XXL Nutrition

Rah's kuurlog: Test P Tren A Winstrol T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rahidza90

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
131
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hallo iedereen,

Via deze topic wil ik een kuurlog gaan bijhouden met updates om de 4-5 dagen.
Waarschijnlijk voorzie ik ook foto's om een beter beeld te kunnen geven in de vooruitgang.

Mijn kuur zal starten op 27 April of 4 Mei (hangt van mijn werkplanning af)

Kuur

  • W 1-8 > Test P 50mg ED
  • W 1-8 > Tren A 50mg ED
  • W 1-6 > Winstrol 60mg ED
  • W 1-6 > T3 Start op 25 mcg, opbouwen tot 75mcg max

Stats

  • Gewicht (ochtend): 83,8 kg
  • Lengte: 1m79
  • Vetpercentage: 10,8 %
  • Onderhoud kcal: 3000kcal

Doel

Deze kuur doe ik voornamelijk om een 4-5% te zakken in vetpercentage (hopelijk meer)
Vorig jaar na de cut stond ik op een percentage van 7,6 %. De abs waren zichtbaar, maar niet goed genoeg. (helaas heb ik hier geen foto's meer van, na format van computer)

Ook wil ik natuurlijk wat droge massa bijkomen, maar dit hoeft niet veel te zijn.
Ik weet zelf niet hoeveel ik kan verwachten met deze kuur qua massawinst

Voeding

Momenteel eet ik op onderhoud, en dit wil ik zo gaan behouden maar bij de start van de kuur ga ik 5 dagen op 7 een 35-40-tal minuten cardio gaan toevoegen.
De eerste week mijn gewicht en de spiegel in de gaten houden, indien dit tegenvalt ga ik 200 kcal uit mijn voedingsschema halen (Eerst ga ik zakken in KH's)

  • Eiwit: 250 gram
  • Kh: 250 gram
  • Vet: 110 gram

Foto's volgen bij de start :rolleyes:
 
In!

Trouwens geen nakuur en HCG?
 
In. Lekkere korte knal kuur! Benieuwd naar de foto's
 
In!

Trouwens geen nakuur en HCG?

Oej, probeer ik mijn post netjes en volledig te maken en vergeet ik dit te vermelden.
HCG neen
Nakuur: Nolvadex 2/3 weken

Start van de kuur is vandaag ook bekend: volgende dinsdag/woensdag
 
Met tren zou ik wel hcg doen maar in ieder geval nakuur zeker 3 weken.
 
Ziet er leuk uit, ik volg.

De T3 kan je ook voor 8 weken doen als je wilt
 
Ziet er leuk uit, ik volg.

De T3 kan je ook voor 8 weken doen als je wilt

Het is men allereerste keer T3, het kan idd zijn dat ik het ook 8 weken neem.
Is 75mcg goed qua maximum? In sommige topics zie ik 100mcg etc etc ..
 
Het is men allereerste keer T3, het kan idd zijn dat ik het ook 8 weken neem. Is 75mcg goed qua maximum? In sommige topics zie ik 100mcg etc etc ..

Als je een UG lab dan kan je ook tot 100mcg gaan.
'Maar je moet zelf even aanvoelen wat je fijn vind. In de zomer maanden vond ik 75mcg wel prima, omdat ik het er nogal warm van kreeg. 2 maanden terug zat ik op 100mcg en kon ik goed hebben.
 
Gisteren begonnen?
 
Vandaag kunnen beginnen.

Voor de eerste keer T3 vandaag, en begonnen met 25 mcg.
Vanaf volgende maandag ga ik naar 50mcg

Het gevoel zit uiteraard goed, blij dat ik gestart ben.

Training ging zoals gewoonlijk.
Lichtjes hoofdpijn, zal waarschijnlijk van de winstrol zijn (of de T3?)

PS: foto's volgen hopelijk deze week, mijn vriendin zal deze nemen van me, maar ze heeft het momenteel wat te druk op haar werk.

Het afgelopen weekend, volledig stijve benen gehad (en kuiten) voor een dag of 3.
Ik heb een aantal maanden geleden een operatie gehad aan de knie (kruisband en miniscus).
Dus een aantal maanden de benen niet kunnen trainen.
 
Zoals eerder beloofd, heb ik vandaag foto's kunnen nemen om de progressie te kunnen vergelijken.

33mpu9l.jpg

28qjw4.jpg

25roxty.jpg

2ishx5f.jpg
 
Vandaag de T3 verhoogt naar 50mcg.
Qua gevoel niet erg een verschil, vrijdag up ik hem naar 75 mcg ed

De kleine sides van de tren beginnen.
Voel dat ik een korter lontje krijg (figuurlijk) haha
Het zweten snachts is heftiger dan toen ik aan de lange esther zat (echr kletsnat en de welbekende tren geur)

Het trainen verloopt prima en in de spiegel zie ik toch al een iets hardere look.

Voor de ervaren T3 gebruikers, hoe verdelen jullie de inname op een dag?
 
3x25mcg. Smorgens, smiddags, Savonds

Ik nam zelf 2x25 mcg (1x smorgens en 1x Savonds = 50mcg), human grade wat volgens sommigen hier gelijk staat aan 75mcg under ground
 
ik neem me t3 gewoon wanneer ik wakker ben meteen, soms is dat 6uur in de morgen en soms 3uur in de middag haha. Ik verdeel ze trouwens niet, gewoon 75mcg hg t3 in 1x. Waarom verdeel je ze trouwens?
 
ik neem me t3 gewoon wanneer ik wakker ben meteen, soms is dat 6uur in de morgen en soms 3uur in de middag haha. Ik verdeel ze trouwens niet, gewoon 75mcg hg t3 in 1x. Waarom verdeel je ze trouwens?


Het lijkt mij dat het dan een stabiele afgifte geeft. Meen mij te herinneren dat het ook op de bijsluiter stond maar dat weet ik niet zeker.
 
Het lijkt mij dat het dan een stabiele afgifte geeft. Meen mij te herinneren dat het ook op de bijsluiter stond maar dat weet ik niet zeker.

dacht dat de halfwaarde 2,5 dag was?
 
Back
Naar boven