AndroidHealthClinic

Quick Change Dumbbells Hoist

Bezoekers in dit topic

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
8.755
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
ik geloof dat het een soort kliksysteem was, erg aan de prijs, 170 euro voor een 20 kilo setje. :eek:

Ik heb zelf normale dumbbell sets gekocht, en was 120 euro kwijt voor 6 sets van 15 kilo, en heb daar gewoon vaste dumbbells van gemaakt.
 
Ja is inderdaad wel een beetje duur maar ik heb gewoon weinig ruimte thuis. En als dit een oplossing is wil ik daar best wel een keer voor investeren. Maar het is ook wel een nadeel dat het maar tot 20 kg gaat.

Misschien inderdaad een idee een paar sets te kopen. Met 6 x 15 kg heb je wel aardig wat mogelijkheden en kan je een set ook wel een stuk zwaarder maken. En je kan er altijd nog schijven van 5 kg bij kopen of hebben ze ook nog van 10 kg voor dumbbells of word dat te groot?
 
ze zijn volgens mij ook wel met meer kg te krijgen.
 
denysis zei:
Ja is inderdaad wel een beetje duur maar ik heb gewoon weinig ruimte thuis. En als dit een oplossing is wil ik daar best wel een keer voor investeren. Maar het is ook wel een nadeel dat het maar tot 20 kg gaat.

Misschien inderdaad een idee een paar sets te kopen. Met 6 x 15 kg heb je wel aardig wat mogelijkheden en kan je een set ook wel een stuk zwaarder maken. En je kan er altijd nog schijven van 5 kg bij kopen of hebben ze ook nog van 10 kg voor dumbbells of word dat te groot?
Met 6 sets van 15 kilo heb je dus onder andere 12 schijven van 3 kilo, er passen 4 van die schijven aan elke kant, plus de 2 kilo van de stang zelf heb je al een dumbbell van 26 kilo.

Ik heb zelf een vaste dumbbell van 22 kilo gemaakt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem weinig gebruik, misschien bij 2 of 3 oefeningen.
 
Back
Naar boven