AndroidHealthClinic

Quinoa inplaats van zilvervlies rijst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

grimlock2009

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
417
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik hoorde van klasgenoten dat quinoa kan nemen inplaats van rijst
Wat is beter en waarom
 
Zolang je totale inname van kcal, e/k/v en micronutrienten klopt maakt dat NIKS uit.
 
Dus het is niet gezonder
 
Er bestaat niet zoiets als een gezond product. Alleen je totale dieet/voeding kan gezond of ongezond zijn.
 
Ik vind die quinoa echt niet te vreten zeg ... en veel verschil maakt het niet uit.

Eet gewoon wat je het lekkerst vind ;)
 
Oke thnx

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 13:35 ----------

Ik vind die quinoa echt niet te vreten zeg ... en veel verschil maakt het niet uit.

Eet gewoon wat je het lekkerst vind ;)

Hahahahha die zin hoor je ook echt nooit

Eet gewoon wat je het lekkerst vind ;
 
vervangen door kipfilet is geen probleem. Vind het sowieso lekkerder. Maar kan ik dan niet beter iets nemen met meer koolhydraten aangezien ik al kipfilet heb op 1 boterham? Krijg dan in 1 maaltijd wel veel eiwitten binnen.
 
vervangen door kipfilet is geen probleem. Vind het sowieso lekkerder. Maar kan ik dan niet beter iets nemen met meer koolhydraten aangezien ik al kipfilet heb op 1 boterham? Krijg dan in 1 maaltijd wel veel eiwitten binnen.

teveel eiwitten in een maaltijd is echt overrated. kan prima hoor.
 
overprijsde overhypte meuk. Superfood my ass....

Niet dat er iets mis mee is, maar beter .... laat me niet lachen.
 
KOESJKOESJJJ! xD
 
transvet is geen voeding. Het staat niet op het menu in welk restaurant dan ook.

Nee het zit in voeding, zo ver was ik ook nog wel gekomen:cool:
Voeding zijn gezamenlijke voedingsstoffen voor een organisme of een cel.

Als er veel transvetten in bepaalde voeding zou zitten dan is het ongezonde voeding.
 
quinoa is alleen lekker als je er muffins van maakt!
 
Overigens ging zijn opmerking over het feit dat niet op zichzelf gezond is... niet ongezond. Er zijn genoeg dingen die ongezond zijn (roken, zuipen, moddervet worden, arsenicum, en ook wel dingen die je kunt eten) maar niets qua voeding is zo gezond dat als dat het enige was dat je zou eten je lang, gezond en gelukkig zou leven ... nou ja soilent green misschien....

goh
 
Back
Naar boven