat mee.
 
3/12/2018 - week 2, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
(3x5x32.5 per ongeluk erbij gedaan, dacht al deze gaan wel heel ez voor 41 zeg :emo:)
3x5x41 (PR :flex: lang vast gezeten op 38.5)

RDL
3x6x22.5
kan sowieso wat gewicht erbij, vooral gekeken naar form. feedback gevraagd dmv videos aan hoxyz en Shadow Project en met een paar aanpassinkjes helemaal goed :cool: vrijdag kan hoxyz irl even kijken/filmen/feedback geven dus ben benieuwd

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x6x65 (lang vast gezeten op 60 dus yay)

seated leg curl
1x20x13.5
3x15x18
vind mn hamstrings voelen hier toch wel lastig, voelde deze keer mijn kuiten meer namelijk :emo: maar dat komt nog wel. is ook pas de derde keer dat ik deze oefening doe

cable pullthrough
3x12x13.5

incline seated calf raise
1x10x9
3x20x13.5

machine hip abduction
1x10x18
2x15x27.5

machine hip adduction
1x10x18
2x15x27.5

woensdag waarschijnlijk mijn volgende training. moet nog even kijken met colleges.

en mijn voeding van vandaag voor de geinteresseerden:
t2JWRo0.png

kwark begon me tegen te staan dus ben overgestapt van 500g kwark naar 350g skyr, maar ook elke dag van dat kan ik niet meer aan :emo: dus ga het nu houden op een paar keer per week en verder vervangen met wat anders. kwark/skyr is het makkelijkst om aan eiwit te komen uit voeding, maarja.

vandaag overigens weer 66,4kg (terwijl ik ruim 200kcal onder onderhoud zat) dus heb te vroeg gejuicht denk ik :p maar maakt niet uit, ik cut wel gewoon verder en we zien wel hoe het staat in januari.
Lekkere treen mennn!

En wat RockOfAges zegt; gewicht fluctueert nogal, zeker bij vrouwen. Ik weeg me elke ochtend en kijk dan aan het eind van de week naar het gemiddelde. Er kan bij mij gemakkelijk 1 Ă  2 kilo verschil zitten tussen twee dagen.
 
3/12/2018 - week 2, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
(3x5x32.5 per ongeluk erbij gedaan, dacht al deze gaan wel heel ez voor 41 zeg :emo:)
3x5x41 (PR :flex: lang vast gezeten op 38.5)

RDL
3x6x22.5
kan sowieso wat gewicht erbij, vooral gekeken naar form. feedback gevraagd dmv videos aan hoxyz en Shadow Project en met een paar aanpassinkjes helemaal goed :cool: vrijdag kan hoxyz irl even kijken/filmen/feedback geven dus ben benieuwd

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x6x65 (lang vast gezeten op 60 dus yay)

seated leg curl
1x20x13.5
3x15x18
vind mn hamstrings voelen hier toch wel lastig, voelde deze keer mijn kuiten meer namelijk :emo: maar dat komt nog wel. is ook pas de derde keer dat ik deze oefening doe

cable pullthrough
3x12x13.5

incline seated calf raise
1x10x9
3x20x13.5

machine hip abduction
1x10x18
2x15x27.5

machine hip adduction
1x10x18
2x15x27.5

woensdag waarschijnlijk mijn volgende training. moet nog even kijken met colleges.

en mijn voeding van vandaag voor de geinteresseerden:
t2JWRo0.png

kwark begon me tegen te staan dus ben overgestapt van 500g kwark naar 350g skyr, maar ook elke dag van dat kan ik niet meer aan :emo: dus ga het nu houden op een paar keer per week en verder vervangen met wat anders. kwark/skyr is het makkelijkst om aan eiwit te komen uit voeding, maarja.

vandaag overigens weer 66,4kg (terwijl ik ruim 200kcal onder onderhoud zat) dus heb te vroeg gejuicht denk ik :p maar maakt niet uit, ik cut wel gewoon verder en we zien wel hoe het staat in januari.
Kwark met een hoop Slimpie?
 
