AndroidHealthClinic

Ramadan (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Belediging? Waar heb je het over man! Doe normaal. Jezus was ook een sloeber, geen cent te makken en alleen een mooi verhaal om te verkopen.
Allah was er ook al zo een. Zelfs Jomanda doet het nu nog beter, die verdient er tenminste een hoop geld mee.

Negatieve karma zou je moeten krijgen voor het disrespect wat je toont aan andermans mening. Mijn mening is dat allah, god en jezus allemaal eikels, randmongolen en klootzakken zijn, als ze uberhaubt ooit bestaan hebben. Ze veroorzaken meer leed dan welzijn. En kom nou niet aanzetten met je hiernamaals, dat is zo'n dramaverhaal.............



"Waarom denken gelovigen toch altijd het monopolie op de waarheid te hebben?" (Hans Teeuwen)


als je geen respect kan hebben voor een ander/ andermans geloof dan maar niet!

wie zijn billen wil branden,mag van mij op de blaren gaan zitten!

evengoed voor jou ook een rapportage, negatieve Karma krijg je nog weleen keer......nu ben ik ff leeg!
:mad:


en als ik je buiten in Real Life was tegengekomen had je me waarschijnlijk echt boos kunnen krijgen met dit gezeik!
 
als je geen respect kan hebben voor een ander/ andermans geloof dan maar niet!

wie zijn billen wil branden,mag van mij op de blaren gaan zitten!

evengoed voor jou ook een rapportage, negatieve Karma krijg je nog weleen keer......nu ben ik ff leeg!
:mad:


en als ik je buiten in Real Life was tegengekomen had je me waarschijnlijk echt boos kunnen krijgen met dit gezeik!

Ontroerend toch, de vredelievendheid die gelovigen uitstralen. :heart:
 
Hap zeg'tie............daar zat ik op te wachten. Zoek de belediging in mijn post. Die is er namelijk niet. Ik geef alleen mijn mening. Rapportage slaat nergens op en die negatieve karma zul je van mij niet ontvangen, ik respecteer je namelijk wel. Ik heb alleen een andere mening. Hoe ik de mening breng is aan mij om te bepalen. Hoe jij die mening interpreteert is jouw zaak. Een belediging zit 9 van de 10 keer in de ontvanger, niet in de zender van een boodschap. En in Nederland hebben we dan nog zoiets als vrijheid van meningsuiting (nog wel tenminste).

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen. Kun je terugvinden in iedere grondwet (mits die niet gebaseerd is op een geloof).

Lijkt me dat jouw rapportage nergens op slaat, laat die negatieve karma maar komen in plaats van dat je me de andere wang toe keert........fundamentalisten geven telkens blijk van aggressie, ook hier op het board.

Amen
 
Aardig ook dat Zelda nog even die laatste regel heeft weten te quoten voordat je besloot om dat halve dreigement terug te trekken............
 
ook die verklaring staat uitgelegd in de Bijbel; het is nu eenmaal zo dat mensen allemaal hetzelfde zijn en dus dezelfde kans hebben op ziektes enz.

GOD hoort alle gebeden, alleen de beproeving is verschillend..........( hoelang hou je het vol om GOD te aanbidden, en hoelang durf je te vertrouwen op GOD: kijk naar het verhaal van Job!)
;)

okee even samenvatten:

hij hoort alle gebeden
beproeving verschillend
hoe langer je op god vertrouwd hoe meer je krijgt?

dat spreekt wederom tegen dat iedereen gelijk is en behandeld wordt want dat zal niet zo zijn volgens deze opsommingen, wat WEL zo is.
 
Belediging? Waar heb je het over man! Doe normaal. Jezus was ook een sloeber, geen cent te makken en alleen een mooi verhaal om te verkopen.
Allah was er ook al zo een. Zelfs Jomanda doet het nu nog beter, die verdient er tenminste een hoop geld mee.

