Fitness Seller

Rack 900 decathlon

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik heb de rack 900 van decathlon, super maar als ik de oefeningen (triceps, borst etc.) met de geleider gebruik dat geeft dit een enorm piepend geluid ondanks dat ik de stang en de geleider zelf heb ingeolied, kan iemand mij hieromtrent een tip geven?
Geen ervaring mee, maar staat de rack op een heel vlakke ondergrond? Anders kan hij gewrongen staan.
 
Ik denk dat je hier weinig reacties gaat krijgen , hier wordt doorgaans geen gebruik gemaakt van het decathlon assortiment .
En dan zoek je ook nog iemand die een specifiek rack heeft .
 
hij staat op vlakke grond, maar had graag melding gehad van iemand die zo'n rack heeft
Meesten hier kopen die meuk niet ;)
(redelijk lage belastbaarheid en redelijk duur voor wat het is, maar natuurlijk beter dan niets op het moment)
 
Naar de sloop er mee en echt spul kopen.
 
Nou ik ben vandaag voor het eerst in deze groep, denk dat ik maar eens opstap :rolleyes: vroeg gewoon om raad en niet om negatieve kritiek. ;)
Dit is geen negatieve kritiek. Je koopt een kwalitatief zwak rack, je krijgt een tip maar die is niet goed genoeg... wat verwacht je precies?
 
ik heb een rack van decathlon volstaat prima kan 200kg+ dragen denk dat er hier weinig dat kunne pushen of pullen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven