XXL Nutrition

qwert55 neemt even rust!

Bezoekers in dit topic

qwert55

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
1.081
Waardering
0
Aangezien de sportschool waar ik train besloten heeft alle toestellen opnieuw te stofferen, hebben ze de deuren 2 weken gesloten. Over 3 weken ga ik op vakantie naar Toscane. Trainen is er lange tijd dus niet bij.
Ik vind het niet vervelend...in tegendeel zelfs. Zit momenteel een beetje in de put wat betreft mijn BB-motivatie :( .
Mijn voeding laat ik ook even gaan...heb deze week nog GEEN dag concequent mijn strikte voedingsschema gevolgd. Ik heb anderhalf jaar lang, op een enkele junkdag en een rustweek na, mijn voedingsschemanetjes gevolgd. Dat heeft me opgebroken, dat merk ik nu wel. Heb nu meer en meer respect voor een ieder die de bijna obsessieve manier van trainen en eten nog wel steeds NON-stop volhoudt.
Nu dus even geen zorgen over welk trainingsschema ik moet toepassen en ook niet constant op mijn horloge moeten kijken of ik al een maaltijd MOET nuttigen.
Nee...deze "pauze" komt maar al te goed uit om me even goed op te laden voor na de vakantie. Want...niet bang zijn!!! In september ga ik er weer als een bezetene tegenaan ;) .

Ik blijf natuurlijk wel even op dit forum rondhangen! Das nu voor mij even het leukste aspect aan het BB-en! :p

Een fijne vakantie allemaal!!! Succes met trainen!

Nog even voor de duidelijkheid: IK STOP DUS NIET!!! Alleen even pauze! ;)
 
have fun daar in Toscane!
 
Veel plezier daar in Toscane en met het BB-en komt het zeker wel goed.
 
Even op vakantie doet wonderen! Ik ben begin deze maand twee weken weg geweest. De hele vakantie oude flex magazines gelezen, en ik was über-gemotiveerd om weer aan de slag te gaan na de vakantie.
 
Ik heb nu ook bijna een week niet meer getraind en ook heel de vakantie niet op me voeding gelet, maar nou begin het toch weer te kriebelen om lekker naar de sportschool te gaan. :D
 
Back
Naar boven