Negatieve karma zou je moeten krijgen voor het disrespect wat je toont aan andermans mening. Mijn mening is dat allah, god en jezus allemaal eikels, randmongolen en klootzakken zijn, als ze uberhaubt ooit bestaan hebben. Ze veroorzaken meer leed dan welzijn. En kom nou niet aanzetten met je hiernamaals, dat is zo'n dramaverhaal.............



"Waarom denken gelovigen toch altijd het monopolie op de waarheid te hebben?" (Hans Teeuwen)

Belediging? Waar heb je het over man! Doe normaal. Jezus was ook een sloeber, geen cent te makken en alleen een mooi verhaal om te verkopen.
Allah was er ook al zo een. Zelfs Jomanda doet het nu nog beter, die verdient er tenminste een hoop geld mee.

Negatieve karma zou je moeten krijgen voor het disrespect wat je toont aan andermans mening. Mijn mening is dat allah, god en jezus allemaal eikels, randmongolen en klootzakken zijn, als ze uberhaubt ooit bestaan hebben. Ze veroorzaken meer leed dan welzijn. En kom nou niet aanzetten met je hiernamaals, dat is zo'n dramaverhaal.............



"Waarom denken gelovigen toch altijd het monopolie op de waarheid te hebben?" (Hans Teeuwen)

roodgekleurde mag dan je eigen mening wezen; ook daar kun je mensen mee beledigen!
:rolleyes:

negatieve karma ben je niet waard.........
 
fundamentalisten geven telkens blijk van aggressie, ook hier op het board.

Amen

Precies, eigenlijk alle negatieve karma die ik ooit heb gehad kwam van gelovigen. Jammer dat gelovigen niet gewoon andermans mening kunnen respecteren. Helaas, voor een gelovige zijn wij arme schapen die gedoemd zijn naar de hel te gaan. En waarom? Omdat we niet dagelijks veren in de reet van een opperwezen steken. Datzelfde opperwezen dat wel toestaat dat miljoenen kinderen jaarlijks onnodig sterven, en in wiens naam miljoenen mensen zijn vermoord.
 
okee even samenvatten:

hij hoort alle gebeden
beproeving verschillend
hoe langer je op god vertrouwd hoe meer je krijgt?

dat spreekt wederom tegen dat iedereen gelijk is en behandeld wordt want dat zal niet zo zijn volgens deze opsommingen, wat WEL zo is.



GOD zorgt niet voor gelijke behandeling...............hij zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdiend!

en soms is dat keihard voor anderen idd ( zo heb ik mijn vader 2 jaar geleden verloren aan k a n k e r, terwijl hij niet rookte en wel sportief was................mijn leven heeft het echter wel drastich veranderd in positieve zin!)

leer van alles wat op je pad komt en je word zo wijs als Salomo!
;)

idd hoeft het leven geen pretje te zijn, gelovigen kiezen voor het verschil om na de dood opgenomen te worden in de hemel ipv de hel......
 
roodgekleurde mag dan je eigen mening wezen; ook daar kun je mensen mee beledigen!
:rolleyes:

negatieve karma ben je niet waard.........

Doe niet zo treurig, ik heb je hoger zitten dan dat. Het is mijn mening, niets meer en niets minder. Ik kan snappen dat je je irriteert, maar het is zeker geen agressie waard. (rapportage en negatieve karma zijn de enige mogelijkheden van agressie op het board)

Het is maar een mening en dan ook nog een van iemand die niet beter weet, een ongelovige. Als je die al niet eens de andere wang kan toekeren, als het gaat om een mening....hoe moet het dan met je vergaan als de moslims Nederland overnemen? (incl. Antillen) Opstand en fysiek geweld?

