XXL Nutrition

Rah's Contest Log

Bezoekers in dit topic

wat ben je toch een brutale vlegel met zulke rep outs man

:thumbs:
Ik begrijp het ook niet zo goed, het kan ook zijn omdat ik de 1RM's gezet heb in de cut, terwijl ik nu een stuk hoger in kcal's zit. Zolang ik sterker wordt is het goed hé, is het een 2RM of een 10RM, sterker is sterker haha :D

Vandaag MP
2 x 5 x bb
5 x 27.5 kg
5 x 35 kg
3 x 42.5 kg
werksets:
5 x 52.5 kg
3 x 60 kg
10 x 65 kg (WTF haha :D)

Dips
10 x bw + 20 kg
2 x 10 x bw + 25 kg
2 x 10 x bw + 30 kg

Chins
10 x bw
9 x bw
2 x 7 x bw
2 x 6 x bw
7 x bw
-> 52 reps

Pushdown
15 x 30 kg
2 x 15 x 35 kg

Strikte side raises
15 x 11 kg
2 x 15 x 12 kg
 
sick cunt, 12 reps ook nog - zelfs 2 was netjes geweest maar nee je wilt weer overdrijven lol:p
Haha, in de winter heb ik wel al 10 x 140 gesquat, en 8 x 150. Dus deze repout zat er zeker wel in. Als je mentaal weet dat dit de set is waar alles omdraait, waar je 2 blikken tonijn per dag voor eet, waar je 6 maaltijden per dag voor eet, waar je een halfuur voor moet fietsen in de regen,... En dit in je achterhoofd blijft houden kan je echt wel paar reps meer doen dan zonder die mindset :D
Thx bart, ik moet wel zeggen dat ik goed mijn tijd neem tussen de sets. Deze training duurde toch zeker een uur en kwart.
 
Ik neem sinds vorige week ook wat meer rust tussen de sets, bevalt me prima eigenlijk.
 
Wat ik zelf nu laatste tijd aanhoud:

Iets meer rust als ik wil focussen op kracht en hoog gewicht.
Iets minder als ik de spier echt helemaal dood wil maken en lekker laat branden :)
 
Ik neem sinds vorige week ook wat meer rust tussen de sets, bevalt me prima eigenlijk.
Idd, we trainen op kracht / massa. Niet op conditie, ik dan toch.
Wat ik zelf nu laatste tijd aanhoud:

Iets meer rust als ik wil focussen op kracht en hoog gewicht.
Iets minder als ik de spier echt helemaal dood wil maken en lekker laat branden :)
Jip inderdaad. Af en toe minder rust om de spier kapot te maken, kan geen kwaad!

Wendler cycle 1, week 3, DL

DL
10 x bb
5 x 60 kg
5 x 72.5 kg
3 x 87.5 kg
5 x 107.5 kg
3 x 122.5 kg
10 x 137.5 kg (kabooom)

Romanian deadlift
2 x 10 x 100 kg
10 x 105 kg
2 x 10 x 110 kg

Shrugs
15 x 80 kg
2 x 15 x 100 kg
12 x 120 kg
10 x 130 kg

Weighted machine crunch
17 x 85 kg
15 x 90 kg
12 x 100 kg
12 x 105 kg
10 x 105 kg (fs) + 5 kg

Seated calf raises
12 x 60 kg
12 x 70 kg
3 x 12 x 80 kg

Conditioning: 18 km fietsen + run hills: 3 x the long bridge & 6 x the hill in the forest.

Morgen worden de pics gemaakt.
 
Nice! Drink jij vandaag minder water en morgen enkel water om de dorst te lessen?
 
Nice! Drink jij vandaag minder water en morgen enkel water om de dorst te lessen?
Nee, kdoe niets speciaals eigenlijk. Morgen alleen eerst op nuchtere maag en daarna mijn ontbijt + pre workout maaltijd eten, dan trainen, snelle suikers in de vorm van gedroogd fruit en bcaa's. Daarna weer pics. Meer ga ik er niet voor doen :p Kdenk niet dat het allemaal zo'n groot verschil gaat maken...
 
nice deadlifts bro!
 
531 is nice. Die squat gaat lekker! Ik weet nog wel dat mijn deadlift van 1x180 na 13x180 ging binnen 2 cycles 531. Keep it up!!
 
ziet er nog steeds goed en doordacht uit man. je doet niet echt veel speciaals voor de foto's zoals je aangeeft, dat is natuurlijk prima...maar neem in ieder geval ff 2 glazen rode wijn ofzo - dan poppen die aderen extra hard!
 
