AndroidHealthClinic

Race naar de 450kg totaal!

Bezoekers in dit topic

Als het zo doorgaat win ik over twee weken. :D
 
Eindelijk is er weer eens een paar kg bij:P

bench=90
+
squat=140
+
Dead=150
-----------
380
 
Sorry Berry, ik wil mun plek weer terug!

Squat nieuwe pr van 130 naar 140.

100 BP
140 SQ
180 DL
----------+
420 TT

Damn you, maar toch heb ik even boven je gestaan:D

Eindelijk is er weer eens een paar kg bij:P

bench=90
+
squat=140
+
Dead=150
-----------
380

Netjes man die bench!
 
mensen, ik doe weer mee. heb een eind aan mn cut gemaakt, dus we kunnen weer knallen!:D
 
Eindelijk weer een klein pr-etje : bench is nu 85, totaal is nu 355
 
Update:

sq: 1x150kg
bp: 1x100kg
dl: 1x195kg
=
445kg!! :D
 
gefeliciteerd....

jammer... ik was er bijna :(
 
Sorry Lenn.:p

Thx @ iedereen.

Officieel zit ik op 455, maar 115 bench pak ik nu niet meer, deed pas 110 met veel moeite.

Valt me trouwens tegen dat er niemand sneller was dan ik?
 
Sorry Lenn.:p

Thx @ iedereen.

Officieel zit ik op 455, maar 115 bench pak ik nu niet meer, deed pas 110 met veel moeite.

Valt me trouwens tegen dat er niemand sneller was dan ik?

Inderdaad, ongeveer de jongste die aan de top staan. :p
 
Gefeliciteerd SanderG

Het interessantste ( vind ik dan) van deze draad is dat +- 15 mensen zich hard ingezet hebben om +- 60 kg sterker te worden op 3 lifts. En dat ze daar +- 30 weken over gedaan hebben;
2 kg in de week sterker op 3 lifts = op elke lift minder dan een kilo per week op een half jaar trainen. ( ook al gooit iedereen er ( denk ik ) op de squat en dead er 2,5 en op de bank 1 kg in de week bij, of niet? )
 
Sorry Lenn.:p

Thx @ iedereen.

Officieel zit ik op 455, maar 115 bench pak ik nu niet meer, deed pas 110 met veel moeite.

Valt me trouwens tegen dat er niemand sneller was dan ik?
Jou totaal waar je mee begon was ook een stuk hoger dan dat van de meeste die mee deden.
Toch gefeliciteerd:)
 
Gefeliciteerd SanderG

Het interessantste ( vind ik dan) van deze draad is dat +- 15 mensen zich hard ingezet hebben om +- 60 kg sterker te worden op 3 lifts. En dat ze daar +- 30 weken over gedaan hebben;
2 kg in de week sterker op 3 lifts = op elke lift minder dan een kilo per week op een half jaar trainen. ( ook al gooit iedereen er ( denk ik ) op de squat en dead er 2,5 en op de bank 1 kg in de week bij, of niet? )

Hier ga je de mist in, je kunt dat niet iedere week doen, en veel mensen trainen volgens andere principes.


@wwe, dat klopt wel idd, maar ik had voor mezelf het gevoel dat ik er nogal lang over deed.
 
Hier ga je de mist in, je kunt dat niet iedere week doen, en veel mensen trainen volgens andere principes.


3 stappen vooruit 2 terug
2,5 kg erbij elke week tot deload of rust of wat ook en weer opnieuw bouwen.

Maar wat ik bedoelde is : zoveel verschillende programma's wel ongeveer dezelfde maandelijkse progressie. Of je nu texas, smolov, wsb, metal militia, of wat ook dat werkt gemiddeld per jaar is het ongeveer hetzelfde.
 
Back
Naar boven