De enige geweldloze die aantoonbaar bestaan heeft was Gandhi. :bow:
 
Precies, eigenlijk alle negatieve karma die ik ooit heb gehad kwam van gelovigen. Jammer dat gelovigen niet gewoon andermans mening kunnen respecteren. Helaas, voor een gelovige zijn wij arme schapen die gedoemd zijn naar de hel te gaan. En waarom? Omdat we niet dagelijks veren in de reet van een opperwezen steken. Datzelfde opperwezen dat wel toestaat dat miljoenen kinderen jaarlijks onnodig sterven, en in wiens naam miljoenen mensen zijn vermoord.


je vergeet dat de mens de aarde zo verdorven heeft gemaakt, GOD kijkt alleen of we verstand genoeg hebben om elkaar te redden........blijkbaar zijn de meeste mensen te egoistisch daarvoor!
;)
 
Doe niet zo treurig, ik heb je hoger zitten dan dat. Het is mijn mening, niets meer en niets minder. Ik kan snappen dat je je irriteert, maar het is zeker geen agressie waard. (rapportage en negatieve karma zijn de enige mogelijkheden van agressie op het board)

Het is maar een mening en dan ook nog een van iemand die niet beter weet, een ongelovige. Als je die al niet eens de andere wang kan toekeren, als het gaat om een mening....hoe moet het dan met je vergaan als de moslims Nederland overnemen? (incl. Antillen) Opstand en fysiek geweld?

De enige geweldloze die aantoonbaar bestaan heeft was Gandhi. :bow:



Moslims nemen geen Antillen over......daarvoor zijn wij niet sociaal genoeg!

.............toch?
;)
 
je vergeet dat de mens de aarde zo verdorven heeft gemaakt, GOD kijkt alleen of we verstand genoeg hebben om elkaar te redden........
Soort van Battle Royale maar dan in real life...

Maar ligt het wel in zijn vermogen, denk je, om iets aan de misstanden te doen? Of kijkt hij liever toe?
 
Wat is dat voor vreselijke man, die god, dat hij je voor eeuwig laat folteren puur omdat je hem niet elke dag in gebeden vertelt hoe geweldig hij is? Het zou toch genoeg moeten zijn dat je een moreel goed leven leidt?
 
Wat is dat voor vreselijke man, die god, dat hij je voor eeuwig laat folteren puur omdat je hem niet elke dag in gebeden vertelt hoe geweldig hij is? Het zou toch genoeg moeten zijn dat je een moreel goed leven leidt?

Onbegrijpelijk toch? Maar daarom zou 'gods wegen ook ondoorgrondelijk'. Logisch toch? :D
 
je vergeet dat de mens de aarde zo verdorven heeft gemaakt, GOD kijkt alleen of we verstand genoeg hebben om elkaar te redden........blijkbaar zijn de meeste mensen te egoistisch daarvoor!
;)


En wie heeft de mens geschapen? (volgens jou dan) ;)
 
En wie heeft de mens geschapen? (volgens jou dan) ;)



GOD heeft de mens geschapen met een eigen wil!

hij verbood Adam & Eva te eten van de appel..........maar toch hebben ze GOD genegeerd!

stom dat mensen nu nog steeds dezelfde fouten maken..........
:p
 
GOD heeft de mens geschapen met een eigen wil!

hij verbood Adam & Eva te eten van de appel..........maar toch hebben ze GOD genegeerd!

stom dat mensen nu nog steeds dezelfde fouten maken..........
:p

En die wil leidt dus constant tot massamoorden, genocides, holocaust enzovoort. Leuk experiment was dat van god. Lijkt me gewoon puur een ontwerpfout dan.

Maar je mag toch van god verwachten dat hij dat allemaal had zien aankomen? Dan was het bijvoorbeeld ook niet nodig geweest bijna iedereen op aarde te vermoorden met de zondvloed. Hij dacht ik laat iedereen letterlijk stikken en dan begin ik opnieuw met precies dezelfde mensen en omstandigheden en dan komt het wel goed? Sorry hoor maar wat een prutser. Als hij zich ooit eens ergens vertoont zou hij in de boeien geslagen moeten worden.

En al die vreselijke ziektes, overstromingen en aardbevingen, dat heeft toch niets te maken et de wil van de mens? Leuk dat god zoiets in zijn ontwerp heeft opgenomen, houdt het lekker spannend.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven