Fitness Seller

Quest Bar(s) - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Reep met een hoog eiwitgehalte, weinig suikers en vezelrijk
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 repen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Uitstekende smaken (1 van de 6 wat minder, lees de complete review)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De mogelijkheid om smaken los te bestellen i.p.v. een hele doos met één smaak
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €2,50,- per reep
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten, heerlijke repen. De prijs voor een reep is echter wat hoog, maar je krijgt er zeker kwaliteit voor terug

Mijn review:

De smaken die ik heb geprobeerd waren:
1. Cookie Dough
2. Peanutbutter Supreme
3. Apple Pie
4. Banana Nut Muffin
5. Cookies and Cream
6. Coconut Cashew

Ik vond vijf van de zes repen echt een genot om te eten. Enkel de Banana nut muffin vond ik niet erg lekker. Het is een prima tussendoortje voor als je onderweg bent of even zin hebt in een gezonde snack. De voedingswaarde van een reep is perfect en een Quest Bar past ook prima in je voedingsschema als je in de cut bent (rond de 200 kcal per reep).

Je kunt de repen ook perfect in een recept verwerken (zie de 15 seconde Quest Nutrition filmpjes op youtube) en ze zijn ook heerlijk door een dessert, uit de magnetron of oven! De repen zijn eiwit- en vezelrijk en het suikergehalte is laag gehouden.

Aanrader!
 
leuk eindelijk een review van de quest bars!

Al had het leuk geweest wat meer per smaak een kleine review te hebben en miss hadnig de voedingswaarde te posten
 
Quest Bars smaakte vroeger veel beter dan nu. Tegenwoordig zijn het harde taaien repen.

Low carb protein bar van XXL is echt veel lekkerder. Voedingswaarden zijn ook beter. Alleen jammer dat ze maar 1 smaak hebben.

Ja ik heb die ook liggen!
 
Jammer van de prijs. Wil deze altijd wel proberen maar vindt ze gewoon te duur.
 
Damn ben echt benieuwd naar een apple pie reep :eek: Klinkt heerlijk
 
Voor mensen die van chocola houden beveel ik de double chocolate chunk aan! Heerlijk!

Hou je meer van zoet dan de Apple Pie!
 
Smaak zit goed, maar die bars zijn echt wel hard & taai.
 
Smaak zit goed, maar die bars zijn echt wel hard & taai.

Vond dit erg meevallen, heb alleen de apple pie geprobeerd. Die smaak is echt top. Welke vond jij hard?
 
Had 5 smaken en vond ze allemaal hard.
nee ze lagen niet in de frigo ;-)

In de toekomst ga ik ze nog wel bestellen.
 
Had 5 smaken en vond ze allemaal hard.
nee ze lagen niet in de frigo ;-)

In de toekomst ga ik ze nog wel bestellen.

Even in de magnetron gooien. 5 tot 10 seconden (beginnen met 5 en kijken of je hem nog zachter wilt).
 
Even in de magnetron gooien. 5 tot 10 seconden (beginnen met 5 en kijken of je hem nog zachter wilt).

Thanks voor de tip, worden inderdaad lekker smeuïg dan!
 
Ik heb zelf de peanut butter and jelly versie gekocht .. de naam zegt het al .. als je er van houd (op brood) dan zal je er ook erg van genieten als reep variant jummm :p
 
Heb de cookies en cream variant toevallig eergisteren geprobeerd. Erg lekker! :) Het enige waar ik het mee kan vergelijken zijn de Met-rx bars, en die van quest zijn in ieder geval lekkerder en veel beter qua macro's.

@René

Dat mag wel zo zijn, maar twee smaken is nogal karig :p
 
cookie&cream was hEEEEL lekker :)
 
Back
Naar boven