Gewicht fluctueert nou eenmaal, gewoon naar de trend kijken :)

Dit.
5
Ik kijk zelf meer naar weekgemidde

Lekkere treen mennn!

En wat RockOfAges zegt; gewicht fluctueert nogal, zeker bij vrouwen. Ik weeg me elke ochtend en kijk dan aan het eind van de week naar het gemiddelde. Er kan bij mij gemakkelijk 1 Ă  2 kilo verschil zitten tussen twee dagen.
ja klopt, probleem is alleen dat mijn weegschaal thuis het heel slecht doet (verschil van een paar kilo's na een paar seconden) dus ik weeg me niet meer elke dag. doe het alleen nog in het weekend wanneer ik bij mijn ouders ben dus vandaar dat je zulke fluctuaties krijgt :p ik zit er verder niet echt mee hoor, maar viel me gewoon op haha.

Wajo garnalen chappen enzo, zeker loon gehad
jep, einde van de maand maar op droog brood kauwen.

Optimel Griekse stijl yoghurt ook lekker met goede voedingswaarde.

En ipv Skyrr/kwark kan je ook denken aan een blikje tonijn/pakje kipfilet vleeswaren of (bij voldoende budget) beef jerky of bakje huttenkase (zelf wat kruiden erdoor mikken) of warme choco maken met choco eiwitpoeder :)
Er zijn meer opties maar misschien kan je er wat mee.

Kwark met een hoop Slimpie?
thanks voor de tips allemaal! denk dat het vooral is omdat ik het elke dag at voor een aantal maanden en ik het sowieso al met tegenzin deed. nu houd ik het op om de dag en vervang het met een proteine bar of wat extra vlees bij het avondeten. ligt ook wel een beetje aan hoeveel kcal ik nog over heb maar normaal gesproken lukt het me wel om een alternatief te vinden :D
 
ja klopt, probleem is alleen dat mijn weegschaal thuis het heel slecht doet (verschil van een paar kilo's na een paar seconden) dus ik weeg me niet meer elke dag. doe het alleen nog in het weekend wanneer ik bij mijn ouders ben dus vandaar dat je zulke fluctuaties krijgt :p ik zit er verder niet echt mee hoor, maar viel me gewoon op haha.

Zorg dat hij stabiel staat. Weeg je een 5tal keer (zorg dat hij tussentijds uitgaat). En pak dan het gemiddelde/meest voorkomende. Dan heb je het al accurater :D
 
lekker crackers met kipfilet :eyebrow:

2 volkoren crackers met 4 plakjes kipfilet is 154 kcal :cheer: lekker komkommer er op (vergeet ik altijd -_- )

maar er zijn zat lekkere dingen te maken ook denk ik. Ik ben daar te lui voor, ik wil gewoon kant en klaar eten. Ik vind het al erg genoeg dat ik elke dag een bakje moet "preppen" met sla, een half bakje tonijn, een stuk komkommer en saus.

Bijzonderderderder dan dat kan ik het niet maken... :Roflol:
 
In! :)

Voor de afwisseling kun je de kwark misschien opleuken met wat noten of fruit (als dat nog binnen het schema past natuurlijk)?
 
6/12/2018 - week 2, dag 2 (UB)

Seated shoulder press machine
3x10x2.5

Close grip lat pulldown
1x15x9
3x10x16 ez

Chest press machine
3x10x2.5

Close grip seated cable row
1x15x9
3x10x16 ez

Face pull
1x20x9
1x5x13.5
4x15x16

Bicep rope curl
1x15x9
3x8x16

Tricep rope pulldown
1x15x9
3x8x16

vrij makkelijke training, was ook binnen een uur klaar. vond het wel lekker want heb nog genoeg te doen vandaag. volgende keer wel wat meer gewicht want het ging me wel heel goed af zo :p morgen trainen met hoxyz :heart:

