MuscleMeat

rage:creatine

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
1
vraagje.

wou vandaag maar mn Rage gaa aanbreken. houdbaar tot 30-11-2004

dus ik open de doos en bllijkt dat de rage een beetje hard is geworden. na roeren en scheppen is dat weer gewoon zoals t hoort te zijn maar wel gek???

en nu mn hoofdvraag dan maar. ik had vernomen dat je na trainen maar 5 gram crea opneemt
een volle aanbevolen dosis Rage (92 gram) bevat 10 gram crea..dus je voelt m al aankomen.

is dit dan verwaarlloosbaar? verder bevat Rage 82.6 gram kh waarvan 75 gram dextrose en verder o.a. 8,64 gram eiwit

heb t nu opgelost door er 40 gram wei in mn shake te knallen en daar 46 gram Rage (37,5 gram dextrose en 5 gram creatine)bij te mikken (uiteraard na training toevoegen:)) gecombineerd met rond 35 gram dextrose

is dit dan een goede oplossing..komt iig praktisch uit qua financien en omdat ik wel dat aantal gram Rage mee kan vervoeren in apart bekertje en dat met volle dosis niet haalbaar is:)

graag tips?

Ik pakte die rage gewoon iets van 75 gram na de training. Volgens mij zat daar een schepje in van 20 gram of zo (5 schepjes voor volledige dosis of zo), ik pakte r iets van 3,5 dan. Maar ik vind jou manier ook wel ok klinken :)

De manier waarop jij je rage aan wilt passen is opzich wel in orde. Houd echter wel rekening met het feit dat je niet alleen de creatine en dextrose halveerd, maar ook de andere toegevoegde ingredienten. Mogelijk gaat hierdoor de werking van het product een beetje echteruit hoewel dat niet schokkend veel zal zijn. Wat je nog beter kunt doen is ipv van die 35 dextrose erbij te voegen is 35gr maltodextrine toe te voegen. Hierdoor geniet je van meerdere voordelen. (Werkt langer en met een hogere insulinepiek). En om het nog verder te verbeteren... 20-30gr whey en dezelfde hoeveelheid aan calsium caseinaat erdoor.

Wat betreft dat je Rage een beetje hard was geworden... Komt waarschijnlijk door het warme weer van enkele weken terug. Hierdoor is mogelijk een klein beetje vocht in de emmer getrokken. Verder niets om je zorgen over te maken... :thumb:

Jaja..

Volgens mij heeft Robin je gewoon een zelfgemaakt goedje gegeven en gebruikt hij jou als testkonijn. Als je strax groen aanslaat en flink begint te groeien moet je niet in paniek raken Dandy maar gewoon rustig 112 bellen en zeggen dat ze Robin moeten halen... ;)

• Topic Starter Topic Starter
RendezVous zei:
Jaja..

Volgens mij heeft Robin je gewoon een zelfgemaakt goedje gegeven en gebruikt hij jou als testkonijn. Als je strax groen aanslaat en flink begint te groeien moet je niet in paniek raken Dandy maar gewoon rustig 112 bellen en zeggen dat ze Robin moeten halen... ;)

dan koop ik gelijk een nieuwe pot:D, ben toch kleurenzwak dus dat groen aanslaan merk ik toch niet:)
bedankt Robin:thumb:, en rob ook uiteraard:)

die maltodextrine, kan je dat ook bij drogist kopen?

enne over de calsium caseinaat, is dat nou echt ook van toepassing als ik half uur na mn shake mn laatste maaltijd nuttig?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven