Fitness Seller

Ramadan

Bezoekers in dit topic

Jongens, uiteindelijk op de dag des oordeels zal er maar 1 ding echt tellen en komen jullie achter het ware geloof!

Aanbid enjee en gij zult leven.
Zuig en gij zult zegen vieren in de hemel.

Om door de hemelpoort te mogen komen moet je eerst mij verwennen.

-god
 
Mischien als jij die atheistische oogkleppen eens af deed en je wat meer op de islam zou orienteren zou je weten waar ze fout zit.
Met je zogenaamde ik heb de koran gelezen en weet er wel wat over
Al die atheisten hier vinden dat natuurlijk geweldig, gebruiken elke strohalm om de islam aan te vallen.

En dat achterlijk wijf is inderdaad fout bezig, onder de zogenaamde schijn van ik probeer alles heel neutraal te beoordelen
Gooi jezelf weg ofzo

Ik heb nooit gezegd dat ik de koran gelezen heb, maar wel geprobeerd, maar chapeau voor degenen die dat kunnen want ik krijg er zware koppijn van (echt letterlijk hé)
Mss als er een deftige vertaling ervan is dat ik het nog eens kan proberen (lees: ik wil dat de woord 'voorwaar' maar max 10 in voorkomt of een swt naast allah)
Het is gewoon vermoeiend.

2de alinea gaat weer nergens over. Je gaat altijd persoonlijk als iemand tegen je godsdienst is. Dan zijn ze allemaal achterlijk/fout/misselijkmakend etc etc etc.
 
1. In welke zin vormt ons bestaan een getuigenis voor Allah? We zijn echt niet zo complex dat we niet anders dan door een omnipotentie oid konden worden geschapen.
Ben ik het mee oneens, de mens is zo verschrikkelijk gigantisch complex dat er nog talloze dingen onbekend zijn. Als je kijkt naar de complexiteit hiervan, veel wetenschappers staan nog steeds versteld de dag van hoe perfect alles is ontwikkeld

2. Idem voor de Aarde.

Bullcrap, de aarde is zo perfect gepositioneerd, de werking van de aarde op de maan, de magnetische velden die haar in stand houden en ons beschermen ook, toeval? Nee denk het niet
En tjah complex, dat zal dan toch liggen aan je perceptie complex, bij mij in ieder geval wel

3. De natuurlijke aanleg van de mens is dus een soort weerspiegeling van god? Vet argument bro. Ook nog enige gedachten waar die aanname op berust? Als het de waarheid is, moet het toch te zien zijn? Anders is het iig geen waarheid, zoals wij die kunnen begrijpen en heeft Allah ons opgezadeld met een soort van cryptogram. De waarheid die de wereld laat zien dat Allah niet echt barmhartig is.

Ga ik niet eens op in

4. De boeken zijn geschreven door mensen, nadat ze in het prilste stadium middels een spreektaal zijn overgebracht van man op man. In die boeken staat dat de profeet op aarde is geweest namens Allah enzo. Er zit niks geen bewijs in van het 'ware' geloof. Waarheid en geloof zijn imo sowieso twee totaal verschillende zaken. Het is gewoon een cirkelredenering. Maar ja, dat hoef je maar duizend keer te herhalen :D
Ga je maar eerst eens even goed inlezen voordat je met je eigen shit en leugens en bedrog in het rondte gaat strooien
Islam - Wikipedia





En dat bewijst dat het niet door het zwaard is verspreid? Een naam? Aan 'de bevrijding' van Berlijn gingen een miljoen verkrachtingen vooraf.

Het bewijst dat de islam uit gaat van vrede, en niet het zwaard
Dat er mensen zijn die enigzins en lichtelijk hebben misbruikt is mijn probleem niet.

Het zou NIET voor iedereen tof zijn als er constante vrede en harmonie op aarde zou zijn? Klinkt goddomme als de hemel en dan een gelovige die zegt dat gods/allahs koninkrijk niet iedereen in het voordeel is... Moet niet gekker worden.


????????? wat probeer je te zeggen?

