XXL Nutrition

Racen?

Bezoekers in dit topic

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Berichten
5.894
Waardering
9.696
Lengte
1m80
Hey,

Gisteren was ik op circuit voor de moto en rijdt daar soms dus met die moto's.
Er zijn altijd mensen die vragen of ik ook race/van plan ben.

Nu vroeg ik mij af, waar zou je dat uberhaupt kunnen leren?

De meesten zijn namelijk 20+ dus kunnen oefenen op straat maar ik als 18 jarige niet :p

Dus ik zoek wat ideetjes waar je dat zelf zou kunnen oefenen.
Ideeën?

Alvast bedankt!
Robin
 
Zelf 1 kopen en naar het circuit gaan. Let er wel op dat dit aardig duur kan worden.
 
Zelf 1 kopen en naar het circuit gaan. Let er wel op dat dit aardig duur kan worden.
Ja ofc, moto & kosten zijn prio maar het leren racen... De "zwakste" reeks zijn beginners, de opwarming zou ik wel kunnen volgen maar die mensen rijden ook al zeker enkele jaartjes op straat dus véél meer ervaring (en rijden ook +200).
Ik heb dan enkel motocross gedaan, helemaal anders.
 
Ja ofc, moto & kosten zijn prio maar het leren racen... De "zwakste" reeks zijn beginners, de opwarming zou ik wel kunnen volgen maar die mensen rijden ook al zeker enkele jaartjes op straat dus véél meer ervaring (en rijden ook +200).
Ik heb dan enkel motocross gedaan, helemaal anders.
Straatervaring is volledig anders als circuit ervaring, je kunt bv in zolder gewoon lessen nemen :) ik heb daar ooit oldtimerraces gedaan, dat is nog best te betalen en een redelijk laag niveau, lagere snelheden, ideaal om te leren ;), of de 125cc klasse
 
De mijne staat te koop :rolleyes: 300 top.
 
Straatervaring is volledig anders als circuit ervaring, je kunt bv in zolder gewoon lessen nemen :) ik heb daar ooit oldtimerraces gedaan, dat is nog best te betalen en een redelijk laag niveau, lagere snelheden, ideaal om te leren ;), of de 125cc klasse
Ja klopt maar je kan toch al kennismaken met je moto. Heb je een richting van hoeveel zo'n les zou kosten? Ik zie in link wel info maar geen tarieven ofzo. Ik denk dat 125 iets te laag zou zijn :d Ik rij nu met ktm 250sx dus niet echt 0 ervaring met gas geven :cool:
 
Ja klopt maar je kan toch al kennismaken met je moto. Heb je een richting van hoeveel zo'n les zou kosten? Ik zie in link wel info maar geen tarieven ofzo. Ik denk dat 125 iets te laag zou zijn :d Ik rij nu met ktm 250sx dus niet echt 0 ervaring met gas geven :cool:
Daar heb ik geen idee meer van, ik ging in de tijd als hobby bij een ducatizaak wat helpen, in ruil kon ik op hun kosten meerijden
 
Daar heb ik geen idee meer van, ik ging in de tijd als hobby bij een ducatizaak wat helpen, in ruil kon ik op hun kosten meerijden
Het was wel super leuk :)
 
Zelfs racen met karts is duur genoeg: 15 euro voor +- 12 min.

Als je dan elke week een uurtje wil karten ben je meteen 75 euro kwijt ==> 300 euro per maand :haar:
 
Zelfs racen met karts is duur genoeg: 15 euro voor +- 12 min.

Als je dan elke week een uurtje wil karten ben je meteen 75 euro kwijt ==> 300 euro per maand :haar:
Karts zijn dan ook toegankelijker voor de gewone mensen. Een dagje circuit met de moto kost 100-120 euro (ong 6-8 reeksen van 15 minuten
 
Ik denk dat 125 iets te laag zou zijn :d Ik rij nu met ktm 250sx dus niet echt 0 ervaring met gas geven :cool:

Als je zo overmoedig bent, begin er dan maar niet aan.
 
Je kunt beter aan de drugs gaan. Dat is veel goedkoper, en ook nog eens minder verslavend.
 
Back
Naar boven