Zorg dat hij stabiel staat. Weeg je een 5tal keer (zorg dat hij tussentijds uitgaat). En pak dan het gemiddelde/meest voorkomende. Dan heb je het al accurater :D
ja het probleem is dat die dus geen enkele keer hetzelfde gewicht aangeeft :roflol: en het kost me gewoon tijd om me 5x te wegen en dan ook het gemiddelde te berekenen #teamlui. ga wel een nieuwe halen maar voor nu doe ik het gewoon zonder en weeg ik me alleen in het weekend :P

lekker crackers met kipfilet :eyebrow:

2 volkoren crackers met 4 plakjes kipfilet is 154 kcal :cheer: lekker komkommer er op (vergeet ik altijd -_- )

maar er zijn zat lekkere dingen te maken ook denk ik. Ik ben daar te lui voor, ik wil gewoon kant en klaar eten. Ik vind het al erg genoeg dat ik elke dag een bakje moet "preppen" met sla, een half bakje tonijn, een stuk komkommer en saus.

Bijzonderderderder dan dat kan ik het niet maken... :Roflol:
haha ja dat heb ik ook wel gedaan idd, nadeel is wel dat je niet zoveel eiwit eruit krijgt :( maar heb dat nu echt al een paar maanden geleefd op crackers met kipfilet als beleg dus heb het nu maar veranderd naar crackers met kaas. zo krijg ik ook nog wat vetten binnen :)
ik doe het je niet na hoor met tonijn.. heb dat een weekje geprobeerd maar ik vond dat echt niks :kots:
ik moet ook maar eens leren om niet gelijk maanden hetzelfde te eten maar gewoon elke dag wat anders want dat kan ik dan weer wel :roflol:

thanks voor de tips!

In! :)

Voor de afwisseling kun je de kwark misschien opleuken met wat noten of fruit (als dat nog binnen het schema past natuurlijk)?
ja heb ik een tijdje gedaan idd, denk dat het toch echt de hoeveelheid of structuur is wat ik niet zo chill vindt. heb best vaak afgewisseld haha. maar heb het nu 2 dagen niet gegeten en vandaag ga ik weer een poging wagen en denk dat het oprecht beter voor me is zo :p bedankt voor het meedenken en welkom :D

zijn er nog mensen die analoge weegschalen gebruiken? :o heb mijn moeder al op zoektocht gezet but thanks tho :D
 
Laatst bewerkt:
7/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)

Barbell hip thrust
1x15x40
1x3x55
3x5x70

Romanian deadlift (met hoxyz coaching)
1x8x30
1x6x30 (had niet echt goeie grip meer :thinking: hierna mijn ringen maar afgedaan..:angstig:)
1x9x30 (ik raakte de tel kwijt.. :emo: voortaan ook maar zonder ringen trainen :bang:)

Hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x10x36

Leg extension
2x15x32

Cable pullthrough
3x ??? x 13.5 (idk hoeveel reps :emo:)

Machine hip abduction
2x15x27.5

Machine hip adduction
2x15x27.5

gisteren is sinterklaas hoxyz nog even langsgekomen.. mijn kwark struggle is voorlopig wel opgelost:D:flex:

HFB0Bz4.png
 
XXL protein cookies zijn drool: drool:
Nette training!
 
