XXL Nutrition

RAGE 3 in 1????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klempic

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
1.640
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar]
Op eze site staat dat je na de training vooral veel koolhydraten en eiwitten moet nuttigen, oke mee eens, is algemeen bekend maar dan staat er enkele regels later:
Ook een product zoals RAGE komt in aanmerking als maaltijd na de training. Het bevat voldoende koolhydraten om je spieren van energie te voorzien en bovendien bevat het de belangrijkste aminozuren om de recuperatie in te zetten.???
Ik dacht dat Rage alleen als een creatine deliverysysteem diende ( Of is dit zo'n verkooppraatje??)maar er zitten blijkbaar ook
belangrijke koolhydraten en eiwitten in Rage... hoe zit dit....en als dit zo is dan hoef je dus alleen maar Rage te kopen en hoef je dus niet apart creatine, whey-en protein product en energiedrankjes te kopen
 
Originally posted by klempic
[Link niet meer beschikbaar]
Op eze site staat dat je na de training vooral veel koolhydraten en eiwitten moet nuttigen, oke mee eens, is algemeen bekend maar dan staat er enkele regels later:
Ook een product zoals RAGE komt in aanmerking als maaltijd na de training. Het bevat voldoende koolhydraten om je spieren van energie te voorzien en bovendien bevat het de belangrijkste aminozuren om de recuperatie in te zetten.???
Ik dacht dat Rage alleen als een creatine deliverysysteem diende ( Of is dit zo'n verkooppraatje??)maar er zitten blijkbaar ook
belangrijke koolhydraten en eiwitten in Rage... hoe zit dit....en als dit zo is dan hoef je dus alleen maar Rage te kopen en hoef je dus niet apart creatine, whey-en protein product en energiedrankjes te kopen
het is idd een volwaardig supplement met zowel eiwitten, koolhydraten, creatine en transportsysteem.
maar kijk naar de prijs van rage. ik denk niet dat jij hiermee alle basissuplementen kunt vervangen, aangezien je dat een behoorlijke duit zal gaan kosten.

zie het als een weight gainer die je een extra stimulans kan geven doordat het zo veelzijdig is.

maar houd altijd je basissuplemten apart, scheelt je zoiezo in je portomonee
 
helemaal eens met zoutzak :thumb:
 
de rage die ik hier besteld heb heeft nog geen extra eiwitte dus combineer ik die zowiezo in mn wheyshake
 
Ik heb ook nog Rage staan, maar neem nu gewoon puur creatine mon. ....bevalt me beter ik vind die Muscle-Tech achtige producten veels te zoet.
 
oke

thanx mannen:D
 
Originally posted by dandyman
de rage die ik hier besteld heb heeft nog geen extra eiwitte dus combineer ik die zowiezo in mn wheyshake

Daar wordt aan gewerkt. :) In de nieuwe Rage zitten ook extra eiwitten. Ik kan helaas alleen nog niet zeggen wanneer deze vrijgegeven wordt.
 
Originally posted by man_of_magic
Ik heb ook nog Rage staan, maar neem nu gewoon puur creatine mon. ....bevalt me beter ik vind die Muscle-Tech achtige producten veels te zoet.

Tja...je moet ook niet altijd naar de smaak kijken he. ;)

Als je groot wilt worden, echt groot, dan moet je je voeding niet als een luxe zien, maar als een must.
 
Originally posted by Robin


Tja...je moet ook niet altijd naar de smaak kijken he. ;)

Als je groot wilt worden, echt groot, dan moet je je voeding niet als een luxe zien, maar als een must.

precies, je kunt beter kijken naar wat werkt dan welke het beste smaakt.......voor een lekkere shake ga ik wel naar de mc drek:D
 
Back
Naar boven