Kijk, dat zou een argument kunnen zijn. Maar waar baseerd O'Leary zich op? Dit is geen argument, maar een conclusie. Als zijn argumenten hieronder worden genoemd, is het wat misleidend om een conclusie er als een argument tussen te zetten.
Sinds wanneer mag een conclussie geen argument meer zijn?
Lijkt mij juist dat een conclussie een heel sterk argument kan zijn
Conclusie - Wikipedia




De moslims in Spanje waren dus chill, beetje nalezen laat ook zien dat de moslims daar goede dingen hebeen gedaan. Maar dan komen de kruisridders en die verslaan Allah, of het waren niet echt goede Moslims, want dan zouden ze de krijgshaftige inslag van de Koran kennen.

Daar waar de religies hard om zich heen slaan/hebben geslagen blijven ze tot de overtuigingen van de meerderheid behoren. Bepaalde vrouwtjesmensapen vertonen ook dat gedrag: ze worden flink in elkaar gehoekt door een veel groter mannetje en lopen er dan braaf achter aan, in de overtuiging dat het goed voortplanten is met zo iemand... Dus wat dat betreft is het heel natuurlijk.

Een heel groot onsamenhangend stukje wat je geschreven hebt aan gebrek aan kennis over deze kwestie, want dit heeft er echt geen reet mee te maken.
Religies om zich heen slaan ftw???
Drogreden zoals je zo graag vaak bij mij aanhaalt
Ik geloof niet dat het ooit is gelukt om een geloof ergens helemaal uit te 'roeien' hoe hard men het ook probeerde. In de tegenvraag zou je je kunnen afvragen hoeveel christenen er waren geweest als de moslims aardiger waren geweest... :D

Dit is gewoon gissen omwille gebrek aan kennis alweer


Getuigen dat een deel niet is verspreid met het zwaard. Wederom is het hier niet echt mainstream geworden. Wonder why?

Allah leidt wie Hij leiden wil en misleidt wie Hij misleiden wil. Hoe erg wij ook ons best doen met het uitnodigen tot Islaam. Sommige mensen zijn hebben zich al verdoemd en zijn niet meer te redden.
Overigens kun je er hier weer ook niet onderuit tenzij je weer onsamenhangend gaat lullen over dingen die er niet concreet mee te maken hebben.

India is gewoon Indiaas gebleven, waar is dat zogenaamde zwaard gebleven dat alles bekeert op zijn pad? Het op een na land met de meeste inwoners, dan zou dat toch een duidelijk doelwit zijn om ze te bekeren met zulke aantallen? Is dat gebeurd? nee je hebt gewoon geen poot om op te staan geef het op





Hoeveel en waar? Oost Afrika is nu niet echt een fantastisch reclamebord overigens :D
Word een beetje moe van die drogredenen die je altijd zo graag tegen mij aanvoerde
Blijkbaar is het erg moeilijk voor je om te begrijpen dat die er niet waren

saying? De laatste zin is een waarheid als een koe imo. Dat het niet bij een zwaard begonnen is, oke, maar dat zegt niets over het vervolg imo. Alle grote dingen zijn heel klein begonnen.
Overigens valt 'het zwaard inderdaad' niet echt te zien als een ontkenning imo :D
Geen concrete info of feiten weer,drogredenen drogredenen drogredenen


Geen dwang? Okeeeey.
Dus iemand de eeuwige verdoemenis voorhouden is geen dwang?
I'm gonna make you an offer you can't refuse, right?

Dat is geen dwang, dat is het aanbieden van eeuwige verlichting, dat is hoe het zit, het is de waarheid die wij straks allemaal zullen moeten ondergaan


Het zwaard van het intellect? Waarom worden Islamitische jongetjes dan besneden in Nederland? En wat is goed onderricht? Moet natuurkunde daarin voorkomen? En de evolutietheorie? Filosofie?
En wat is de beste wijze? Daar zijn de gedachten heel erg over verdeeld denk ik. Jij hebt geen grientje medelijden bij 9/11. Misschien is het niet de beste wijze, je vind het iig niet slecht en dus goed. Goed beginpunt.

