XXL Nutrition

Ramadan....last van? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat jammer dat Pim Fortuyn dood is!


als hij nog had geleefd; zou hij misschien ook op DBB zijn verschenen ???

:D :D :D
 
Je stelde niet zomaar een vraag. En zeg niet steeds dat ik niet argumenteer want ik was zowat de enige die argumenten gebruikte ipv te klagen over de "allochtonen". dat jullie gemakshalve mijn argumenten niet lezen, dat is buiten mijn controle.

Serieus ik lees je argumenten wel, maar de reden waarom ze slecht gelezen worden is doordat jouw toon in je berichten zo enorm agressief is. Wat hier door sommigen gezegd wordt kan idd ook niet. Maar zomaar iedereen hier voor rascist uitmaken vind ik ook absoluut niet kunnen! Als je je zo stoort aan het gedrag van anderen, waarom verlaag je je dan zelf ook tot dat nivo? ;)

Ik vind dat je het jezelf wel gemakkelijk maakt door te zeggen dat je argumenten simpelweg niet gelezen worden. Misschien beschrijf je je argumenten wel dusdanig dat het gros van de lezers hier ze niet als argumenten ziet. Communicatie werkt twee kanten op he? Het ligt vaak aan de zender EN de ontvanger. ;)

Ik ben trouwens in mijn laatste berichten absoluut niet vijandig tegen je geweest, maar toch reageer je steeds weer zo heftig. Take a chill pill! :thumb:
 
Mensen zoals Think zie je steeds weer opduiken met dezelfde 'argumenten'.

Die zijn:

-Iedereen die tegen zijn argumenten is, is vóór rascisme dús een rascist
-Degene die vaak tegen hem ingaat wordt afgeschilderd als een volksmenner en nieuwe Hitler. gevaarlijk voor de samenleving en een kandidaat voor de BVD.


Daaaaamn wat heb ik die truukies vaak voorbij zien komen.
Think kerel, je bent echt de eerste niet die aankomt met slappe hap als bovenstaande. Dat zijn zulke uitgemolken moves.

;)
 
Mensen zoals DBC01 zie je steeds weer opduiken met dezelfde 'argumenten':

Die zijn:

- Iedereen die tegen zijn argumenten is, is ook een allochtoon
- Diegene die vaak tegen hem ingaat wordt afgeschilderd als naief met bovendien een plaat voor zijn kop.
- Iedereen die tegen hem ingaat met inhoudelijke argumenten, wordt genegeerd.
 
:roflol:

Ben genoeg in gegaan op inhoudelijke argumenten maar krijg er -hoe kan dat toch- geen antwoord op.
En iedereen een allochtoon vinden die het niet met mij eens is...wat ben je weer heerlijk krampachtig aan het draaien om een puntje te scoren.

Je bent hier pas een jaartje ik maar ik kan je garanderen dat als er nog iemand is die niks weet van de afkomst van members hier, ik het wel ben.
Interesseert me ook bijzonder weinig, het gaat om de inhoud, wat iemand te vertellen heeft.

Ik was de laatste die erachter kwam dat mensen als Man Mountain en Sage Francis enz. andere roots hebben :D

Ik heb trouwens een idee: Waarom organiseren we geen allochtone/autochtone Wok-Meet? Met alleen maar kip en rund,
(Eet zelf ook geen varkensvlees :D ) en discussie over deze materie!

Zal een interessant avondje worden! :rolleyes:
 
dus al wie geen extremist is of racist moet stoppen met antwoorden zodat alleen een kjlein groepje racisen onder hen kan verder lullen over hoe slecht het wel niet is om in Belgie en Nederland te wonen.

Ja haalt de woorden uit m'n mond. Heel dit forum zit vol met racisten, echt waar! Allemaal verblind door pure haat. Wat ben ik toch blij met iemand als jij op dit forum :rolleyes:

Jezus kerel, ben je nou echt zo achterlijk of lijkt het alleen maar zo? Ik zeg dat je beter kan stoppen met posten, omdat je jezelf compleet belachelijk maakt. En wat doe je, je reageert op mijn post, en je maakt je zelf alleen maar nog meer belachelijk. Je noemt dus indirect even iedereen die in dit topic post extremisten en racisten, want de enige met andere standpunten ben jij. Je kan hier niemand overtuigen, dat gaat je echt niet lukken, het enige waar je ons van overtuigd is dat je mentally retarted bent.

Je blijft maar roepen dat iedereen hier die het niet eens is met jouw standpunten racisten zijn. Dat is absoluut de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Het topic ging over de ramadan, en dat daar bij veel gezinnen veel lawaai bij komt kijken, en de topicstarter had daar last van. Dat maakt hem dus in jouw ogen meteen een racist, wat absoluut niet waar is. Iedereen die DBC een beetje beter kent weet dat hij ook in andere landen dan alleen Nederland heeft gewoont, en met zijn ervaringen heeft hij echt wel het vermogen om een objectieve mening te vormen. Dat jij dat meteen als racistisch bestempelt, zegt meer over jou dan over DBC.

