MuscleMeat

race naar 100 kilogram (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Richard19

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
146
Waardering
0
Ik ga hier mijn race naar de 100 kilogram bijhouden.

Ik train nu pas 1 maand serieus, daarvoor wel KT gedaan maar heel licht en fullbody omdat ik destijds deed thaiboxen.

Stats,

1,92
85 kilo
11 % vet

Doel: 100 kilogram, met ongeveer 15% bodyfat

Status: Bulk
Supps: Creatine, visolietabletten, vitamine c tabletten

Stats:

Bankdrukken: 80
Squat: 150
Dl: 160

gr.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een zeer haalbaar doel. Enig idee wanneer je dit bereikt wil hebben?

En hoe zit het met trainingsschema, voeding etc.?

Succes!
 
je hebt een redelijk lange weg te gaan, maar je doel is zeker haalbaar met een goed schema:D


wat is je schema momenteel, en hoe ziet er voeding eruit?

ik raad je ten sterkste aan om rippetoe te volgen!
je kan op google hier eindeloos veel informatie over vinden, of gewoon een kijkje nemen op deze sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/

het is uiteindelijk de bedoeling elke training je gewicht te verhogen, zolang je dat kan, en je doet alleen compound oefeningen. het lijken wat weinig oefeningen, maar het is meer dan genoeg!

zeker eens proberen zou ik zeggen.


veel succes alvast, ik kom zeker af en toe een kijkje nemen!
 
Hey luc, ik zou graag op 31 december 2009 op de weegschaal willen kijken met een minimaal gewicht van 100 kilogram.

@ cricitmonster

Ik volg momenteel een 4 daags split schema.
Voeding is in orde zit op zon 4500 kcal every day.
mvg,
 
4500 kcal :eek:

dat is al heel veel zeg, ik bulk liever op 3200 ofzo. maargoed, dat is jou keuze.

4 daags split is zeker niet slecht!

toch raad ik rippetoe aan, voor elke beginner. maar het is jou keuze natuurlijk, met 4500 kcal (en dat zullen waarschijnlijk ook genoeg eiwitten zijn) zul je zeker groeien!
 
beste cricitmonster, ik loop al 1 ruim jaar door de gym, maar toen niet als bodybuilder maar meer om spieruithoudingsvermogen te trainen. Verder heb ik een heel sportief verleden, dus ik ben mischien een beginner met echt het bulken enzo maar een beginnende krachtsporter zeker niet daarom heb ik ook niet voor rippetoe gekozen omdat ik zo in het verleden eigelijk trainde. Ga nu voor 2 doelen: 1: massa 2: kracht

Mijn verbruik is al meer dan 3200 dus moet ook wat meer eten he;)
 
ooww!

jah, tuurlijk :cool: dan zeg ik niets.

heb je ook een prioriteit? eerder kracht, of eerder massa? afhankelijk van dat moet je vooral je reps gaan bepalen.
 
wanneer krijgen we trouwens de eerste training te zien? ik ben benieuwd.
 
Massa is doel 1, maar hou van afwisseling,

Als ik me goed gedraag doe ik 4x12, maar het komt vaker voor dat ik in de gym gewoon los ga zoals ik het zelf wil doen, en dan ga ik soms tot failure en soms weer pr's verbreke dus weinig reps ( krachtgericht ) :o

mvg,
 
De eerste training krijgen jullie maandag te zien, dan staat er borst+triceps op het programma.
 
beginpost even aangepast, m'n supps en krachtstats erbij vermeld, wel moet ik zeggen dat deze stats niet 1rm;'s zijn zoals de meeste de stats hier hebben vermeld dat zijn de gewichten waar ik de top setjes mee doe, dus volgende week ff alles toppen en dan nieuwe statts neerzetten
 
Vanmorgen lekker getraind, en nu net terug van zwemmen! Wat een heerlijk weertje!

Benchpress:

12x50kg
10x60kg
10x70kg
8x80kg

Dumbbell fly:

15x10kg
10x15kg
8x20kg


Dumbbell overhead extension

Linkse arm:

10x12kg
8x15kg
5x17,5kg

Rechts arm:

15x12kg
5x15kg
3x17,5kg
Dips: ( zou graag met extra gewicht willen dippen maar weet niet hoe ik het moet toevoegen tussen mijn benen klemmen is beetje risicovol denk ik )

20xBW
20xBW
tot failurexBW

Trainingsduur: +-45min.
 
Vandaag schouders en buik getraind.

niet echt boeiende gewichten alleen front dumbbell raises 3x10x15kg voor het eerst gedaan
 
Vanmorgen lekker getraind, en nu net terug van zwemmen! Wat een heerlijk weertje!

Benchpress:

12x50kg
10x60kg
10x70kg
8x80kg

Dumbbell fly:

15x10kg
10x15kg
8x20kg


Dumbbell overhead extension

Linkse arm:

10x12kg
8x15kg
5x17,5kg

Rechts arm:

15x12kg
5x15kg
3x17,5kg
Dips: ( zou graag met extra gewicht willen dippen maar weet niet hoe ik het moet toevoegen tussen mijn benen klemmen is beetje risicovol denk ik )

20xBW
20xBW
tot failurexBW

Trainingsduur: +-45min.

Waarom doe je verschillende herhalingen per arm met Dumbbell overhead extension, kan je beter niet doen tenzij je scheef wil groeien:p
 
Waarom doe je verschillende herhalingen per arm met Dumbbell overhead extension, kan je beter niet doen tenzij je scheef wil groeien:p

Omdat ik links sterker ben dan rechts en het zonde zou vinden om links net zo te trainen als rechts terwijl ik er meer mee kan doen ( de verschillen waren eerst nog veel groter imo).

Bedankt voor de tip dannyman , heb je mischien een vervangende oefening die wel goed is en dat ik recht groei, sta nu goed symmetrisch en wil dat graag zo houden.
 
150 kg squatten met 1 maand trainen? :orly:

dat maakt mij dan een ****ing pussy want ik squat nou nog geen 150.
 
"Loo's log

squat 10x140"

of had ik dat dan verkeerd gelezen :P
 
"Loo's log

squat 10x140"

of had ik dat dan verkeerd gelezen :P

dat is nog geen 150 :D

Anyway een maand trainen en 150kg squatten?
**** that. Zeker met een bw van 85kg bij een lengte van 1.92.

Anyway succes met je doelstellingen.
 
haha mischien wat harder trainen loo;) just kiddin

bedankt loo, ga ook hard werken om deze doelen te behalen.

mvg
 
Binnen 1 maand 150 kg squatten

efteling.jpg
 
Back
Naar boven