XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

We hebben je gemist.
 
1/7/20 - LB/UB - week 1, LB workout A
~10 min lopen naar de gym
benen rekken en strekken
10x de bar gebeukt

sumo deadlift
1x4x30
1x5x40
1x5x40
voelde nog vrij instabiel allemaal. moet letten op een aantal cues. maar komt nog wel. :)

squat
1x10xBW
1x5x20
1x5x30
1x5x30
man ik heb nog nooit zo erg gezweet :roflol: rust was ook wel echt nodig tussen de sets in. heel tevreden over diepte! form moet nog even aan gewerkt worden, zie wat verbeterpuntjes, maar voor de eerste training ben ik zeer content

leg extension
2x12x20

hip abduction
2x20x10

abdominal crunch machine
2x15x10

trainingstijd: 1:10 uur

zeer content! duurde niet lang en weinig sets maar echt prima om mee op te starten. gewicht 70,4kg, lager dan na m’n cut :roflol: dus heb wel weer een goeie basis om mee te beginnen. ga bulken vanaf vandaag en zien waar het uitkomt. track nog steeds niks en doe het op gevoel. morgen UB :D
 
Laatst bewerkt:
Hell yeah..gains incoming :bierbang:
Geniet van je spierpijn.
 
Hell yeah..gains incoming :bierbang:
Geniet van je spierpijn.
haha dank, ben benieuwd :D
Ik vraag me toch af hoe dat eruit ziet, filmpje? :p
heb ik nie, maar is gewoon een DL zonder gewicht aan de bar. en dan focus op heupbeweging (explosief beuken) en het aanspannen van de glutes op het einde vd beweging bovenaan. :p
 
Ze willen gewoon naar je billen kijken terwijl je een neukbeweging maakt maar durven het niet rechtuit te zeggen, pussy's.
Geen bezwaar, durf ik ook wel toe te geven, maar was ook oprecht nieuwsgierig, dacht aan een BB complex ofzo.
 
Zeenius welke belt heb jij, want ik zoek er een voor mijn vriendin maar die past normale lifting belts, voor mannen(?), niet
 
:cheer: Succes met het van de trap en toilet komen morgen :p!
 
idd morgen loop/zwalk je als een pinquin (bijna weekend)

:D
 
Laatst bewerkt:
2/7/20 - LB/UB - week 1, UB workout A
~10 min lopen naar de gym

bench
1x3x20
1x5x22,5
1x5x22,5
nou dat ging nog best snel en soepel :o

shoulder press machine
1x20
1x12x2,5
1x12x2,5

abdominal crunch machine (extra)
2x15x10

facepull
1x20x?
2x12x? zwaarder dan ervoor iig :o

lat pulldown
2x12x?

~10 min lopen naar huis

totale trainingstijd: 45 min :p say whuuut

snelle workout, vind het heerlijk. vooral aangezien het UB is en ik dat nogal graag skip(te) :roflol::emo:

Zeenius welke belt heb jij, want ik zoek er een voor mijn vriendin maar die past normale lifting belts, voor mannen(?), niet
omdat ze te smal is daarvoor bedoel je? ik heb er een van strengthshop, maak er extra gaten in zodat het past om m’n middel :o
:cheer: Succes met het van de trap en toilet komen morgen :p!
idd morgen loop/zwalk je als een pinquin (bijna weekend)

:D
viel nog best mee :) wel overal spierpijn, maar niet erg genoeg om niet te gaan trainen of uberhaupt te kunnen lopen :p
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar voor haar is die belt qua breedte te groot, ze is niet super lang dus als ze bijvoorbeeld mijn belt aan doet drukt dat heel hard tegen haar ribben. Herinner me echter net dat je een reus bent van 182. Zijn er ook kleine vrouwen op het forum die aan krachttraining doen?
 
Zeg maar voor haar is die belt qua breedte te groot, ze is niet super lang dus als ze bijvoorbeeld mijn belt aan doet drukt dat heel hard tegen haar ribben. Herinner me echter net dat je een reus bent van 182. Zijn er ook kleine vrouwen op het forum die aan krachttraining doen?

Is een kwestie van wennen.. riem gaat zelf ook wat minder stug worden na verloop van tijd.

Zelf in het begin bloeduitstortingen gehad van mijn fortex riem.

Je kan natuurlijk ook voor een leverbelt gaan,..
 
Zeg maar voor haar is die belt qua breedte te groot, ze is niet super lang dus als ze bijvoorbeeld mijn belt aan doet drukt dat heel hard tegen haar ribben. Herinner me echter net dat je een reus bent van 182. Zijn er ook kleine vrouwen op het forum die aan krachttraining doen?

HillR en mezelf, maar het is nog nooit in mij opgekomen om een belt te gebruiken tbh :p.
 
Is een kwestie van wennen.. riem gaat zelf ook wat minder stug worden na verloop van tijd.

Zelf in het begin bloeduitstortingen gehad van mijn fortex riem.

Je kan natuurlijk ook voor een leverbelt gaan,..
Die belt neemt ongeveer dr halve bovenlichaam in beslag haha, dus denk niet dat het perse wennen is. Zo een normale belt geeft ook geen support voor dr onderrug omdat het ook dr ribbenkast gewoon bedekt. Maar misschien heb ik gewoon erg brede belt, ga dr even de belt van mn broertje laten pssen die is wat kleiner. Ik heb een leverbelt btw die is overal even breed, dus misscuien is het handig als ze zo een neemt met zo een dun stuk aan de voorkant
 
Back
Naar boven