Je noemt elk topic waar je in reageert een debat, maar de vaardigheden om een debat te voeren mis je blijkbaar, want je slaat in 99% van je reply's de plank volledig mis. Jij debatteert niet, jij wijst alleen maar met je vingertje naar wat volgens jou de slechteriken zijn, en dat is volgens jou iedereen die ook maar 0,1% van jouw standpunten afwijkt. Sorry dat ik degene ben die dit tegen je moet zeggen, en het zal waarschijnlijk als een schok komen, maar je hebt niet altijd gelijk!
 
Ik heb trouwens een idee: Waarom organiseren we geen allochtone/autochtone Wok-Meet? Met alleen maar kip en rund,
(Eet zelf ook geen varkensvlees :D ) en discussie over deze materie!

Zal een interessant avondje worden! :rolleyes:

Krijg je een wedstrijdje wie het hardst kan schreeuwen of stellen we daar een discussieleider in met hamer?
 
Hmm ik denk dat het wel meevalt. 9 van de 10 trekt zijn bek niet los.
 
Sommige mensen lezen graag over mijn mildere standpunten heen.
Dat leest niet lekker.

Veel mensen bepalen zelf wat ze willen lezen en als dat in mijn geval standpunten zijn die positief zijn t.a.v. allcohtonen of de Islam, dan leest men daar snel overheen, is niet sensationeel namelijk. :rolleyes:

Ik heb toch aardig wat leuke dingen over ze gepost, al zeg ik het zelf. maar er komt geen reactie op omdat het niet is wat me wil lezen.
Tja dan houdt het op natuurlijk.

Heb trouwens gisteren onder het werk even een andere allochtone collega laten lachen met dit topic en zij vond het ook een staaltje van knappe verdraaiing.
Ook zij weet dat Ramadan-bijeenkomsten flink voor overlast kunnen zorgen en ook zij zei: Gewoon vragen of het aub zachter mag anders denkt men dat dit de norm is en daar schiet je niets mee op. Leuk om te zien dat een allochtoon rustig instemt met dit topic en dat autochtonen op hun achterste benen staan en alarm roepen om zogenaamde 'rascisten' in dit topic.

Ze maken zich onsterfelijk belachelijk. :)
 
Krijg je een wedstrijdje wie het hardst kan schreeuwen of stellen we daar een discussieleider in met hamer?

Heb je niet meegemaakt op de wok he maar de meeste mensen eten amper en doen die mond ook amper open dus een hamer op tafel zal niet nodig zijn.

Hooguit een discussieleider om de één en de ander wat te temperen, de enkelingen die wel wat willen zeggen. ;)
 
Die hamer was niet voor de tafel :D
 
Ben genoeg in gegaan op inhoudelijke argumenten maar krijg er -hoe kan dat toch- geen antwoord op.
En iedereen een allochtoon vinden die het niet met mij eens is...wat ben je weer heerlijk krampachtig aan het draaien om een puntje te scoren.

Its all about entertainment right? Relax DBC01, het was niet serieus bedoelt.

Discussieren in real life is inderdaad veel beter, mits je elkaar uit laat praten. Biertje erbij.. heerlijk.
 
Heb je niet meegemaakt op de wok he maar de meeste mensen eten amper en doen die mond ook amper open dus een hamer op tafel zal niet nodig zijn.

Hooguit een discussieleider om de één en de ander wat te temperen, de enkelingen die wel wat willen zeggen. ;)

Ik at ook niet zo veel, maar d emond ging vaak genoeg open. Bier moest toch naar binnen:D
 
Its all about entertainment right? Relax DBC01, het was niet serieus bedoelt.

Discussieren in real life is inderdaad veel beter, mits je elkaar uit laat praten. Biertje erbij.. heerlijk.


Neenee nu niet terugkrabbelen als je wordt geschoren kerel, stilzitten!

4-416-37.shave.y.jpg
 
Mensen zoals DBC01 zie je steeds weer opduiken met dezelfde 'argumenten':

Die zijn:

- Iedereen die tegen zijn argumenten is, is ook een allochtoon
- Diegene die vaak tegen hem ingaat wordt afgeschilderd als naief met bovendien een plaat voor zijn kop.
- Iedereen die tegen hem ingaat met inhoudelijke argumenten, wordt genegeerd.

Wat zeg je dat toch klaar en duidelijk. Prachtig.

en NOSE, het woord is racist en niet rascist.
 
