Fitness Seller

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat apfelstrudel al zei + het wetboek is geschreven door en voor mensen. De koran is geschreven door allah (=absoluut) en hoort dus niet open te zijn voor interpretatie;)



- je houdt er 1x per jaar een maand lang een slecht dieet op over.
- je mag geen alcohol, drugs, varkensvlees,...
- ik neem aan de je geregeld naar de moskee gaat en daar je tijd verspilt.
- mag enkel halal geslacht vlees eten (ook nog eens super wreed)
- om maar niet te spreken over waar een vrouw in de islam toe beperkt wordt;)
- 1001 andere gebruiken die ik niet ken





(overigens is trouwen nog zoiets wat volslagen achterlijk, hypocriet en nutteloos is, maar dat is een hele andere discussie:))

Hoort niet open te staan voor interpretatie? Zegt wie? Hij is niet geschreven door mij of door jou of door gasten die zich niet aan de wet houden.

-Slecht dieet? Ik vind de ramadan juist een zegen en kijk er altijd naar uit.
-Ik zou ook geen alcohol drinken als het toegestaan was
-Ik ga af en toe vrijdags naar de moskee, maar ik bid wel en het is voor mij geen tijdverspilling. dan is hier op het forum antwoord geven op jouw domme vragen eerder tijdverspilling.
-Super wreed? Hoe weet jij dat nou?

en die laatste is nog het mooist van allemaal waar ik graag op zou willen reageren:
om maar niet te spreken over waar een vrouw in de islam toe beperkt wordt

Nu weet ik dat je gewoon onzin aan het verkopen bent en je nooit, maar dan ook nooooit in de islam verdiept hebt en het feit dat jij nu hele andere onderwerpen ter sprake brengt dan waar we het over hadden zegt ook genoeg. Zo blijf je bezig. Ga jij jezelf maar is eerst verdiepen, voordat je met die onzin komt. Begin maar is met googlen daarnaar.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:47 ----------

Dan ga ik wel zeggen dat de moslimvrouwen niet sporen.. Naar de dokter gaan om er weer een hechting bij te zetten voor ze gaan trouwen zodat ze gaan bloeden. Anders worden de ouders en nieuwe man gek..

Dezelfde nieuwe man die je een jaar daarvoor door Utrecht ziet lopen met een Nederlandse Blonde.... Vage gasten die jonge Mocro's. maar wel de moskee in en uit lopen want anders slaat papa de de tering.

Schijnheilig volk zit er tussen. (in elk geloof imo)

Niet alle vrouwen bloeden op hun huwelijksnacht, tenzij je als een idioot meteen je droge lul erin probeert te rammen en niet aan voorspel doet. En nu ga jij toch weer de fout in, om die kleine percentage te weerspiegelen naar een heel volk en religie. beetje jammer kerel

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:51 ----------

Ik snap niet waarom ik nog serieus aan het reageren ben op sommige idioten hier.
 
Laatst bewerkt:
- je houdt er 1x per jaar een maand lang een slecht dieet op over.
snachts eet je alles wat je lichaam nodig heeft, mietje
BullShit.

- je mag geen alcohol, drugs, varkensvlees,...
alle dingen die slechts zijn voor je lichaam, whats the deal?
Maar na de ramadan doen ze het 2x zoveel. Schijnheilig

- ik neem aan de je geregeld naar de moskee gaat en daar je tijd verspilt.
no comment, ieder voor zich
+1

- mag enkel halal geslacht vlees eten (ook nog eens super wreed)
lekkerrrrrrrrrrrrrrr
Zielig en vooral onnodig.

- 1001 andere gebruiken die ik niet ken
noem ze alle 1001 is op dan ?
Google maar eens. vind er al meer dan 1001

Niet alle vrouwen bloeden op hun huwelijksnacht, tenzij je als een idioot meteen je droge lul erin probeert te rammen en niet aan voorspel doet. En nu ga jij toch weer de fout in, om die kleine percentage te weerspiegelen naar een heel volk en religie. beetje jammer kerel

Dat kleine percentage verpest het wel voor de rest. Hun zijn degene die de islam op deze manier naar buiten brengen. Waardoor je dus vooroordelen krijgt over moslim in het algemeen.

En waarom gaan die meiden dan naar de dokter voor dat extra sticky?



95% van alle gelovige zijn gelovige geworden door hun ouders.
Die 95% had nooit in god/allah geloofd als paps en mams daar niet over hadden begonnen.

Snap niet waarom mensen terugvallen op een geloof terwijl ze mij als ongelovige geen feiten kunnen geven wat waar is in hun geloof.

Dus Nador:

Vertel mij eens een paar feiten uit jou geloof waarvan je kan aantonen dat het echt is?


Heb niets tegen jou verder hoor. Ben gewoon anti-geloof.
 
Laatst bewerkt:
95% van alle gelovige zijn gelovige geworden door hun ouders.
Die 95% had nooit in god/allah geloofd als paps en mams daar niet over hadden begonnen.