7/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)

Barbell hip thrust
1x15x40
1x3x55
3x5x70

Romanian deadlift (met hoxyz coaching)
1x8x30
1x6x30 (had niet echt goeie grip meer :thinking: hierna mijn ringen maar afgedaan..:angstig:)
1x9x30 (ik raakte de tel kwijt.. :emo: voortaan ook maar zonder ringen trainen :bang:)

Hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x10x36

Leg extension
2x15x32

Cable pullthrough
3x ??? x 13.5 (idk hoeveel reps :emo:)

Machine hip abduction
2x15x27.5

Machine hip adduction
2x15x27.5

gisteren is sinterklaas hoxyz nog even langsgekomen.. mijn kwark struggle is voorlopig wel opgelost:D:flex:

HFB0Bz4.png
Lekkere treen Zeenius:D
 
7/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)

Barbell hip thrust
1x15x40
1x3x55
3x5x70

Romanian deadlift (met hoxyz coaching)
1x8x30
1x6x30 (had niet echt goeie grip meer :thinking: hierna mijn ringen maar afgedaan..:angstig:)
1x9x30 (ik raakte de tel kwijt.. :emo: voortaan ook maar zonder ringen trainen :bang:)

Hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x10x36

Leg extension
2x15x32

Cable pullthrough
3x ??? x 13.5 (idk hoeveel reps :emo:)

Machine hip abduction
2x15x27.5

Machine hip adduction
2x15x27.5

gisteren is sinterklaas hoxyz nog even langsgekomen.. mijn kwark struggle is voorlopig wel opgelost:D:flex:

HFB0Bz4.png
had ik maar zo'n sinterklaas
 
Het is wel een gigantisch voordeel dat je al jaren op dit forum zit voordat je met krachttraining begon want je weet nu wel vanaf begin af aan al wat je moet doen. De meeste mensen kloten maar wat aan in het begin :p
 
Je traint nu zo'n 2 weken en hebt een body en fit pakket, wanneer is je eerste bikini wedstrijd?




Grapje hoor maar mooie sinterklaasgains wel, best wel mirin.
 
7/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)

Barbell hip thrust
1x15x40
1x3x55
3x5x70

Romanian deadlift (met hoxyz coaching)
1x8x30
1x6x30 (had niet echt goeie grip meer :thinking: hierna mijn ringen maar afgedaan..:angstig:)
1x9x30 (ik raakte de tel kwijt.. :emo: voortaan ook maar zonder ringen trainen :bang:)

Hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x10x36

Leg extension
2x15x32

Cable pullthrough
3x ??? x 13.5 (idk hoeveel reps :emo:)

Machine hip abduction
2x15x27.5

Machine hip adduction
2x15x27.5

gisteren is sinterklaas hoxyz nog even langsgekomen.. mijn kwark struggle is voorlopig wel opgelost:D:flex:

HFB0Bz4.png
Goed verwend.
 
nu in de trein richting Eindhoven voor een mooi dagje shoppen, sushi met vrienden en hard gaan met snakepit :cool: zin in :D

XXL protein cookies zijn drool: drool:
Nette training!
nog niet gehad, maar kan ik me voorstellen. heel benieuwd naar :D
en thanks :flexing:
Lekkere treen Zeenius:D
:D

Het is wel een gigantisch voordeel dat je al jaren op dit forum zit voordat je met krachttraining begon want je weet nu wel vanaf begin af aan al wat je moet doen. De meeste mensen kloten maar wat aan in het begin :p
ja dat is zeker waar, denk ook wel dat dat heel erg meespeelt met het feit dat ik nu pas de stap heb gezet om te trainen. houd er niet van om de kluns van de gym te zijn waar iedereen filmpjes van maakt :o scheelt ook dat hoxyz zo ver is gekomen dat hij m’n schema’s maakt :heart: anders zou ik het ook niet echt weten :p

had ik maar zo'n sinterklaas
:kiss:
Ik heb gister anders ook nog een cadeautje voor jou opgehaald :$
true

Je traint nu zo'n 2 weken en hebt een body en fit pakket, wanneer is je eerste bikini wedstrijd?

Grapje hoor maar mooie sinterklaasgains wel, best wel mirin.
haha, dat is echt niet m’n ding en zo’n fysiek vind ik zelf niet pleasing.
may the gains be with me :flexgrin:

Goed verwend.
geluk bij een ongeluk, mij hoor je niet klagen iig :D
 
Back
Naar boven