Wat is er mis met een besnijding???
Wat is dat nou weer voor een poepargument man, naar mijn weten is een besneden penis veel schoner dan zo een met segma bezaaide onbesneden penis:kots:
Overigens heb ik zelf de fysische -kwamtum fysische vakken in mijn pakket, en hoe intressant het ook soms is, het is beter voor mezelf dat ik me verder van dat soort wetenschappen onthou. Imam sjeik fawaz heeft me ook al aangeraden om te stoppen met dergelijke wetenschappen, ongelijk kan ik hem niet geven, want de verdoemenis ingaan gebeurt erg makkelijk en de verleiding dat dat kan gebeuren is heel simpel zo erg zelfs dat ik het soms bij mezelf opmerk, aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet met die vakken kan doorzetten,maar aan de andere kant allah zet de grooste beloning klaar voor hun die zich onthouden in naam van =Allah.
Dus het is harstikke normaal dat de islam dat soort dingen niet promoot, welke idioot gaat er nou dan in bekwamen terwijl je weet hoe groot de verleiding is

Wederom wordt hier ook geen antwoord gegeven op de vraag hoezeer de bevolking is gegroeid in dergelijke delen. Om je kinderen religieus te maken heb je geen zwaard nodig. In die tijd is de wereld bevolkingin in het algemeen flink gegroeid.
Verder geeft het een heel kleine tijd aan van vijftig jaar, hetgeen nog steeds weinig zegt over de hele periode.
Dus?
Het is wel een mooi beginpunt, de islam blijft groeien en groeien, en weldra zullen we het christendom overschaduwen :D

Beetje flauw. Geboorte hoort er ook bij. Islam kent een sterke 'doorgeefdrang'
Mohammed is een heel populaire naam en de kans dat hij in Nederland praktiserend islamiet wordt is flink. Christelijke kerken lopen hier leeg, dus dat schiet ook lekker op.

Coïtus dient ter voortplanting en er zijn bepaalde handelingen waar de islam duidelijk van zegt dat ze de natuurlijke gang van zaken en de bedoelingen van de natuur en van God te buiten gaan.
De islam beoogt het persoonlijke en maatschappelijke welzijn te bevorderen en te behouden. Vrije coïtus leidt alleen maar tot verspreiding van ziektes en het ontstaan van heel veel sociale en psychologische problemen omdat ongezonde coïtus aanleiding geeft tot het ontstaan van allerlei emoties zoals angst, woede, haat, jaloezie, enz.

Onthouding, in wat voor vorm dan ook, is dus een manier om god te aanbidden omdat het aangeeft dat iemand in overeenstemming leeft met de natuurlijke weg zoals die door de islam bedoeld is.

Overigens toont dit weer eens aan dat de islam gewoonweg bijna niet verspreid is door het zwaard zoals iedereen dat zegt
Kinderen baren is wat anders dan verspreiden met het zwaard, overigens ben ik van plan zelf ook 4 islamitische kotertjes op deze aarde neer te zetten als de omstandigheden gunstig zijn :D

Waar maakt Iran zich dan druk om? :D
En het zegt niets over de feitelijke verspreiding van islam (waar de argumenten over zouden moeten gaan) De vergelijking van Mohammed met een bom is 'striking' te noemen.


Veel van de argumenten zijn dus eigenlijk geen argumenten of iig niet echt fantastische.
De argumenten zijn genoemd en zijn van belangrijke waarde, ze tonen namelijk aan dat het zwaard bijna niet gebruikt is om de islam te verspreiden, want de landen waar nu de meeste aantallen moslims wonen daar is nooit een moslimleger geweest om het zogenaamd te verspreiden

Weggooien wat Allah heeft gemaakt?
De waarheid kent geen strohalmen.

De waarheid kent dat dus wel

Het werk van Allah simpel noemen? Maar dan ben je een simpele marionet in het spel dat de aarde heet, met Allah die de touwtjes in handen heeft. In de simpelheid van je creatie moet je je uiterste best doen om uiteindelijk de genade te ontvangen van degene die je zo simpel gemaakt heeft? Wat heeft Allah daar aan?

