AndroidHealthClinic

Verkocht Rack mounted Reverse Hyper

Bezoekers in dit topic

ArjanA

Novice
Lid geworden
26 feb 2019
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik wil graag mijn rack mounted reverse hyper (custom gemaakt door Henk van Powercage.nl) verkopen, om er een GHD voor terug te kopen.

De reden hiervoor is dat hij in het gebruik best wat herrie maakt. De schijven draaien op de stang, wat door klinkt. Ik train op zolder en verwacht binnenkort mijn 2e dochter, dus geluid tijdens het trainen moet wat omlaag. Hij voelt oerdegelijk, zelfs in een rack dat niet vast staat aan de grond, bij hogere gewichten kan dat wel wat gaan schuiven.

De Reverse Hyper wordt op 2 safeties in het rack gemonteerd, dus is op iedere hoogte te hangen die je wilt. Je kunt er eventueel ook Leg Extensions op doen (zitten op het bankje, enkels door de lus).

Ik gebruik hem zelf in dit rack:
http://powercage.nl/product.php?aan...&rangschikken=naam_az&productpagina=1#product

Hij is te koop met of zonder safeties, vraagprijs is 250 euro excl safeties, 270 incl safeties.

image002 1.jpg


IMG_1300.JPG


IMG_1301.JPG
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb wel interesse. Wat is de diameter van de gaten waar de safeties doorheen moeten? En plaats waar hij evt. opgehaald moet worden?
 
Ik kan de gaten even opmeten als ik weer thuis ben, lijkt me wel een vrij standaard formaat. Ophalen is in de buurt van Leiden.
 
Ik heb het nog even nagezocht op de powercage website, de gaten zouden 28mm moeten zijn, de pen zelf 25mm volgens mij.
 
De reverse hyper is gereserveerd.
 
Ja, sorry, zal hem op verkocht zetten :)
 
Back
Naar boven