AndroidHealthClinic

Racen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk dit zijn de adviezen
 
Als je zo overmoedig bent, begin er dan maar niet aan.
Ja ik weet het niet, maar stel het zou er ooit van komen en ik koop een en 't gaat niet vooruit :/
 
Kijk dit zijn de adviezen
:( Steroiden zijn ook duur.. + ik cross nu dus zou dat evt nog kunnen stoppen en het geld in dit steken. Ik denk zelf dat de kosten dan hetzelfde/minder zou zijn.
 
:( Steroiden zijn ook duur.. + ik cross nu dus zou dat evt nog kunnen stoppen en het geld in dit steken. Ik denk zelf dat de kosten dan hetzelfde/minder zou zijn.
Natuurlijk een verschrikkelijk kut advies :p

Als je echt goed wil worden zal je meerdere malen per week moeten rijden, zelf zal je ook het eea moeten kunnen sleutelen, ga je op je plaat zijn ook al die kosten voor jou. Tenzij je een goede sponsor hebt is dat bijna niet te doen.

Misschien kan je op de 1 of andere manier bij een team terechtkomen maar die kans is vrij klein denk ik, vooral op jouw leeftijd.
 
Natuurlijk een verschrikkelijk kut advies :p

Als je echt goed wil worden zal je meerdere malen per week moeten rijden, zelf zal je ook het eea moeten kunnen sleutelen, ga je op je plaat zijn ook al die kosten voor jou. Tenzij je een goede sponsor hebt is dat bijna niet te doen.

Misschien kan je op de 1 of andere manier bij een team terechtkomen maar die kans is vrij klein denk ik, vooral op jouw leeftijd.
De kans dat ik de lotterij win is groter dan ik echt iets met racen zou doen maar ik was wel benieuwd stel... Ik zou er iets mee willen doen, waar kan je dat uberhaupt dan doen.
 
helemaal eens met big chungus. Zo'n dagje kost je vlug tussen de 250-350 euro of meer incl afschrijving van banden en remmen. En als je eens plat gaat dan tel er dat bedrag nog maar eens bij op. Mijn advies is hou het bij crossen.
 
helemaal eens met big chungus. Zo'n dagje kost je vlug tussen de 250-350 euro of meer incl afschrijving van banden en remmen. En las je eens plat gaat dan tel er dat bedrag nog maar eens bij op. Mijn advies id hou het bij crossen.
Ik ben het er ook mee eens hoor, die sport is super duur maar still, desnoods gewoon een toertje met papa z'n moto voor de fun. Want moest ik het echt willen moet je meteen een pak, botten en alles dus zowat onmogelijk :p
 
In Nederland heb je geloof ik bepaalde dagen dat je vrij kan rijden op het circuit, je hebt fan alleen je eigenmotor spul nodig + rijbewijs. (Correct me if im wrong)

Hoe dat in België is zou ik niet weten, kijk gewoon een naar wanneer zn dag is in België, ga er naar toe en spreek eens wat mensen aan, misschien vind je ergens wel een ingang :p
 
In Nederland heb je geloof ik bepaalde dagen dat je vrij kan rijden op het circuit, je hebt fan alleen je eigenmotor spul nodig + rijbewijs. (Correct me if im wrong)

Hoe dat in België is zou ik niet weten, kijk gewoon een naar wanneer zn dag is in België, ga er naar toe en spreek eens wat mensen aan, misschien vind je ergens wel een ingang :p
Mijn papa schrijft hem gewoon in bij een club die dag die dag het circuit "gehuurd" heeft denk ik (tussen de 80-140 euro, hangt van circuit af) en rijdt dan gewoon.
Maar ik denk zo te zien dat het nog niet al te populair is op deze leeftijd :d
 
Natuurlijk een verschrikkelijk kut advies :p

Als je echt goed wil worden zal je meerdere malen per week moeten rijden, zelf zal je ook het eea moeten kunnen sleutelen, ga je op je plaat zijn ook al die kosten voor jou. Tenzij je een goede sponsor hebt is dat bijna niet te doen.

Misschien kan je op de 1 of andere manier bij een team terechtkomen maar die kans is vrij klein denk ik, vooral op jouw leeftijd.

Misschien het Joe Bar team? Als echte barjo maak je wel een goede kans.
 
mij biologische vader was in de jaren 70 een redelijk bekende wegracer o.a TT ,vond racen belangrijker dan voor zijn kinderen te zorgen en betalen :roflol:
 
mij biologische vader was in de jaren 70 een redelijk bekende wegracer o.a TT ,vond racen belangrijker dan voor zijn kinderen te zorgen en betalen :roflol:
Hoe noemt hij? En ja, zo hoort het toch? ???
 
Weer iemand die vroeg of ik ook ga rijden :(
 
Back
Naar boven