Snap niet waarom mensen terugvallen op een geloof terwijl ze mij als ongelovige geen feiten kunnen geven wat waar is in hun geloof.

Dus Nador:

Vertel mij eens een paar feiten uit jou geloof waarvan je kan aantonen dat het echt is?


Heb niets tegen jou verder hoor. Ben gewoon anti-geloof.

Dat verklaard natuurlijk de stijgende groei van moslims en van mensen die zich bekeren naar de islam.. die worden door hun ongelovige ouders beinvloedt om moslim te worden. I see.... knap hoe jij dat allemaal weet. Wat voor glazenbol heb jij?

Ook voor jou geldt dat je toch wat basiskennis moet hebben wil je een discussie over een bepaald onderwerp voeren.
 
Hoort niet open te staan voor interpretatie? Zegt wie? Hij is niet geschreven door mij of door jou of door gasten die zich niet aan de wet houden.

-Slecht dieet? Ik vind de ramadan juist een zegen en kijk er altijd naar uit.
-Ik zou ook geen alcohol drinken als het toegestaan was
-Ik ga af en toe vrijdags naar de moskee, maar ik bid wel en het is voor mij geen tijdverspilling. dan is hier op het forum antwoord geven op jouw domme vragen eerder tijdverspilling.
-Super wreed? Hoe weet jij dat nou?

en die laatste is nog het mooist van allemaal waar ik graag op zou willen reageren:
om maar niet te spreken over waar een vrouw in de islam toe beperkt wordt

Nu weet ik dat je gewoon onzin aan het verkopen bent en je nooit, maar dan ook nooooit in de islam verdiept hebt en het feit dat jij nu hele andere onderwerpen ter sprake brengt dan waar we het over hadden zegt ook genoeg. Zo blijf je bezig. Ga jij jezelf maar is eerst verdiepen, voordat je met die onzin komt. Begin maar is met googlen daarnaar.

DUDE ZE MOETEN HOOFDDOEKEN DRAGEN OMDAT ZE ANDERS LUST OPWEKKEN BIJ DE MAN -_-'

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passie beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen er van zichtbaar moet zijn, en dat haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot of haar broeders, of de zonen van haar broeders of de zonen van haar zusters of haar vrouwen of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. > Q. 24:30-31

ze mogen niet trouwen met een man van andere afkomst (ook al is deze moslim), terwijl mannen wel met een vrouw van andere afkomst mogen trouwen (op voorwaarde dat zij zich bekeert tot de islam).
Mannen mogen meerdere vrouwen hebben.

Moet ik verder gaan met ongelijkheden op te sommen? -_-'


krijg echt het schijt van zulke struisvogelpolitiek:o

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:56 ----------

en "super wreed, hoe weet jij dat nou?"

Als ik je keel oversnijd terwijl je helemaal doped up bent voel je niets. Als ik het gewoon doe, dan onderga je helse pijn;)
 
DUDE ZE MOETEN HOOFDDOEKEN DRAGEN OMDAT ZE ANDERS LUST OPWEKKEN BIJ DE MAN -_-'

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passie beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen er van zichtbaar moet zijn, en dat haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot of haar broeders, of de zonen van haar broeders of de zonen van haar zusters of haar vrouwen of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. > Q. 24:30-31

ze mogen niet trouwen met een man van andere afkomst (ook al is deze moslim), terwijl mannen wel met een vrouw van andere afkomst mogen trouwen (op voorwaarde dat zij zich bekeert tot de islam).
Mannen mogen meerdere vrouwen hebben.

Moet ik verder gaan met ongelijkheden op te sommen? -_-'


krijg echt het schijt van zulke struisvogelpolitiek:o

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:56 ----------

en "super wreed, hoe weet jij dat nou?"

Als ik je keel oversnijd terwijl je helemaal doped up bent voel je niets. Als ik het gewoon doe, dan onderga je helse pijn;)

Natuurlijk, een vrouw zien als coïtusobject is natuurlijk veel beter dan respect hebben voor een vrouw. Een lekker wijf krijgt veel meer voor elkaar dan een lelijk wijf, dusja ;).

daar sla je de plank toch echt mis mijn vriend, want je mag wel degelijk met andere volken trouwen. Een vrouw mag idd niet met een man van een andere religie trouwen en een man wel met een vrouw van een andere religie. Dit heeft te maken met de invloed die een man heeft op zijn vrouw en in het gezin.

ik ben pleite, ben er morgen weer. Wat een epic waste of time was dit
 
Laatst bewerkt:
Angelus heeft hier gewoon gelijk. Vind het jammer dat bijna niemand dat lijkt in te zien.
+1

De wereld zou zo veel beter zijn zonder al die religieuze onzin.:)
 
