AndroidHealthClinic

Race naar 250kg squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoi. 220kg raw @ 106 bw (geschat ochtend gewicht)
 
205kg @ 99kg bw
 
Doe is updaten jij luiwammes :p
 
210kg squat raw. :)

En geupdate!
 
Ik doe mee! 210kg squat raw @ 148kg BW. En verwacht de 250 voor het eind van het jaar maar :cool:
 
Ik doe ook mee, 200kg at 110kg. (belt)

Weinig updates hier btw:p
 
dooie boel hier eigenlijk
 
Nog steeds 220 raw maar @ 100,4 bw.
 
Mwha blijkbaar niet. Ik heb altijd de weegschaal in de gym aangehouden en nu heb ik voor het eerst een echt goede thuis gekocht. Ik had mezelf nog nooit in de ochtend gewogen. Ik woog dus in mijn niksie 100,4. Maar het lijkt idd ook wel of mijn lichaam niet zwaarder meer wilt worden. En don't worry ik probeer het wel maar ik heb momenteel ook niet de drive om zo te vreten als Mikey of als ik zelf ook deed op mijn 18e.
 
Mwha blijkbaar niet. Ik heb altijd de weegschaal in de gym aangehouden en nu heb ik voor het eerst een echt goede thuis gekocht. Ik had mezelf nog nooit in de ochtend gewogen. Ik woog dus in mijn niksie 100,4. Maar het lijkt idd ook wel of mijn lichaam niet zwaarder meer wilt worden. En don't worry ik probeer het wel maar ik heb momenteel ook niet de drive om zo te vreten als Mikey of als ik zelf ook deed op mijn 18e.

Ik kan me dat nog niet eens voorstellen hoe ik op men 30e eet :). Ik kan eten zoals mikey maar uiteindelijk word ik en mijn lichaam daar niet vrolijk van. Maar idd je zult wel tegen de max aanzitten wat naturel behaald kan worden, kwa bodyweight kwa kracht moet er vast nog wel meer inzitten. Gezien je PR's
 
210kg at 115kg BW.

Kom op jongens, meer updates!
 
Ik wil ook wel meedoen.
205kg @109kg met veel progressie to come
 
Ik wil ook wel meedoen.
205kg @109kg met veel progressie to come
Ik ben nog geeneens toegevoegd (of zelfs maar toegelaten :p ), maar heb toch al een update! Daarnet 210kg gesquat. :)
 
Back
Naar boven