XXL Nutrition

Race naar de 450kg totaal!

Bezoekers in dit topic

vermoord door een mummy van 2000 jaar oud
 
Dit staat er in zijn account:

Laatste Activiteit: 19 July 2008 16:32
 
is die piepo nu nog niet terug? Hij ging toch niet lang wegblijven? :D

ja duurt wel erg lang

gepost op 27 juni:

Het is nu 2 augustus:rolleyes:

Verloren gelopen in één of andere piramide ofzo..

vermoord door een mummy van 2000 jaar oud

Dit staat er in zijn account:

Laatste Activiteit: 19 July 2008 16:32

:roflol:

Zo, eindelijk weer thuis na een lange tijd op vakantie te zijn geweest. Eerst 2weken Egypte, het was er heerlijk lekker warm, soms zelfs een beetje te warm. Daar heb ik nog wel 3 keer kunnen trainen op een of ander zoldertje zonder airco in 40 graden. Het stelde ook niet veel voor wat ze daar aan apparaten hadden. Eten heb ik daar amper gedaan, want het was daar niet te vreten. Hierdoor was ik dus wel 4 kg afgevallen in 2 weken tijd:mad:. Vervolgens ben ik een aantal dagen thuis geweest en daarna weer voor 2 weken naar Kreta vertrokken. Daar heb ik alleen maar gezopen en gefeest. Gelukkig na Kreta niks afgevallen.

Ik heb dus een super vakantie gehad. Het enige nadeel is dus dat ik bijna 6 weken niet heb kunnen trainen en aardig wat kilo's ben kwijt geraakt. Maargoed ik heb er nu weer zin in om er hard tegen aan te gaan en weer lekker te gaan bulken, dus het gaat vast wel weer goed komen.

PS. Morgen update ik de lijst wel, want ben daar nu te moe voor;)
 
hijs eindelijk trug,blij als het morgen is en de lijst weer klopt :D
 
nu is hij weer te moe?:headbang: :p
 
welcom back:thumbs:
 
Hey Berry is er weer :cool:

Nieuw PR bankdrukken 80 kg : totaal is nu 340.
 
Als het goed is, is alles nu weer geupdate. ;) Als er fouten in zitten hoor ik het wel.
 
woot ik sta 5e:)
 
Mijn nieuwe totaal is:

DL: 180
BP: 90 (laatste nieuwe PR)
SQ: 120
= 390kg

Dit is blijkbaar nog niet veranderd? :)
 
ben benieuwd wanneer de deelnwemrs denken aan de 450 te zitten, ik zelf denk dat ik pas in februari aan de 450 zit.
 
ben benieuwd wanneer de deelnwemrs denken aan de 450 te zitten, ik zelf denk dat ik pas in februari aan de 450 zit.

ik zit over 10 weken normaal gezien aan 460 volgens da schema. :p
 
hmm we hebbe een winnaar over 10 weken dus:P
 
ben benieuwd wanneer de deelnwemrs denken aan de 450 te zitten, ik zelf denk dat ik pas in februari aan de 450 zit.
normaal gezien (als ik mijn schema kan geloven) zou ik binnen de 5 weken aan de 450 moeten zitten.

al vrees ik er wel voor :p

edit: het is zelf 467kg totaal :eek:
 
Laatst bewerkt:
normaal gezien (als ik mijn schema kan geloven) zou ik binnen de 5 weken aan de 450 moeten zitten.

al vrees ik er wel voor :p

edit: het is zelf 467kg totaal :eek:

wat voor schema ben jij aan het doen?
 
billstar madcow dingske

jij de texas method zeker?
 
hmm ik word dus dik geownt:P
 
update langs mijn kant:
bench= 110
squat=140
deadlift=170
tot=450 nenee 420 :D

De 450 zal voor mij nog even duren, ga op vakantie binnekort + cutten. Maar zowiezo zal het nog gebeuren in 2008
 
Back
Naar boven