Lekker mn woorden verdraaien, niet zielig gaan lopen doen ja
De mens is simpel in zijn creatie in vergelijking met Allah de Barmhartige

Overigens zijn veel van de woorden die gebruikt worden als argument tégen een bepaalde religie niet de woorden van één simpele creatie, maar van vele (vaak uitzonderlijke exemplaren) van die simpele creatie. De eerste verspreiders van die ideeën konden iig opschrijven wat ze te vertellen hadden.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag geen wederzijds respect tonen, want anders ga ik naar Hel. Begrijp je toch.

Strontgod > allah.

Ik zou dus u gezicht wel eens zien.

(hoe komt het btw dat je mijn voorgaande posts negeert ?)

Je bent echt verdoemd, en zielig het is zo erg geworden dat je je religie waar je eerst wel in geloofde nu gaat beledigen, dat terwijl je weet hoe belangrijk het voor degene is die er WEL in geloven
 
Leer quoten, Spiertje. Je eigen bijdragen in quotes plaatsen maakt je stuk onleesbaar.
 
ergens wil je zeggen dat je aan god's creatie niet genoeg hebt om je te vermaken, en dat je je moet bedienen van menselijke godshuichelarij?
een echte moslim trekt IMO zijn aanzicht weg van dergelijke duivelspraktijken.
Allah swt zou het nooit toelaten dat je je vermaakt met beeltenissen van buitenaards leven en kunstmatige intelligentie, net zoals mozes de gouden kalf aanbidders vervloekte.

Was dat het enige wat je erop te zeggen hebt?
 
Je bent echt verdoemd, en zielig het is zo erg geworden dat je je religie waar je eerst wel in geloofde nu gaat beledigen, dat terwijl je weet hoe belangrijk het voor degene is die er WEL in geloven

Ik beledig helemaal niet. Niet teveel fixeren op de woord 'strontgod', ik wou gewoon de nadruk leggen hoe je in zowat alle belachelijke bullshit kan geloven als je erin maar gelooft. Kon evengoed zeggen : flying spaghetti monster of onzichtbare theepot, maar hoe absurder de voorbeelden, hoe leuker:D
 
Ik beledig helemaal niet. Niet teveel fixeren op de woord 'strontgod', ik wou gewoon de nadruk leggen hoe je in zowat alle belachelijke bullshit kan geloven als je erin maar gelooft. Kon evengoed zeggen : flying spaghetti monster of onzichtbare theepot, maar hoe absurder de voorbeelden, hoe leuker:D

begrijp ik nou goed dat Cyan door toedoen van Dbb bekeerd is? (naar een ongelovige "ex-broeder")
 
Al dat gedoe rond de Islam en de Ramadan komt mijn strot ondertussen wel uit!
 
begrijp ik nou goed dat Cyan door toedoen van Dbb bekeerd is? (naar een ongelovige "ex-broeder")

Dbb heeft een aandeel, ja.
Maar grootste aandeel is gewoon 'plain logic'. Internet heeft gewoon de argumenten om NIET te geloven vergroot.
 
Al dat gedoe rond de Islam en de Ramadan komt mijn strot ondertussen wel uit!

Het wordt alleen gedoe als je dat er zelf van maakt. Je kan er ook gewoon geen aandacht aan geven, niemand valt jou er mee lastig toch.
Ik begrijp niet waar iedereen zich druk om maakt. Als mensen zonodig willen vasten, hoofddoekjes dragen of wat dan ook in naam van het geloof, dan moeten ze dat toch gewoon doen.
Moet wel binnen de perken blijven natuurlijk. Met een vliegtuig een gebouw binnen vliegen vind ik persoonlijk iets overdreven.
 
Sinds wanneer mag een conclussie geen argument meer zijn?
Lijkt mij juist dat een conclussie een heel sterk argument kan zijn
Conclusie - Wikipedia

Overigens heb ik zelf de fysische -kwamtum fysische vakken in mijn pakket, en hoe intressant het ook soms is, het is beter voor mezelf dat ik me verder van dat soort wetenschappen onthou. Imam sjeik fawaz heeft me ook al aangeraden om te stoppen met dergelijke wetenschappen, ongelijk kan ik hem niet geven, want de verdoemenis ingaan gebeurt erg makkelijk en de verleiding dat dat kan gebeuren is heel simpel zo erg zelfs dat ik het soms bij mezelf opmerk, aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet met die vakken kan doorzetten,maar aan de andere kant allah zet de grooste beloning klaar voor hun die zich onthouden in naam van =Allah.

