MuscleMeat

Rage dosering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Icon

Cool Novice
20 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
60
Waardering
0
Hoi,

Een paar maanden geleden was er ook al een thread over de doseringen van RAGE van J-Tech, alleen heb ik daar nix meer over de dosering per dag terug kunnen vinder.

Weet iemand wat die hoeveelheid is?
 
Een dosis is 93gr. Op trainingsdagen neem je deze postworkout, en op niet trainingsdagen 2 keer per dag de helft.
 
Ok bedankt, dus met een pot van 1,5 kilo zou ik 16 dagen doen
 
Originally posted by Robin
Een dosis is 93gr. Op trainingsdagen neem je deze postworkout, en op niet trainingsdagen 2 keer per dag de helft.

en dan nog wat whey toevoegen, na de training??
 
Originally posted by f*cking ecto


en dan nog wat whey toevoegen, na de training??

lijkt me wel

maar heb eits gehoord dat er binnenkort ook een versie komt met de whey er al bij ofzo
 
En wat als je alleen op je trainingsdagen inneemt? Dan gaat het wat langer mee, maar heeft het dan veel minder effect?1
 
Ik denk dat dat wel best veel is die 93 gram. Dat is namelijk 9,3 gram creatine wat je in 1 keer binnen krijgt. Ik pak ongeveer 70 gram, dan heb je toch 7 gram crea binnen en nog eens 53 gram dextrose. Dat is voor mijn gewicht ruim voldoende. Die whey kun je dan gewoon 5 minuutjes later pakken in alleen water (maak je nog gebruik van insuline piek van rage).

Ik zou r wel een creatine naast gebruiken voor op niet trainingsdagen. Anders word het wel erg duur.
 
Dat van die extra creatine erbij vind ik eigenlijk wel een strak plan anders zag ik mijn voorraadje al binnen 2 weken verdampen.

En als je die 70 gram neemt, dan kan je eventueel voor die dextro ook nog gewone gebruiken
 
Originally posted by Rob G
Ik denk dat dat wel best veel is die 93 gram. Dat is namelijk 9,3 gram creatine wat je in 1 keer binnen krijgt. Ik pak ongeveer 70 gram, dan heb je toch 7 gram crea binnen en nog eens 53 gram dextrose. Dat is voor mijn gewicht ruim voldoende. Die whey kun je dan gewoon 5 minuutjes later pakken in alleen water (maak je nog gebruik van insuline piek van rage).

Ik zou r wel een creatine naast gebruiken voor op niet trainingsdagen. Anders word het wel erg duur.


Ik pk ook geen rage meer op niet trainingsdagen, de portemonee blijft zo dikker en de buik dunner ( door al die dextrose )
 
Back
Naar boven