AndroidHealthClinic

questions:tren/test kuur

Bezoekers in dit topic

ll cool j

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Mijn derde kuur:

test?? week 1-10 500 mg (2x/week) 2ml 2x/w
tren week 1-7 75 mg eod (3x/week) 1ml 3x/w

Week 9-12 : 5000IU/5000IU/2500IU/2500IU HCG / 5dagen
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D

stats 172 77 bf 6-7%

Vragen:
-welke test te nemen? (kan wel sustanon goedkoop aankomen)
-tren elke dag het beste, maar is dat ook echt de moeite waard. Vind het behoorlijk veel ed spuiten (eod is nog wel zeker te doen)

• Topic Starter Topic Starter
mijn doel is om droge spiermassa te krijgen.

Heeft er dan niemand antwoorden op mijn vragen?

Ik denk dat het eerst beter is om een test kuurtje te doen, voordat je ooit eens aan de tren wilt gaan.
Sustanon is oke. Dan zou ik 1 week frontloaden met 1500mg en dan tot week 10 500 mg. Daarbij nolvadex elke dag.1ste week 40mg en daarna 20mg tot week 14

Ik zou nóóóit als beginner met Tren beginnen.
Één hele goeie reden: Trenbolone is DRIE keer sterker dan test.
Als jij dus verkeerd of heftig reageert op test (is in het verleden vaker voorgekomen bij jongens) dan kun je met test én Tren je lol op.

Zet Tren dus op je verlanglijstje als je 5 juurtjes hebt gehad. Ik ben zelf met Tren begonnen na minimaal 8 kuren. Gewoon goed opbouwen dus en procentueel de meeste massa en successen pakken als je niks 123 overhaast doet. Wat er snel bijkomt gaat er snel weer af.

Ten tweede zou het handig zijn als je je voorgaande kuren eens neerzet, ben benieuwd.

Ten derde wil ik je ten sterkste ontraden om Nolvadex aan het begin van een kuur meteen te gebruiken.
Complete onzin en een verspilling van je Testosterone-kuur.
Testosterone leunt namelijk op je eigen groeihormoon-aanmaak. Test heeft groeihormoon, dat je in beperkte mate aanmaakt in je hersenen 's nachts, keihard nodig om die spiergroei te bevorderen.
En wat doet Nolvadex? Juist, Nolvadex gooit je eigen GH-aanmaak compleet plat. Gevolg: Zeker met een test-only-kuur een verminderd resultaat want de test heeft niet dat aanmaakblokje dat je succes maakt: GH.

je zegt dat dit je derde is. Hoe zagen de eerste 2 eruit?
eenuh dbc, nolva neemt hij pas vanaf wk11, hoe kom jij er bij dat hij het samen met test neemt?

Hoe ik daarbij kom? Kijkes wat Marcos schreef: VAnaf week 1 gelijk met de Sust Nolvadex en dan doorgaan tot week 14. De idioterie!

• Topic Starter Topic Starter
de eerste 2 kuren waren deca-dbol
en om te cutten winny-clen

Iets specifieker mag wel hoor. :)

Hoeveel weken, hoeveel mg/d, wat waren je gains, etc, etc...

Pfew! Da''s 200% waterretentie.
Dbol en Deca, hét combo voor vocht vasthouden.

Met Deca zonder test bereik je ongeveer 40% van wat je had kúnnen bereiken, aangezien Deca niet zozeer een krachtleverancier is maar wel een eiwitspaarder.
Een eiwitspaarder werkt het beste met overmatige krachtinspanning: Zo bouw je spieren op.

Doe overmatige inspanning haal je uit de testosteron.
Dat maakt je sterk.

Simpel gezegd:
Spieren bouw je pas op als ze een krachtinspanning leveren waarvoor ze eigenlijk niet groot genoeg zijn.
Je lichaam geeft een seintje door dat er spieropbouw moet plaatsvinden om de volgende keer wél die inspanning te kunnen leveren. Helaas gaat er ook weer eiwit verloren doordat het afgebroken wordt en...Deca houdt het juist vast.
Voeg je test toe dan is het alsof er 2 moleculen samenkomen die onafhankelijk van elkaar voor minder dan de helft presteren maar samengevoegd is het super.

Elke kuur moet wat mij betreft Test bevatten al is het maar in heel geringe hoeveelheden. Test veroorzaakt meer GH-release die wee hard nodig is voor spierontwikkeling.

Wow das veel vocht zeg. Dus een combo deca en diana is dus nix. Weer wat bijgeleerd

Laatst bewerkt:
week deca dboll
1 300
2 400
3 400 30
4 400 40
5 400 40
6 400 30
7 400 20/10
8 400 5

Mijn gains waren 7kg waarvan 4 overgehouden, en idd ook veel vocht. Heb dat erna ook afgetraint. Qua kracht ben ik met bv. bankdrukken 10 kg zwaarder kunnen tillen.
Daarbij heb ik trouwens nolvadex en r-ala bijgenomen, is niet slim I know, maar was gewoon zekerheidje.

Terug
Naar boven