Fitness Seller

Race naar een 200 raw bench (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pol0100

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
6.344
Waardering
1.843
Lengte
1m81
Massa
120kg
Geloof dat er nog geen topic van is.....

Race naar 200kg RAW bench press.
- Riem en polsbandages zijn toegestaan
- Free weights, geen smith.
- Borst aanraken, touch and go toegestaan.
- 1RM lift geen calculator.
- Bij 200kg altijd een filmpje plaatsen.
Aanvang start gewicht minimaal 150kg.

Voor deelname vermeld je lichaamsgewicht en je huidige 1RM op de bench press.


--------------------------------------------------
NAAM BODYWEIGHT BENCH

Jezza 99 170
Mikeo26 115 170
Pol0100 117 190
Dj_phreak 114 175
Triple aces 105 183
Chreiz 145 180
Alexy 100 170
 
Laatst bewerkt:
Minimaal 170kg? Wat een zwart gat creëer je dan voor de atleten die de 150kg hebben bereikt. :sad:
 
Wil het wel aanpassen maar ik weet dat de weg van 150 bp naar 200 groot is en niet voor iedereen haalbaar
Maar ik ga het gewoon aanpassen!
 
Wil het wel aanpassen maar ik weet dat de weg van 150 bp naar 200 groot is en niet voor iedereen haalbaar
Maar ik ga het gewoon aanpassen!

Fijn man kan ikbijna mee doen!
 
99kg @ 170 CGBP. Zal voor mij niet echt een race zijn, daar ik 200kg praktisch voor onmogelijk houdt op dit BW. Heb ooit bijna de 190 aangetikt CGBP maar toen woog ik stuk zwaarder.
 
99kg @ 170 CGBP. Zal voor mij niet echt een race zijn, daar ik 200kg praktisch voor onmogelijk houdt op dit BW. Heb ooit bijna de 190 aangetikt CGBP maar toen woog ik stuk zwaarder.

Ik weet natuurlijk niet hoe lang jij bent maar heb op de WPC diverse Russen om en nabij de 90kg bw 200 zien drukken
 
Ik weet natuurlijk niet hoe lang jij bent maar heb op de WPC diverse Russen om en nabij de 90kg bw 200 zien drukken

Ja ik heb het echt alleen over mezelf. Maar hey, betekent niet dat dat ik dan maar opgeef. Natuurlijk is zoiets goed mogelijk, er zijn tal van mensen die dat kunnen. Ben rond de 186.
 
170kg @ 115 bw

Zit nu tegen de 120kg zal binnenkort eens gaan benchen weer
 
In met 175@114. Zal wel even duren, ik ga pas na 22 augustus (SM wedstrijd) weer bankdrukken. Dus weet niet of ik het dit jaar nog ga halen.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Hoop dat Huggy zich ook meldt, die zit er al erg dichtbij.
 
In met 175@114. Zal wel even duren, ik ga pas na 22 augustus (SM wedstrijd) weer bankdrukken. Dus weet niet of ik het dit jaar nog ga halen.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Hoop dat Huggy zich ook meldt, die zit er al erg dichtbij.

Huggy heeft al eens 200 raw gedrukt in training
 
Huggy heeft al eens 200 raw gedrukt in training

Klopt, maar dat was toen. Ik ga ook uit van wat ik nu kan, niet wat ik tien jaar geleden deed. Hoewel ik qua Wilks toen slechter scoorde omdat ik enorm vet was. Nu slechts behoorlijk vet.:(
 
Volgens mij was dat nog geen jaar geleden
 
Klopt, maar dat was toen. Ik ga ook uit van wat ik nu kan, niet wat ik tien jaar geleden deed. Hoewel ik qua Wilks toen slechter scoorde omdat ik enorm vet was. Nu slechts behoorlijk vet.:(

Lol, beetje rare redenatie imo.
Pr is Pr, en in het geval van een magisch getal is gehaald gehaald en rest slechts respect. (200 bench, 300 dl 250 sq etc).
 
Lol, beetje rare redenatie imo.
Pr is Pr, en in het geval van een magisch getal is gehaald gehaald en rest slechts respect. (200 bench, 300 dl 250 sq etc).

Pr = Pr en respect, mee eens. Anders heeft het bijvoorbeeld ook geen zin om WR bij te houden. :D

In het verleden toen ik meer woog heb ik 188kg CGBP gelift. Nu weeg ik 99kg en heb ik 170kg CGBP gelift. Begin voor mezelf wel opnieuw in zeker opzicht omdat ik sterker ben als ik zwaarder weeg, daarom heb ik de 188kg niet laten noteren. Zou overigens mooi zijn als ik mijn Pr van 188kg weet te evenaren bij huidig BW.
 
IN. 170kg T&G @ 100kg, in training (paused op wedstrijd ook gedaan, maar werd afgekeurd want voetjes van de vloer)
 
Heb al wel eens 220 gedaan en 200x4. Maar dat is echt al jaren geleden. Van de week 170x5 gedaan. Misschien aankomende week dan 180x3 en de week erop 200x1. Kijk wel ff. 200 is wel een mooi doel. Die laatste trouwens op 130kg BW. Die daarvoor ietsje zwaarder..
 
Lijst is aangevuld met gegadigden

Mijn jacht naar de 200 is geopend
vandaag pinky paused grip bench gedaan 3x3x160
 
Back
Naar boven