AndroidHealthClinic

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry maar ik vraag me toch af in welke fantasiewereld sommigen leven hoor. Ik merk echt totaal andere zaken. Zeker de jeugd voldoet totaal niet aan de omschrijving van een goede moslim die hier gegeven wordt. Ik hoop maar dat ik ongelijk heb en dat er ook een hele hoop van die goeie zijn. Vrees echter dat het eerder uitzondering is dan regel.

Je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Big-T weer punten kunt geven, too bad ;). Je hebt helemaal gelijk ze geloven om zich af te zetten tegen de Nederlandse samenleving, en bij de punten in de islam waarmee ze de Nederlandse samenleving een helpende hand zouden kunnen bieden geven ze niet thuis. Wat zijn het toch interessante volhardende medemensen he :p
 
lees het als een liedje:

Mohammed wil een boterham
jammer dan
ramadan!
 
over zakaat gesproken ( geld geven aan armen) in de koran staat dat je aantal % van je vermogen- bezit moet afstaan aan mensen die het minder goed hebben, minder welvarend, DAT IS DE ISLAM, dan moet je niet gaan kijken wat sommigen mensen doen het gaat er om wat er in de koran staat.

Je bedoelt zakaat geven aan armen DIE moslim zijn...

In de koran staan veel dingen, veel te veel. Ik vraag me af of jij ook andere heilige boeken hebt gelezen (buiten de koran dus)
Je hebt 100'den godsdiensten. Keihard gepownt jij als je de verkeerde hebt uitgekozen.
 
Je bedoelt zakaat geven aan armen DIE moslim zijn...

In de koran staan veel dingen, veel te veel. Ik vraag me af of jij ook andere heilige boeken hebt gelezen (buiten de koran dus)
Je hebt 100'den godsdiensten. Keihard gepownt jij als je de verkeerde hebt uitgekozen.

kwestie van geloof, en 100'den godsdiensten is ook wel weer een beetje overdreven. nee ik heb nog geen andere heilige boeken gelezen maar ben ik wel van plan.
 
Ik was de afgelopen weken in Turkeie op vakantie (super vakantie trouwens), en moet hier respekt uitspreken voor de discipline die die mensen in de ramadan tijd opbrengen.
bij bijna 50 graden op een drukke markt niet eten maar vooral niet drinken....., na zo'n dag wordt het eten en drinken dubbel en dwars gewaardeerd ;)
 
volgens mij mag je wel egwoon water drinken hoor....zie ik ze iig wel altijd doen
 
Sorry maar ik vraag me toch af in welke fantasiewereld sommigen leven hoor. Ik merk echt totaal andere zaken. Zeker de jeugd voldoet totaal niet aan de omschrijving van een goede moslim die hier gegeven wordt. Ik hoop maar dat ik ongelijk heb en dat er ook een hele hoop van die goeie zijn. Vrees echter dat het eerder uitzondering is dan regel.

Je zult in elke groepering altijd goede en slechte mensen treffen.Als je de islam wilt begrijpen moet je de Islam bestuderen en niet de moslims!

Een godsdienst hoort niet beoordeeld te worden aan de hand van zijn volgelingen. Een godsdienst hoort beoordeeld te worden op basis van zijn leerstellingen...Helaas zullen de meeste mensen de daden beoordelen niet de woorden...
 
Laatst bewerkt:
volgens mij mag je wel egwoon water drinken hoor....zie ik ze iig wel altijd doen

goede vraag
, van de meeste turkse vrienden van mij die aan ramadan doen weet ik dat ze niet eten maar dus ook niets drinken tot 's avonds. (zwangere vrouwen, zieke mensen en kinderen daaruitgesloten)
 
Geloven = je leven vernken. Jammer dat velen dit niet in zien en nog steeds zo ignorant zijn dat er 70 maagden in de hemel zitten te w8en :roflol: .

Ik ken een moslim bij mij in de gym, die beweert gewoon dat ie ziek is en toch mag eten... met een grote glimlach vertelde die me dat:D
 
Je bedoelt zakaat geven aan armen DIE moslim zijn...

Klopt dit Ziari? Ziet een moslims een niet-moslim ook als broeder?
Hoort een moslim een niet-moslim net zo goed proberen te helpen als hij een moslim helpt?
 
Klopt dit Ziari? Ziet een moslims een niet-moslim ook als broeder?
Hoort een moslim een niet-moslim net zo goed proberen te helpen als hij een moslim helpt?

Nee, een niet moslim is geen broeder van een moslim
Wat hij wel is, is een medemens die hij als hij in nood verkeert ook de helpende hand moet bieden.
Maar een broeder, dat zal een ongelovige nooit worden
Hij zal nooit als een van ons gezien worden, hoogstens een medemens
Dat betekent overigens niet gelijk dat de ene beter is dan de andere, behalve in opzicht van geloof
 
Nee, een niet moslim is geen broeder van een moslim
Wat hij wel is, is een medemens die hij als hij in nood verkeert ook de helpende hand moet bieden.
Maar een broeder, dat zal een ongelovige nooit worden
Hij zal nooit als een van ons gezien worden, hoogstens een medemens
Dat betekent overigens niet gelijk dat de ene beter is dan de andere, behalve in opzicht van geloof

:roflol:

Zie hier waarom integratie zo moeilijk is. :D
 

Dat wijf is belachelijk, ik minacht haar en zei is ook een van de vele die niets liever zou willen zien dan dat de islam verdwijnt
Waarom denk ik zo over haar, alleen door dit stukje waar haar haat voor de islam duidelijk naar voren komt, en wat overigens NIET klopt


De Islam is door de eeuwen heen niet bepaald verspreid door vriendelijke missionarissen die mensen, onder het genot van een kopje koffie, met een brochure en liefdevolle getuigenissen, probeerden te bekeren. Vanaf het prille begin in Mohammeds tijd, is de Islam door de eeuwen heen met het zwaard verspreid, geïnspireerd door Koran-teksten zoals: “En vecht tegen hen totdat er geen ongeloof meer is, en iedereen op de hele wereld zich onderwerpt aan het geloof in Allah” (Koran 8:39). Deze oorlogsmachine moest uiteraard worden gesubsidieerd, en de zakat was een welkome aanvulling op het budget van de strijders voor het geloof

Je moet hier niet op ingaan zairi, ze proberen alleen de islam kapot te maken en gebruiken ook leugens daarvoor
 
Nee, een niet moslim is geen broeder van een moslim
Wat hij wel is, is een medemens die hij als hij in nood verkeert ook de helpende hand moet bieden.
Maar een broeder, dat zal een ongelovige nooit worden
Hij zal nooit als een van ons gezien worden, hoogstens een medemens
Dat betekent overigens niet gelijk dat de ene beter is dan de andere, behalve in opzicht van geloof

Zo'n houding en wél klagen dat een deel van de Nederlandse maatschappij reserves heeft tegen moslims. Gek he? :rolleyes:
 
Gelovigen liegen ook constant.
 
Gelovigen liegen ook constant.

Ze liegen niet, aangezien ze het geloven. :D

lie·gen2 (onov.ww.)
1 bewust onwaarheid, leugens spreken => de waarheid geweld aandoen, de waarheid tekortdoen, een /onjuiste/verkeerde/ voorstelling van zaken geven, een /ruim/rekbaar/ geweten hebben, jokken, met spek schieten
 
Back
Naar boven