XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Die belt neemt ongeveer dr halve bovenlichaam in beslag haha, dus denk niet dat het perse wennen is. Zo een normale belt geeft ook geen support voor dr onderrug omdat het ook dr ribbenkast gewoon bedekt. Maar misschien heb ik gewoon erg brede belt, ga dr even de belt van mn broertje laten pssen die is wat kleiner. Ik heb een leverbelt btw die is overal even breed, dus misscuien is het handig als ze zo een neemt met zo een dun stuk aan de voorkant
Waar heeft ze een belt voor nodig dan? Je kunt ook gewoon zonder trainen. Iets minder zwaar wellicht.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
4/7/20 - LB/UB - week 1, LB workout B
~10 min lopen in de regen
~5 min warmup

squat
1x10xBW
1x5x20
1x7x27,5
1x7x27,5

werd gedurende m’n werksets lkkr aangestaard

glute bridge
1x12xBW
1x12x6
1x12x6

step up
2x10xBW

leg curl
2x12x25

abdominal crunch machine
2x15x20

~10 min naar huis lopen
trainingstijd: 40 min :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Jij bent weer goed in gang geschoten, fijn.

Kan het niet zijn dat die persoon kijkt naar je uitvoering?
Of lag er effectief een plas kwijl.
Dan is er uiteraard weinig ruimte voor discussie.

heel fijn!

geen kwijl, wel tegen zijn gympartner gezegd dat die ook moest kijken. kunnen we daar iets mee?
 
heel fijn!

geen kwijl, wel tegen zijn gympartner gezegd dat die ook moest kijken. kunnen we daar iets mee?
Als je een gymshark legging droeg dan was dat ook wel een beetje de uitnodiging natuurlijk.
 
5/7/20 - LB/UB - week 1, UB workout B
~10 min naar de gym lopen

bench
1x8x20kg (oeps per ongeluk een rep te veel)
1x7x20kg
1x3x20kg

lightweight baby!!!!
form was echt off, iets met de ligging van de bar in m’n handen, hierdoor dus een extra set gedaan om te kijken of het daarna zou lukken maar tevergeefs. heb het al aangegeven bij ProudPizza en hopelijk gaat het volgende keer wel beter met de feedback die ze heeft gegeven. raar eigenlijk dat ik het een paar maanden geleden wel goed kon en nu niet meer :p maar goed, komt wel weer in orde dus.

barbell row
2x12x20kg gvd cardio dit

DB lateral raise ipv cable lateral raise want kabelstation bezet :treuren:
2x12x2kg

DB bicep curl ipv cable
2x10x4kg

don't mind my babyweights wat betreft de dumbbells :o allang blij dat ik iets heb gedaan wat way out of my comfortzone is, was mijn eerste keer dumbbells gebruiken :bang:

abdominal crunch machine (extra)
2x15x25kg

arm extension machine ipv cable
2x12x?
raar gevoel deze machine lol 3/10 would recommend

~10 min naar huis lopen

trainingstijd: 45 min :s

vind mijn trainingen nog best wel saai eigenlijk (omdat ik de compounds nog licht doe) en vind de isolatieoefeningen ook helemaal niks (vooral bij UB), enige chille aan deze trainingen is dat ze minder lang duren maar plezier heb ik niet echt :( voel me totaal niet voldaan eigenlijk. maar goed wil niet te hard van stapel lopen in het begin dus hopelijk ga ik het binnenkort wat leuker vinden. allang blij dat ik kan trainen :)

Als je een gymshark legging droeg dan was dat ook wel een beetje de uitnodiging natuurlijk.
sorry ik train nie in gymshark kleding want wil me niet associeren als een ekte fitgurl :windup:
 
Laatst bewerkt:
Als je geen vrijwe doorzichtige, zeer strakke, niets aan de fantasie overlatende legging droeg is het een terecht klacht.

Of je bent gewoon zo aantrekkelijk dat de jongens er niets aan kunnen doen, dat kan ook natuurlijk.
 
Tijd voor een nieuwe TT Z, nu de gyms weer open zijn? ;)
 
lateral raises van UB-B verplaatst naar UB-A en chin-up negatives toegevoegd bij UB-B vanaf deze week want ik wil chin-ups kunnen doen :)
Als je geen vrijwe doorzichtige, zeer strakke, niets aan de fantasie overlatende legging droeg is het een terecht klacht.

