MuscleMeat

Race naar Captain of Crush (Crushing Grip) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jarenlang niks aan gedaan. Gisteren even uit de mottenballen gehaald. Eerste close

http://www.youtube.com/watch?v=i-nTVlnAACo

COC rechts 2.5 ongetraind
Tallent ongetraind een 2.5.
Je close is eigenlijk niet waar te nemen omdat de camera niet op je hand focust maar op de achtergrond. Het is een close of je zit er echt niet ver vanaf. Het lijkt namelijk of ik nog een heel dun streepje zwart zie tussen de handvaten.

Probeer er anders nog eens een te maken waarbij de close wel scherp in beeld komt.
Op naar de #3.
 
Tallent ongetraind een 2.5.
Je close is eigenlijk niet waar te nemen omdat de camera niet op je hand focust maar op de achtergrond. Het is een close of je zit er echt niet ver vanaf. Het lijkt namelijk of ik nog een heel dun streepje zwart zie tussen de handvaten.

Probeer er anders nog eens een te maken waarbij de close wel scherp in beeld komt.
Op naar de #3.

Wist dat je zou reageren :p

Eerst weer ff oplaaien. Komt wel een keertje.
 
Leuk topic heren mijn complimenten!
Misschien is dit niet helemaal het juiste topic maar ik wil mezelf toch even voorstellen. Mijn naam is Rens ik ben 20 jaar oud en ben onlangs begonnen met Gripp training gecombineerd met calisthenics/bw training.

Onlangs heb ik zelf nog mijn eigen rolling thunder gemaakt van scrap metal en een oude motorfiets ketting :D

Ik zal hier niet langer het topic vervuilen, maar ik hoop hier de nodige informatie op te doen en eventueel mijn eigen logg bij te gaan houden :)

Rens
 
Welkom Rens. Doe je alleen grip of ook algemene krachttraining?
Mooi zo'n RT ik heb er onlangs ook 3 gemaakt. http://forum.dutchbodybuilding.com/f218/rolling-thunder-revolving-deadlift-handle-386004/
Moet ff rustig aandoen want ik ben er iets te fanatiek mee te werk gegaan. Begin pijntjes te krijgen.

Train je ook met grippers?



Bedankt mc.chick! Als je dan bodywheight training ook onder krachttraining verstaat dan wel. Bodywheight training doe ik 3 x per week en grip 2x per week. Die 2x per week gripp training bestaan dan uit natuurlijk het trainen met grippers. Ik ben nu op het niveau dat ik bijna de HG250 kan sluiten, ik zit alleen vast op het allerlaatste stukje :D Een tijdje geleden ben ik ook bezig geweest met 'bending steel' Dat vind ik nog steeds ook erg leuk alleen heeft even geen prioriteit op het moment.

Doel nu voor mijn bw training is de frogstand to handstand press. En voor mijn gripp training het closen van de HG 250 en daarna de 300.
 
Probeer er anders nog eens een te maken waarbij de close wel scherp in beeld komt.
Op naar de #3.
Yep. Hij was wel close maar is lastig filmen en zoals aangegeven de eerste keer sinds jaren. Had hem al een paar keer dicht geknepen voor de camera rolde. Ik kreeg hem overigens niet helemaal dicht, bijna. Paar keer oefenen. Goed pakken in de hand scheelt ook al.
 
Gaan we voorlopig niet in Nederland meemaken :-)

http://youtu.be/cILzCNCFY7w
Haha heeft Vano hem gepakt?! Ongekend sterk die kerel. Ook extreem snel hoe hij die MM ladder beklimt. Nummer 3 die de MM7 sluit pfff.
Yep. Hij was wel close maar is lastig filmen en zoals aangegeven de eerste keer sinds jaren. Had hem al een paar keer dicht geknepen voor de camera rolde. Ik kreeg hem overigens niet helemaal dicht, bijna. Paar keer oefenen. Goed pakken in de hand scheelt ook al.
Huh, was jij dat die deze sloot? Dacht dat het een filmpje van Mannerheim was.
Een goede set kan heel erg veel schelen. Ik wacht geduldig af. ;)
 
Haha heeft Vano hem gepakt?! Ongekend sterk die kerel. Ook extreem snel hoe hij die MM ladder beklimt. Nummer 3 die de MM7 sluit pfff.

Huh, was jij dat die deze sloot? Dacht dat het een filmpje van Mannerheim was.
Een goede set kan heel erg veel schelen. Ik wacht geduldig af. ;)

Jezza filmde.


Waar kan je die 7 mee vergelijken?
 
Ok duidelijk. Die MM7 is vergelijkbaar met een IM#4.
 
Huh, was jij dat die deze sloot? Dacht dat het een filmpje van Mannerheim was.
Een goede set kan heel erg veel schelen. Ik wacht geduldig af. ;)
Nu ik het teruglees staat het wat onduidelijk. Mannerheim had al een paar de 2.5 gecrushed en toen ging ik pas filmen. Zelf kreeg ik 'm niet helemaal close, tig jaar terug na paar keer gerichter oefenen wel. Ik vond het toen leuk maar ook gevoelig voor blessures.
 
heb mn #1 nu ook gesloten. Gaat wel makkelijk nu
 
heb mn #1 nu ook gesloten. Gaat wel makkelijk nu
Nice vanuit een TNS?
Filmen dan.
Nu ik het teruglees staat het wat onduidelijk. Mannerheim had al een paar de 2.5 gecrushed en toen ging ik pas filmen. Zelf kreeg ik 'm niet helemaal close, tig jaar terug na paar keer gerichter oefenen wel. Ik vond het toen leuk maar ook gevoelig voor blessures.
Grippers merk ik zelf niet maar al het andere gripwerk wat ik erbij deed was een tijdje terug ff te veel, bijna elleboog om zeep geholpen. De algemene gymtrainingen mogen er imo niet onder gaan lijden.
 
IN !

Heb de CoC set. Morgen zijn me grippers aan de beurt, even kijken of ik het fatsoenlijk kan filmen. Dan zal ik het hier neerzetten.
 
Ken je Jedd Johnson Mc...?
Van Diesel crew.
 
Niet persoonlijk maar tuurlijk ken ik hem, hij zit ook op gripboard en heeft zich onlangs (na meer dan 10 pogingen) gecertificeerd voor Mash Monster level 3. Maar vertel wat wil je over hem kwijt? ;)
 
Niet persoonlijk maar tuurlijk ken ik hem, hij zit ook op gripboard en heeft zich onlangs (na meer dan 10 pogingen) gecertificeerd voor Mash Monster level 3. Maar vertel wat wil je over hem kwijt? ;)

LOL Ik heb wat contact gehad met hem en ga zijn adviezen gebruiken om een beetje gestructureerd te trainen op de grippers.
 
Dat gaat je geld kosten hij doet het niet voor niks merk ik wel. Maar goed hij heeft veel kennis. Wat is de aanpak geworden? Mag ook via pm.
 
Back
Naar boven