1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Rack / cage accessories

Discussie in 'Trainingsmateriaal' gestart door wackowizzard, 7 okt 2018.

Fitness Seller Fortex

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. wackowizzard

wackowizzard Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik ben van plan om een half rack aan te schaffen. Die van Megatec geniet voorlopig mijn voorkeur.

Liefst een half rack wegens plaatsbesparing, maar indien enkel een cage mogelijk blijkt, is dat ook wel werkbaar.
    Lat pulley is ook een pluspunt.

Maar ik had graag volgende accessoires of attachments erbij gehad :

1. Landmine attachment voor barbells

2. Rope ring attachment voor resistance bands

3. Step up platform attachment

4. Dip attachment
    Wie kan me helpen zoeken of bevestigen op welke racks of cages deze te vinden zijn en passen?

Ik vind niet altijd de grootte van de holes of pins om zeker te zijn dat de attachments compatibel zijn.

De gaten van de Megatec zijn 20 mm had ik ergens gevonden. En 60mm brede posts.

Bedankt.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie