XXL Nutrition

Rack of cage?

Bezoekers in dit topic

artorius

Cool Novice
Lid geworden
19 okt 2011
Berichten
206
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hee allemaal ,

Zelf heb ik dit rack http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p357_Barbarian-Multi-Squat-Rack.html

verder heb ik ook een ander multigym apparaat dus ik hoef geen cage voor zoiets als een lat pull down.
Voordelen Multirack:
-dumbbell rack
-stangen om schijven op te bergen

Voordelen cage:
-mogelijkheid om dipbars te bevestigen
grotere ruimte om te bewegen terwijl je toch veiligheidsstangen hebt.

Andere mensen met eigen ervaringen&oordelen?
 
Laatst bewerkt:
Ja had dat model ook al gezien, alleen heb ik nu ook mooi alle ruimte aan dat rack om mijn schijven kwijt te kunnen en heb niet erg veel ruimte meer over..
 
Ik wou eerst ook die rack kopen van fitness seller maar die was een jaar geleden of zo 150 euro of zo goedkoper. Net als de bodysoli multirack. ik heb zo de indruk dat men door heeft dat mensen bereid zijn meer te betalen en dat men de prijs serieus heeft opgedreven/
Sorry to hijack your topic maar het is toch iet of wat relevant.
 
wtf 150 euro voor een squatrack van barbarian? geloof er niks van, optrekstang met knurling, rvs stang en schijfhouders, rubberen dempers op de schijfhouders en dan de kokerprofielen en ontwikkelingstijd die erin zit, hoe kan je dat verwachten voor 150 euro? je bent vast mis met iets anders
 
150 euro goedkoper, niet 150 euro...
 
150 euro goedkoper, niet 150 euro...

Inderdaad. Als ik me goed herinner kostte die 339 euro of zo. en plots was die een paar dagen verdwenen van de site en daarna te koop in een deal samen met een bench of zo. Daarna verdween de deal terug en was de multirack terug te koop maar voor 120 euro meer.
Jammer. Dat is een stijging van 25 procent of zo; Kan me niet inbeelden dat ik een ford fiesta kan kopen voor 10000 euro en een aantal dagen later zie dat hij plots 12500 kost. Is echt een breaker, een oorzaak die je er van weerhoudt het te kopen omdat de prijs met de powercages plots maar heel erg weinig verschilt.
Is dat de bedoeling?Mss zijnde racks veel makkelijker en goedkoper te produceren en is dit een marketingtechniek.
 
Back
Naar boven