Of je bent gewoon zo aantrekkelijk dat de jongens er niets aan kunnen doen, dat kan ook natuurlijk.
dat eerste had ik niet en dat tweede kan ik geen uitspraak over doen
Tijd voor een nieuwe TT Z, nu de gyms weer open zijn? ;)
poeh, ben helemaal inspiratieloos en voor mijn gevoel zit ik nog steeds in quarantaine :p heb je suggesties?
 
Doe maar net of je neus bloedt 🤓
 
7/7/20 - LB/UB - week 2, LB workout A
~10 min naar gym lopen
beetje dynamische stRetChEs
10x de bar beuken

sumo deadlift
1x4x30
1x5x45
1x5x45

ging wel echt al stukken beter dan vorige week dus daar ben ik wel blij om. ruimte in verbetering blijft natuurlijk :p

squat
1x10xBW
1x5x20
1x5x32,5
1x5x32,5

helaasch ging dit minder goed, diepte ver te zoeken. dit komt doordat ik let op de cue om mijn borst omhoog te doen wanneer ik omhoog ga, maar onbewust heeft dit er voor gezorgd dat ik het al bij het zakken ook doe. hierdoor dus niet de juiste low bar beweging zoals het zou moeten. bracen heeft ook nog wel wat aandacht nodig.

hip abduction
2x20x15

abdominal crunch machine
2x15x20

leg extension (unilateral)
2x12x15

besloten om de leg extension en leg curl unilateraal uit te voeren vanaf deze week :)

~10 min naar huis lopen

trainingstijd: 1:15 uur
Doe maar net of je neus bloedt 🤓
nee hoor, ieder vindt iets anders aantrekkelijk dus ik kan er gewoon niks over zeggen
Ik kan daar wel een uitspraak over doen.

can confirm she is super aantrekkelijk :eyebrow:
🥺💗
 
7/7/20 - LB/UB - week 2, LB workout A
~10 min naar gym lopen
beetje dynamische stRetChEs
10x de bar beuken

sumo deadlift
1x4x30
1x5x45
1x5x45

ging wel echt al stukken beter dan vorige week dus daar ben ik wel blij om. ruimte in verbetering blijft natuurlijk :p

squat
1x10xBW
1x5x20
1x5x32,5
1x5x32,5

helaasch ging dit minder goed, diepte ver te zoeken. dit komt doordat ik let op de cue om mijn borst omhoog te doen wanneer ik omhoog ga, maar onbewust heeft dit er voor gezorgd dat ik het al bij het zakken ook doe. hierdoor dus niet de juiste low bar beweging zoals het zou moeten. bracen heeft ook nog wel wat aandacht nodig.

hip abduction
2x20x15

abdominal crunch machine
2x15x20

leg extension (unilateral)
2x12x15

besloten om de leg extension en leg curl unilateraal uit te voeren vanaf deze week :)

~10 min naar huis lopen

trainingstijd: 1:15 uur

nee hoor, ieder vindt iets anders aantrekkelijk dus ik kan er gewoon niks over zeggen
🥺💗

Het kan natuurlijk ook dat je gewoon heel moeilijk kijkt als je traint ;)

Anyway, mijn grapje kom tniet over zoal sik bedoeld had eh... dus never mind :P
 
Oepsie was me niet eens opgevallen haha, onbewust :roflol:
 
8/7/20 - LB/UB - week 2, UB workout A
~10 min lopen naar de gym in de regen :(

benchpress
1x6x20
2x5x25

ging stukken beter al dan vorige keer :) gewicht nog steeds ezpz

lat pulldown
1x15x5(?)
2x10x10(?)

shoulder press machine (unilateral)
1x15
1x10x2,5
2x10x3,75

lateral raise
1x10x2
2x10x4

facepull
1x15x5(?)
2x12x10(?)

~10 min lopen naar huis

trainingstijd: ~45 min
 
Netjes weer hoor Z, je zit weer helemaal lekker in de trainingsflow!
Niet nog eens uitgeregend op weg naar huis?
 
Back
Naar boven