XXL Nutrition

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

suikerfeest is alleen niet tevergelijken met kerstmis........


suikerfeest is het EINDE van de Ramadan, dus al het lekkers is een soort BELONING voor het vasten van de afgelopen maand!

niet vasten, maar wel de beloning willen hebben is dus gewoon VALS SPELEN!!
:rolleyes:


maar GOD & ALLAH zien wat er in je hart zit.....dus die uiteindelijke beloning in het hiernamaals kun je ook alvast vergeten!
:p

Ja, duh dat het valsspelen is, daarom is het slim/sluw.
 
helaas denken alleen sukkels dat valsspelen slim&sluw is............intelligente mensen weten wel beter!
:rolleyes::D

:rolleyes:
Again, kan jij dan zeggen WAAROM je het niet slim/sluw vindt, want echt waar ik vind dat juist het slimste wat je kan doen. Dus niks doen en toch beloond worden. Uit het oogpunt van een atheist natuurlijk.
Want ik weet dat die mensen pijn geleden hebben voor niets en achteraf deed ik gezamenlijk mee met het feest...

Neen neen neen, jij bent fout, het is echt wel de slimste/sluwste ding dat je kan doen! Danku wel!
 
:rolleyes:
Again, kan jij dan zeggen WAAROM je het niet slim/sluw vindt, want echt waar ik vind dat juist het slimste wat je kan doen. Dus niks doen en toch beloond worden. Uit het oogpunt van een atheist natuurlijk.
Want ik weet dat die mensen pijn geleden hebben voor niets en achteraf deed ik gezamenlijk mee met het feest...

Neen neen neen, jij bent fout, het is echt wel de slimste/sluwste ding dat je kan doen! Danku wel!



...........volwassen antwoord??
???:rolleyes:
 
Alleen kan ik me wel verdedigen met argumenten en jij blijkbaar niet. Dat ik een beetje hysterisch wordt, komt het omdat mensen vaak dingen zeggen zonder argumenten en dat haat ik en word er boos om.

(*sigh, waar gaat dit shit toch over:o)
 
Alleen kan ik me wel verdedigen met argumenten en jij blijkbaar niet. Dat ik een beetje hysterisch wordt, komt het omdat mensen vaak dingen zeggen zonder argumenten en dat haat ik en word er boos om.

(*sigh, waar gaat dit shit toch over:o)



zeggen dat valsspelen slim/sluw is , is IMO geen argument doch puberaal gepraat!

word eerst eens wat wijzer, en bedenk eens wat je zou denken/doen, wanneer jij het slachtoffer bent wanneer anderen valsspelen.............vind je het dan ook nog slim?
:rolleyes:
 
zeggen dat valsspelen slim/sluw is , is IMO geen argument doch puberaal gepraat!

word eerst eens wat wijzer, en bedenk eens wat je zou denken/doen, wanneer jij het slachtoffer bent wanneer anderen valsspelen.............vind je het dan ook nog slim?
:rolleyes:

Dus niks doen en toch beloond worden.

Dit was mijn argument.

1. Mijn regel niet in het algemeen beschouwen, het gaat enkel om godsdienstelijke feesten.
2. En daarom dus kwam er hier geen slachtoffers aan te pas. Niemand heeft er last van.

dus ja, ik blijf het nog steeds zeer slim vinden, maar do go on als je denkt dat je de ultieme argument hebt om het tegendeel te bewijzen, want ik luister echt wel hoor. Ik ben zeker niet koppig :p
 
helaas denken alleen sukkels dat valsspelen slim&sluw is............intelligente mensen weten wel beter!
:rolleyes::D

Intelligente mensen geloven niet in de illusie van het hiernamaals.
 
Intelligente mensen geloven niet in de illusie van het hiernamaals.



het gaat hier over Ramadan, dus moslims.........ik speel alleen een beetje op de moslim-man, die denkt dat hij later ooit in het hiernamaals komt!
;)


als moslims wel willen geloven in het hiernamaals, zijn ze dan niet slim?
:eek::D
 
Is het dan zo dat hoe meer je hier loopt te etteren hoe beter je het in het hiernamaals zult hebben?
 
:D Als ze die regel invoeren dan gaat de Islamisering van Nederland sneller dan Osama hakbar kan zeggen.
als alle mensen hun eigen gebreken eens beter bekeken, dan zou men het praten over een ander wel laten... toch.... enne je mening op internet uitroepen, maar geen stelling nemen in het maatschappelijke debat......vind ik een treurige ontwikkeling..wat vinden jullie??
 
als alle mensen hun eigen gebreken eens beter bekeken, dan zou men het praten over een ander wel laten... toch.... enne je mening op internet uitroepen, maar geen stelling nemen in het maatschappelijke debat......vind ik een treurige ontwikkeling..wat vinden jullie??

Welkom op DBB! Veel trainplezier!
 
als alle mensen hun eigen gebreken eens beter bekeken, dan zou men het praten over een ander wel laten... toch.... enne je mening op internet uitroepen, maar geen stelling nemen in het maatschappelijke debat......vind ik een treurige ontwikkeling..wat vinden jullie??

Welkom!
 
Monster bump en goede first post !

Ik dacht even dat het weer zo ver was, die ramadan :rolleyes:
 
hé rama dan, of rama nu ?
 
ik wil eerder een ram-madam
 
ik wil eerder een ram-madam


tip:

neem een stevige Antilliaanse meid, en verplicht haar de afwas te doen!


zeker weten dat "madam" flink gaat lopen RAMMEN!!
:eek::D



uh.ja, ik spreek uit ervaring


nee, het doet geen pijn, want echt hard slaan kunnen ze toch niet, bovendien: als ze echt een keer lastig begint te worden til ik haar op en zet haar buiten neer, naast de kliko!
:eek::rolleyes:








voor het geval ze per ongeluk in dit topic terecht mocht komen:

- dit is onderdeel van Powerliften/strongman training, niet persoonlijk bedoeld hoor!

;)
 
Back
Naar boven