Fitness Seller

Race naar 200 kilo deadlift

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen, dus net zoals de race naar de 150 kilo squat en zo, hier de race naar de 200 kilo deadlift.

Ik ga van start.
Vandaag een life time pr gezet, 1x175, lichaamsgewicht 89,8 kilogram.



Weight class -60


Weight class -75
Inspirasn.................................................................200(bw) 66 kilo



Weight class -82.5


Weight class - 90
yasmine-----------------------------------------------180-----200


Weight class -100
Rik76-----------------------------------------------------190---200 (bw 93 kilo)



Weight class -110
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook vids plaatsen?
 
Dacht dat t iets voor je zelf was maar je hebt hem bewerkt zie ik.
Neen de race naar de 150 kilo squat en bench zijn ook voor iedereen.
 
Zou het voor jou -vanuit psychologisch perspectief- niet beter zijn om dit topic 'traag maar gestaag' naar de 200kg Deadlift te noemen? ;)
 
Zou het voor jou -vanuit psychologisch perspectief- niet beter zijn om dit topic 'traag maar gestaag' naar de 200kg Deadlift te noemen? ;)
Dat zou wel eens kunnen maar vreemd genoeg heb ik ergens de discipline gevonden om niet te snel te gaan.
 
Niemand die wil meedoen? Blijkbaar is 200 kilo te zwaar. ;)
 
Ik denk dat de meeste serieuze lifters een deadlift van 200kg niet noemenswaardig vinden..
Nou, ik wil volgend jaar best die niet noemswaardige 200 aantikken, hoor. :D

Maar goed, ik ben dan ook alweer 44 en dan mag ik het rustiger aan doen. Vorig jaar nog 170 gedaan zonder een paar maanden de deadlift te hebben gedaan, dus met een goed krachtprogramma zou 200 wel moeten lukken denk ik.
 
Zal mijn sumo deadlift van 200 kg wel posten als die lukt hier.
Rustig aan het opbouwen nu en niet zoals de vorige keer aangezien ik me wel een stuk sterker voelde dan met conventionele deadlift (max 240) jaar terug maar ging daarmate snel omhoog in gewicht hierop dat de heupen het niet erg chill vonden destijds.
 
Zoals een 100kg bench een soort mijlpaal is als je begint, geldt dat net zo goed voor een 200kg deadlift. Daarna wordt het 200kg bench, 300kg deadlift en 250kg squat. Bench nooit gehaald en deadlift evenmin. Vooralsnog gestrand met de haven in zicht.
 
Bench nooit gehaald en deadlift evenmin. Vooralsnog gestrand met de haven in zicht.

Ik vind dat NOT DUN van jou.

Moet Opa het nou écht allemaal eerst voor doen? Doe nog es ff je best man :trollfacex:
 
Ik heb l
Mijn doelen voor eind juni en wil dan tegen eind 2018 deze doelen kunnen behouden bij een lichaamsgewicht van 90 a 94 en een vetpercentage van 12 procent. Dat lichaamstype wil ik dan behouden en trachten toch sterker te worden. Vsral is hier voor mij een perfect voorbeeld. Beresterke kerel die ook nog kan sprinten en zo.
 
Ik vind dat NOT DUN van jou.

Moet Opa het nou écht allemaal eerst voor doen? Doe nog es ff je best man :trollfacex:
Ik moet dan aankomen. Nu weeg ik 99kg nuchter in adamskostuum en dan red ik het niet.
Jou als piepel manager zou wellicht helpen :jk:
 
Back
Naar boven