Ja haalt de woorden uit m'n mond. Heel dit forum zit vol met racisten, echt waar! Allemaal verblind door pure haat. Wat ben ik toch blij met iemand als jij op dit forum :rolleyes:

Jezus kerel, ben je nou echt zo achterlijk of lijkt het alleen maar zo? Ik zeg dat je beter kan stoppen met posten, omdat je jezelf compleet belachelijk maakt. En wat doe je, je reageert op mijn post, en je maakt je zelf alleen maar nog meer belachelijk. Je noemt dus indirect even iedereen die in dit topic post extremisten en racisten, want de enige met andere standpunten ben jij. Je kan hier niemand overtuigen, dat gaat je echt niet lukken, het enige waar je ons van overtuigd is dat je mentally retarted bent.

Je blijft maar roepen dat iedereen hier die het niet eens is met jouw standpunten racisten zijn. Dat is absoluut de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Het topic ging over de ramadan, en dat daar bij veel gezinnen veel lawaai bij komt kijken, en de topicstarter had daar last van. Dat maakt hem dus in jouw ogen meteen een racist, wat absoluut niet waar is. Iedereen die DBC een beetje beter kent weet dat hij ook in andere landen dan alleen Nederland heeft gewoont, en met zijn ervaringen heeft hij echt wel het vermogen om een objectieve mening te vormen. Dat jij dat meteen als racistisch bestempelt, zegt meer over jou dan over DBC.

Je noemt elk topic waar je in reageert een debat, maar de vaardigheden om een debat te voeren mis je blijkbaar, want je slaat in 99% van je reply's de plank volledig mis. Jij debatteert niet, jij wijst alleen maar met je vingertje naar wat volgens jou de slechteriken zijn, en dat is volgens jou iedereen die ook maar 0,1% van jouw standpunten afwijkt. Sorry dat ik degene ben die dit tegen je moet zeggen, en het zal waarschijnlijk als een schok komen, maar je hebt niet altijd gelijk!


ik hbe niet gezegd dat wie kritiek heeft op het lawaai van moslims een racist is. Ik zei er zaken worden gezegd die volledig naast de kwestie waren en dat het racisme er afdroop. Je leert niet iemand kennen op dit forum door één topic te lezen he. Uit andere topics bleek maar al te duidleijk de politieke geaardheid van een aantal.
wat vreemd dat ik tientallen pm-pjes krijg van leden die me steunen en zeggen dat ik inhoudelijk heel sterk ben. Maar dat ze zelf niet openlijk willen reageren in dergelijke debatten omdat de extremisten hier toch niet luisteren. En ze hebben gelijk.
 
Jij debatteert niet, jij wijst alleen maar met je vingertje naar wat volgens jou de slechteriken zijn, en dat is volgens jou iedereen die ook maar 0,1% van jouw standpunten afwijkt. Sorry dat ik degene ben die dit tegen je moet zeggen, en het zal waarschijnlijk als een schok komen, maar je hebt niet altijd gelijk!

grappig, ik dacht net hetzelfde van jullie.
Ik ben niet diegene die alle alloctonen, moslims, antillianen,... over dezelfde kam scheer. Ik ben het niet die wil dat men islamitische ziekenhuizen platbombardeert met de moslims er in. Ik ben het niet die moslims uitscheld voor mongolen. Ik heb al duizend maal gezegd dat men niet naar het uiterlijk moet kijken maar naar de handelingen, en niet generaliseren. Blijkbaar is dat volgens jou "vingertje wijzen."
 
Sommige mensen lezen graag over mijn mildere standpunten heen.
Dat leest niet lekker.

Veel mensen bepalen zelf wat ze willen lezen en als dat in mijn geval standpunten zijn die positief zijn t.a.v. allcohtonen of de Islam, dan leest men daar snel overheen, is niet sensationeel namelijk. :rolleyes:

Ik heb toch aardig wat leuke dingen over ze gepost, al zeg ik het zelf. maar er komt geen reactie op omdat het niet is wat me wil lezen.
Tja dan houdt het op natuurlijk.

Heb trouwens gisteren onder het werk even een andere allochtone collega laten lachen met dit topic en zij vond het ook een staaltje van knappe verdraaiing.
Ook zij weet dat Ramadan-bijeenkomsten flink voor overlast kunnen zorgen en ook zij zei: Gewoon vragen of het aub zachter mag anders denkt men dat dit de norm is en daar schiet je niets mee op. Leuk om te zien dat een allochtoon rustig instemt met dit topic en dat autochtonen op hun achterste benen staan en alarm roepen om zogenaamde 'rascisten' in dit topic.

Ze maken zich onsterfelijk belachelijk. :)
niemand heeft gezegd dat het lawaai van de moslims aanvaardbaar is tijdens hun feest; Er werd gezegd dat je dat lawaai niet moet overdrijven en dient te relativeren, aangezien dat feest maar 1 keer per jaar is.
"ze " stemt rustig in met dit topic? Laat haar dan eens de hele topic lezen en je zal daarna geen glimlach meer moeten verwachten van haar kant.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik je idd iets genuanceerder vind dan D. en consorten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven