XXL Nutrition

Raistlin's training log

Bezoekers in dit topic

:roflol: The Locust heeft de google-image functie ontdekt en maakt er direct gebruik van :thumbs:
 
'k Vond al dat m'n log wat kleur miste, het maakt direct veel goed he :thumbs:.
 
Stel je niet aan :devil:
 
Vandaag nog eens de beentjes getraind.

- Deadlift :

10 x 40 kg
8 x 50 kg
2 x 5 x 60 kg
2 x 5 x 65 kg

Langzaam weer opbouwen, als 'k er vanaf nu elke week 5 kg bijdoe kan 'k niet veel verkeerd doen, maar gebeurt er toch wat.

- Front squats :

10 x 20 kg (olympische grip)
8 x 30 kg
6 x 35 kg
6 x 40 kg (vanaf hier sets gekruiste armen, polsen begonnen beperkend te worden)
6 x 45 kg
3 x 45 kg

- Toen wou 'k m'n kuiten doen, maar op 't einde van m'n eerste set calve raises schoot er een kramp in. Tegen morgen is ie er misschien helemaal uit :D .

- Buikspieren.

Geen slechte training, er komt weer wat schot in.
 
Zolang het maar geen zweepslag is, het voelde anders aan dan een normale kramp en is nog niet veel verbeterd. Maar we gaan geen paniekvoetbal spelen, zoveel malchance kan statistisch gezien niet :D .
 
Het is dus redelijk duidelijk : zweepslag in de rechterkuit. Stappen gaat maar half en half meer, ROM in enkel is zwaar beperkt en gewoon tegen de kuit komen is al pijnlijk. Hopen dat wat rust en ijs het ergste snel doen weggaan. Bovenlichaam kan ik natuurlijk nog wel trainen, deadlift ed zal misschien redelijk snel terug gaan, maar de cleans gaan zeker even die de kast in.
 
Ik hoop het ook voor je beterschap!
 
De kuit valt redelijk mee. Vandaag tien minuutjes losgefietst op lage intensiteit en ik kan weer redelijk stappen. Het zal maar een klein scheurtje zijn, is nog duidelijk voelbaar maar de schade lijkt beperkt.

Vandaag een lekkere UB training, alleen was het redelijk veel voor de schouder. Misschien wat schuiven met oefeningen volgende keer.

Incline dumbbell press :

12 x 7 kg
12 x 9 kg
8 x 13 kg
6 x 15 kg

Chest supported rows (bovenhandse grip) :

12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg
6 x 50 kg (PR, ging wel lekker)

Cable cross-overs :

15 x 15 kg
12 x 18 kg
6 x 21 kg (PR)

Lat pulldown (onderhanse grip) :

8 x 50 kg
5 x 55 kg (PR)

Military press :

8 x 20 kg
4 x 25 kg
5 x 25 kg

Ik denk dat deze er zeker teveel aan zijn op het einde, die verschuiven naar een andere dag.

Had ook nog wat chins gedaan, maar da's problematisch. Ik doe er drie naéén, en dan is het echt op voor de rest van de training. Laddertjes lijken me wat te vroeg. Iemand ervaring met singles ? :D

Denk trouwens dat ik vanaf nu volgende verdeling ga aanhouden :

* UB dag : Incline dumbbell press - chest supported rows - cable coss-overs - lat pulldown

* LB dag : Deadlift - front squats - calve raises - buikspieren

* Mixed dag (what's in a name) : cleans - front squats - military press - chins

Daarbuiten nog RC werk en push-ups op niet-trainingsdagen.
 
PR's baby. :D
Met 2x/week lat pulldown/chins zal je wel vlug verbetering merken. Anders doe je er bij LB ook nog wat. Cheated chins zullen waarschijnlijk geen optie zijn... :D
 
Tjah, ik kijk wel wat ik met die chins doe. Misschien toch eens wat singles, om zo volume op te bouwen.

Eindelijk wat echte PR's ja. Alleen pressen in het algemeen blijft wat achter he. Maar dat komt nog wel. Eigenlijk is het feit dat ik bij heel wat oefeningen verder sta dan voor m'n blessure-onderbreking twee jaar geleden al een opsteker, en toen lette ik veel meer op m'n eten. Minder bullshit oefeningen, het rendeert wel.
 
lijkt toch goed te gaan, pull loopt idd wat voor
 
Vandaag een goeie benentraining. De kuit deed niet echt moeilijk, al heb ik geen calve raises gedaan. M'n onderrug voelde wat vervelend aan na de deadlift, maar nu is het er weer grotendeels uit.

Woensdag 19/04/06 : Benen

Deadlift :

8 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
5 x 65 kg
5 x 70 kg

Front squat :

8 x 20 kg
8 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
5 x 45 kg
5 x 50 kg (PR)

Buikspieren vergeten :D .
 
goeie trainingen de laatste tijd :thumbup:
 
Thanks. Er komt wat schot in ja. Nu mezelf vooral niet overhaasten, want het lichaam is zwak :D .
 
Hoe gespannen ben jij van jezelf?
 
Bedoel je stress ofzo ? Voor de trainingen of erbuiten ? Eigenlijk ben ik redelijk stress-arm. Tenzij je wat anders bedoelt.
 
Raistlin zei:
Bedoel je stress ofzo ? Voor de trainingen of erbuiten ? Eigenlijk ben ik redelijk stress-arm. Tenzij je wat anders bedoelt.

Nee dat bedoelde ik :D, omdat je zoveel blessures hebt enzo, vroeg ik het me af :).
 
Back
Naar boven