AndroidHealthClinic

Race naar de 450kg totaal!

Bezoekers in dit topic

vrijdag net 450 gehaald :D
 
beter doe je dat je je alleen mag inschrijven als je nu minder dan 400 hebt, dat is wat eerlijker.

Daar heb je wel gelijk in. Ik heb het dan zo gedaan dat de wedstrijd is voor de mensen die nu nog een totaal minder dan 400kg hebben, maar dat bijvoorbeeld iemand met 415kg totaal ook wel mee kan doen, maar niet in wedstrijd verband.
 
Nou en wat valt er dan te winnen ?
 
Nou en wat valt er dan te winnen ?

Het gaat niet om het winnen. Je moet het meer zien als een soort extra motivatie om iemand in te halen. Een soort van nek aan nek race wie er als eerst bij de 450kg totaal is.


En nu ga ik slapen, want morgen beginnen me examens.
 
ik doe mee, stats staan in sig, maar na bill starr is men total +20 opzn minst :)
 
succes met examens berry.. mijne beginnen dinsdag :D ik post wel filmpjes als ik 200 dl doe .. squat 140.. bench 110 heb ik al op film staan op het forum
 
Ik doe mee!

Bench press = 1x90kg
Squat = 1x130kg
deadlift = 1x170kg
=
390
 
Lijst is weer geupdate.

succes met examens berry.. mijne beginnen dinsdag :D ik post wel filmpjes als ik 200 dl doe .. squat 140.. bench 110 heb ik al op film staan op het forum

Thnx man. Jij ook succes dinsdag;).
 
Ik doe ook wel mee :d
Mijn 1 rm's wetik niet, zou ze wel kunnen berekenen maar ik hou het liever op de 5reps of 3 :-)

SQ: 5x127.5
BP: 5x72.5
DL: 5x110
----------
T: 310 (still a long way to go :D)
 
5x127.5 sq en zo 'n lage deadlift joh ?
 
Ik doe ook wel mee;

DL 2*162.5
Sq 2*140
Bp 1*90

Totaal: 392.5
 
5x127.5 sq en zo 'n lage deadlift joh ?

waarschijnlijk zijn zijn squats uberdiep :o


Njah deadlift is laag inderdaad... Squats zijn ATTG tot ongeveer 100, dan wordt het eerder parallel, maar daar wordt aan gewerkt :)
Ligt misschien wel aan het feit dat ik verplicht ben de squats in een Smith te doen... :)
 
huidige stats:
bench 100
deadlift 190?
fullsquat 150


............laat maar, over een maand zit ik toch weer op mijn oude stats (bench 100/ deadlift 210/ fullsquat 160 = 470)


suc6 allen!
:thumbs:
 
Update:


Bench press = 1x95kg
Squat = 3x130kg
deadlift = 2x170kg
=
395
 
Laatst bewerkt:
Ligt misschien wel aan het feit dat ik verplicht ben de squats in een Smith te doen... :)

inderdaad...

smith squatten sucked man.. vaste bewegingsbaan ****ed je up
 
Inderdaad, ik dacht ook altijd dat het niet veel verschil zou uitmaken. Totdat je eens los gaat squaten..
 
Njah deadlift is laag inderdaad... Squats zijn ATTG tot ongeveer 100, dan wordt het eerder parallel, maar daar wordt aan gewerkt :)
Ligt misschien wel aan het feit dat ik verplicht ben de squats in een Smith te doen... :)

Als je abo is afgelopen kom je mee in Deurne knallen :evil: flinke trap onder je reet en gainen zul je :p
 
Back
Naar boven