Nee, kdoe niets speciaals eigenlijk. Morgen alleen eerst op nuchtere maag en daarna mijn ontbijt + pre workout maaltijd eten, dan trainen, snelle suikers in de vorm van gedroogd fruit en bcaa's. Daarna weer pics. Meer ga ik er niet voor doen :p Kdenk niet dat het allemaal zo'n groot verschil gaat maken...

Oké, ga toch maar kwark eten i.p.v. tonijn, denk dat het niet zoveel uitmaakt.. kga mijn eten ook op voorhand klaarmaken, denk wel dat ik fasted ga trainen!
 
Hannes, weet jij waar we gaan trainen dan? In de Pinte of ergens anders?

Een maat zou graag meegaan.. hij heeft al een tijdje niemer getraint en wil graag samen traine denk ik ;)
 
nice deadlifts bro!
thx man!
531 is nice. Die squat gaat lekker! Ik weet nog wel dat mijn deadlift van 1x180 na 13x180 ging binnen 2 cycles 531. Keep it up!!
Ja, momenteel gaat het ook zeer goed bij mij. Eerste week redelijk pompaf van 10x122.5, nu 10x137.5. Gaat very smooth! Jouw progressie zal ik wel niet kunnen bijbenen denk ik:D
ziet er nog steeds goed en doordacht uit man. je doet niet echt veel speciaals voor de foto's zoals je aangeeft, dat is natuurlijk prima...maar neem in ieder geval ff 2 glazen rode wijn ofzo - dan poppen die aderen extra hard!
Leuk dat je hier nog even komt kijken. Ja, kdoe een heel stuk minder dan voorheen, maar het bevalt me wel. Krachtgains blijven niet uit, kan ook door meer te eten zijn natuurlijk :D
Als er rode wijn is zal ik er wel wat van drinken, ookal lust ik het niet :D koffie doet het ook altijd goed voor mij!
Oké, ga toch maar kwark eten i.p.v. tonijn, denk dat het niet zoveel uitmaakt.. kga mijn eten ook op voorhand klaarmaken, denk wel dat ik fasted ga trainen!
Mijn eten is gemaakt: 100 gr oats met 100 gr blauwe bessen, 40gr whey en 10 gr cacao. Half zakje rijst met tonijn, een ei en paprika en dan ook nog 2 appels, bcaa's en 50 gr gedroogd fruit. Hahah :D
Hannes, weet jij waar we gaan trainen dan? In de Pinte of ergens anders?

Een maat zou graag meegaan.. hij heeft al een tijdje niemer getraint en wil graag samen traine denk ik ;)
Kdenk eerder in Gentbrugge, want na de training gaan we dan weer foto's trekken en kdenk dat dat stukken dichterbij is bij zijn kot. Anders worden het wel erg veel kilometers dat ik moet rijden...
 
Mijn eten is gemaakt: 100 gr oats met 100 gr blauwe bessen, 40gr whey en 10 gr cacao. Half zakje rijst met tonijn, een ei en paprika en dan ook nog 2 appels, bcaa's en 50 gr gedroogd fruit. Hahah :D

Kdenk eerder in Gentbrugge, want na de training gaan we dan weer foto's trekken en kdenk dat dat stukken dichterbij is bij zijn kot. Anders worden het wel erg veel kilometers dat ik moet rijden...

Jeez, ga mijn eten nog moeten maken, lukt mij morgen wel... :)

Ok, anders zeg ik tegen hem dat hij nie mee kan ofzo, is een beetje raar, jullie kennen hem ook nie echt
 
Jeez, ga mijn eten nog moeten maken, lukt mij morgen wel... :)

Ok, anders zeg ik tegen hem dat hij nie mee kan ofzo, is een beetje raar, jullie kennen hem ook nie echt
Van mij mag hij mee hoor, maakt mij nie uit :D
 
sodeju, dat was weer een beste training kerel. Nice, Rah rah zit in een flow:)
 
sodeju, dat was weer een beste training kerel. Nice, Rah rah zit in een flow:)
Tijd om goed sterk te worden en slim te trainen: less is more!

Kben bezig aan mijn collage te maken, kdenk wel dat er enkele nice pics tussen zullen zitten! Eerst eens opzoeken welke poses enzo er zeker moeten inzitten!
 
hey hoe gingen de foto's?

ik ga ff wat uploaden zo (tinypic)
 
Laatst bewerkt:
Foto's moeten 500 bij 500 pixels groot zijn, wat houdt dit in de praktijk in? :D

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 15:29 ----------

hey hoe gingen de foto's?

ik ga ff wat uploaden (tinypic)
Kheb ze samen met yoshuba en bea getrokken, was nog grappig, maar veel intenser dan ik op voorhand had gedacht.

Hehe, zo kan ik meteen de concurrentie inschatten ;)
 
Back
Naar boven