Haha, knul, ik heb echt medelijden met je.
 
Zegt allah ook niet dat je constant kennis moet vergaren spiertje ?
 
Ja hier ook wel hoor, maar kom op, die kant-en-klaar maaltijden die ze krijgen ??? Ik geef dat nog niet eens aan m'n hond.

hier krijge we geen kant en klare maaltijden hoor, als je zelf in de keuken werkt kan je echt zoveel eieren meepakken naar je cel niemand die het weet of er iets van zegt ... ook kan je alle dagen bijna eten in de keuken wat je zelf wilt!! jammer genoeg werkte ik er niet :(
maar mijn celgenoot wel :D
 
Zegt allah ook niet dat je constant kennis moet vergaren spiertje ?

Fawaz staat boven allah. Het is erg jammer dat salafisten als Fawaz hier gewoon mogen prediken. Salafisme is onverenigbaar met de Westerse cultuur en verergerd alleen maar meer het beeld dat veel Europeanen hebben van moslims.
 
Zegt allah ook niet dat je constant kennis moet vergaren spiertje ?
Jazeker, kennis vergaren is een belangrijk onderdeel van islam
Anas, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft gezegd: Kennis vergaren is een plicht voor elke moslim.' [De uiteindelijke overlevering door Moesliem]

De uitleg van de hadith:De hadith maakt duidelijk dat het vergaren van kennis zeker een verplichting is. Het gaat om nuttige kennis die tot het vrezen van Allah en tot bescheidenheid leidt; kennis waarbij men voordeel heeft in het tegenwoordige leven en in het hiernamaals. Allah, de Verhevene, heeft gezegd:
Allah wordt slechts gevreesd door de geleerden onder Zijn dienaren' [Surah 35 : Ayah 28)
 
hier ga ik geen woorden aan vuil maken, en dan zeggen ze moslims dit dat ??? wie begint hier nou ???
@ ZELDA
ga alsjeblieft in op mijn vorige post want jij vraagt al de hele tijd naar bewijs en waarom ik geloof, laat jij mij maar zien dat de evolutie theorie klopt

Waarom moet ik bewijzen dat de evolutietheorie klopt? De hele planeet aarde ligt vol met aanwijzingen dat die theorie klopt. Behalve een paar oude boeken die door iedereen kunnen zijn geschreven ligt er nergens bewijs of aanwijzingen dat er een god of een schepping is. Het is dus logisch aan te nemen dat er evolutie is geweest dan dat de wereld niet is geschapen door een god.
 
Vergeefse religieuze retoriek. Waarom kunnen bepaalde gelovigen geen eigen mening vormen maar hebben ze daar een boekje voor nodig?
 
Fawaz staat boven allah. Het is erg jammer dat salafisten als Fawaz hier gewoon mogen prediken. Salafisme is onverenigbaar met de Westerse cultuur en verergerd alleen maar meer het beeld dat veel Europeanen hebben van moslims.

Ik moet het hier toch met je oneens zijn
Sjeik fawaz staat niet boven Allah, en dat weet je zelf ook
Hij beschouwt zichzelf als een instrument van Allah om zijn geleerdheid over islam en tafsier te verspreiden, je hebt de keus om naar hem te luisteren of niet naar hem te luisteren, niemand die je namelijk dat zal verplichten.

Een salafist roept op tot geweld tegen het westen vaak, dat doet Fawaz helemaal niet, hij predikt ons altijd geen regels te overtreden op wettelijk gebied en om vreedzaam samen te leven hier.
Hij ondersteunt zijn uitspraken ook altijd met hadiths en koran verzen, hij is een groot geleerde met een grote kennis van de islam.
Is hij om die reden salafist? en moet een salafist altijd slecht zijn dan, je hebt namelijk ook gematigde salafisten
 
Back
Naar boven