AndroidHealthClinic

raden jullie mij al dbol aan?

Bezoekers in dit topic

Ortiz-T zei:
ik ben 18 jaar en weeg 72 kg .

of zal ik tot me 21ste wachten?

Vertel eve hoe lang je al traint ? Op zich is 18 erg jong en zul je waarschijnlijk nog genoeg kunnen groeien zonder het gebruik van AS. Doe jezelf een plezier en wacht tot je alle groei uit je lichaam hebt gehaald voor je met AS gaat beginnen. En probeer voor die tijd zoveel mogelijk te lezen over hoe en wat. Een begin met alleen d-bol kan maar er zijn veel betere schema's voor een eerste kuur die minder schadelijk zijn en waar je veel meer mee voorruit zult gaan. Mocht je er na dit toch nog voor kiezen om met as te beginnen dan wil ik je er uiteraard graag bij adviseren

Laatst bewerkt:
adviseren :p

Maar inderdaad, 18 is veel te jong, je zit simpelweg nog niet op je natuurlijke max. ga je voeding en training flink optimaliseren en dan zal je daar echt de nodige vooruitgang maken. Ik dacht ook op me max te zitten tot ik echt ging eten, toen kwam ik weer 10 kilo aan in een jaar.

thx

bedankt voor de reply's

ik ben nu 10 maanden aan het trainen en ben van 61 kg naar 72 kg gegaan

en me lengte is 1,71

Daar kunnen nog heel wat kilootjes bij:)

hey gast ik zou echt niet gaan kuren man! je ziet zelf hoe hard je naturel groeit! 11kilo in 10maand is een superresultaat! blijf gediscplineerd doorbeulen en verrijk je zelf met véééél kennis! als je 21jaar en honderd kilo bent mag je van mij gaan kuren. Maar dan wordt het -mits je goed gestudeerd hebt op as- écht geen dboll only ;).
succes, D..

OMG, 18 jaar en traint 10 maanden: :suicide:

Toen ik net 10 maanden trainde gebruikte ik nog geeneens supps oid.

En ja, er is waarschijnlijk daarom zo bar weining van me terecht gekomen!!

(Zal sommige ff voor zijn. :p)

lol

MrJ zei:
OMG, 18 jaar en traint 10 maanden: :suicide:

Toen ik net 10 maanden trainde gebruikte ik nog geeneens supps oid.

En ja, er is waarschijnlijk daarom zo bar weining van me terecht gekomen!!

(Zal sommige ff voor zijn. :p)

valt toch ook wel weer mee, op die foto ziet het er toch goed uit ? :D

maar ik gebruik supps, swole v.2 en whey

ooh ja

ik had nog een vraagje

ik heb net swole v.2 gekocht.

ik train 6 uur savonds, wat raden jullie me aan half uur van te voren innemen of gewoon na de training.

achterop staat na de traning op traingsdagen,

en kan ik het gelijk mixen met druivensuiker?

Ik neem de Swole 's ochtends bij ontbijt, en voor m'n training (45 minuten) bij het avondeten.

Volgens mij zitten er al een aantal transport stoffen in waardoor de dextrose geen extra toegevoegde waarde meer heeft.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven