Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

het is niet per se dat ik minder voel, maar gewoon niet meer wil doen dan 25 reps en geen zin heb in meer sets :p langzaam doe ik ze sowieso al wel ja! zal het volgende keer eens paused doen.

nouuuu, ik praat met niemand in de gym en ben niet aanspreekbaar :roflol: met rust stuur ik Robin altijd filmpjes voor tussentijdse feedback, dus wat dat betreft wel sociaal ja :p

ik zei toch op z'n minst :o:fluit:

Je kan ook 1.5 reps doen. Dus een hele dan voor de helft weer omlaag en dan weer omhoog en dat als 1 rep rekenen
 
Heb gehoord dat Zeen al genoeg gestrechtst wordt.
kan beter
Onvrijwillige yoga?
ik probeer voor de spagaat te gaan
Elke keer voor het trainen voor 4 minuten toch?
:roflol:
Je kan ook 1.5 reps doen. Dus een hele dan voor de helft weer omlaag en dan weer omhoog en dat als 1 rep rekenen
ja dat klopt. alleen bij een goodmorning lijkt mij dit niet handig gezien ik de stretch pas op het einde voel?
Al twee pagina's geen pic meer hier -> out.
jeetje, ik vind dit wel heftig hoor :treuren:
 
13/5/20 - corona times - week 5 cardio (wandelen)
WhatsApp Image 2020-05-13 at 19.30.27.jpeg


wilde eigenlijk gaan hardlopen vandaag maar *insert 34 smoesjes* dus uiteindelijk maar een stuk gaan wandelen om toch iets gedaan te hebben :windup:
Tip... (niet voor gevoelige kijkers/stijve harken)
had verwacht dat er iemand iets zou breken dus viel best mee nog :o
 
14/5/20 - corona times - week 5 cardio (hardlopen)

yeaaaaaaaa buddy we did it:cheer: had eigenlijk 30 min op de planning staan en het was zo kut want koud en wind tegen, 2x m’n veters moeten strikken ondertussen maar ik zag 4,5km staan na 30min dus ben maar gewoon doorgegaan tot ik die 5km zag staan :grinny:

1589494177022.jpeg
1589494194965.jpeg


ik ben blij! serieus trots op mezelf. i did ittttt :D
 
Kan beter Usain Z
hou je bek HOU JE BEK!!!
Nice! Ben zelf ook begonnen met lopen, had niet verwacht dat ik dit toch best lekker vind om te doen. Doe je ook iets van rek of strek alvorens je begint te lopen?
oeh nice, ja ik ben wel blij dat ik het doe want merk dat m’n conditie wel echt veel beter wordt en daar doe ik het uiteindelijk wel voor. :grinny:

na die hele stretch discussie durf ik niet meer voor mijn training te stretchen :bang::windup:
ik loop altijd warm, zo'n 5 min (snel)wandelen, dan hardlopen en achteraf 5 min uitlopen en dan stretch ik nog achteraf m’n benen. weet niet of het zo hoort of niet, heb het gewoon altijd zo gedaan en deze methode heeft altijd wel gewerkt voor mij zelf :)
 
16/5/20 - corona times - week 5 workout B
gebruik gemaakt van deze bands bij deze workout wanneer er een kleur is benoemd

leg raises ss crunches
1x30
1x25
1x20
Sanca Saxon ik kom eraan, fitgirl vs fitgirl :eyebrow:

bulgarian split squat
3x15

chair dip
1x12
1x7 hoorde hele tijd iets kraken in m’n linkerschouder :emo:
1x15 geen gekraak joepie

unilateral half kneeling banded bicep curl
1x15 groen
1x10 rood
1x10 rood

superman
3x12

unilateral banded tricep pulldown
1x15 rood
1x12 blauw
1x15 blauw
1x12 blauw
best lekker om met deze oefening de training af te sluiten

trainingstijd: 55 min
 
Back
Naar boven