Voordat ik ga; laat iedereen lekker in zijn waarde en geloven wat die wilt, ook als die niet wilt geloven. Als sommige hier zo hard hun best doen om mensen te overtuigen van hun mening, dan ben je in mijn ogen net zo fout bezig als de gelovige die andere iets proberen op te leggen.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk, een vrouw zien als coïtusobject is natuurlijk veel beter dan respect hebben voor een vrouw. Een lekker wijf krijgt veel meer voor elkaar dan een lelijk wijf, dusja ;).
juist, en respect voor een vrouw kan enkel als je geen van haar ladyparts ziet zeker?:rolleyes:
ECHT RESPECT HEBBEN houdt in dat je hen ziet als de persoon die ze zijn zowel als ze gewikkeld zijn in een boerka, als wanneer ze spiernaakt voor je staan.

het is niet de taak van de vrouw om zich een bepaalde manier te kleden om niet als coïtusobject gezien te worden. het is de taak van de man om ze niet als coïtusobject te bekijken.



daar sla je de plank toch echt mis mijn vriend, want je mag wel degelijk met andere volken trouwen. Een vrouw mag idd niet met een man van een andere religie trouwen en een man wel met een vrouw van een andere religie. Dit heeft te maken met de invloed die een man heeft op zijn vrouw en in het gezin.

BULLSHIT REDEN OM ONGELIJKHEID TUSSEN DE GESLACHTEN TE RECHTVAARDIGEN:mad:
 
Dit heeft te maken met de invloed die een man heeft op zijn vrouw en in het gezin.

ik ben pleite, ben er morgen weer. Wat een epic waste of time was dit
Daarom trouwen moslims niet met de Nederlandse ongelovige vrouw.. Die slaan terug en spelen de baas hahaha
 
juist, en respect voor een vrouw kan enkel als je geen van haar ladyparts ziet zeker?:rolleyes:
ECHT RESPECT HEBBEN houdt in dat je hen ziet als de persoon die ze zijn zowel als ze gewikkeld zijn in een boerka, als wanneer ze spiernaakt voor je staan.

het is niet de taak van de vrouw om zich een bepaalde manier te kleden om niet als coïtusobject gezien te worden. het is de taak van de man om ze niet als coïtusobject te bekijken.





BULLSHIT REDEN OM ONGELIJKHEID TUSSEN DE GESLACHTEN TE RECHTVAARDIGEN:mad:

Er is misschien wel wat ongelijkheid tussen geslachten, maar dan in het voordeel van de vrouw en niet van de man. Een vrouw komt makkelijker het paradijs in en zo zijn er nog veel meer dingen die in haar voordeel zijn. Zoek maar is op.
 
Voordat ik ga; laat iedereen lekker in zijn waarde en geloven wat die wilt, ook als die niet wilt geloven. Als sommige hier zo hard hun best doen om mensen te overtuigen van hun mening, dan ben je in mijn ogen net zo fout bezig als de gelovige die andere iets proberen op te leggen.

De grootste hekel heb ik aan mensen die 'het geloof' misbruiken. De laatste jaren zie je dit fenomeen steeds meer op de straten in Europa, het is dan ook niet raar dat er zo veel negativiteit over geuit wordt.

Dit is niet alleen voor de Islam, dit geldt voor alle geloven voor dat dat verkeerd begrepen wordt door mensen.
 
Er is misschien wel wat ongelijkheid tussen geslachten, maar dan in het voordeel van de vrouw en niet van de man. Een vrouw komt makkelijker het paradijs in en zo zijn er nog veel meer dingen die in haar voordeel zijn. Zoek maar is op.
Waar is het paradijs? (Paradijs is The Gym Dude:rocker:)

En waarom negeer je mijn vragen?:windup:
 
Er is misschien wel wat ongelijkheid tussen geslachten, maar dan in het voordeel van de vrouw en niet van de man. Een vrouw komt makkelijker het paradijs in en zo zijn er nog veel meer dingen die in haar voordeel zijn. Zoek maar is op.

DAT IS GEEN VOORDEEL WANT HET PARADIJS BESTAAT HELEMAAL NIET.




man er is gewoon geen discussieren aan met gelovigen. weet je wat, je doet waar je zin in hebt. Ik weet dat je denkt dat je geen kwaad doet, maar ik spoor je aan om echt op onderzoek te trekken en in te zien wat voor systeem je steunt.
protip: Een systeem dat verantwoordelijk is voor 99% van alle problemen in de wereld.
ben er ondertussen wel klaar mee om gelovigen via rede in te laten zien hoe fout ze bezig zijn. Vanaf nu doe ik gewoon niets anders meer dan jullie zonder meer te beledigen, eens kijken als die aanpak werkt:)
 
Laatst bewerkt:
Daarom trouwen moslims niet met de Nederlandse ongelovige vrouw.. Die slaan terug en spelen de baas hahaha

dat zegt iemand die vol trots een topic opent, over een fotoshoot van zn zusje bij een of ander kamasutra beurs. nee, jij hebt zelf respect. Precies daarom is de macht van de man binnen een islamitisch huwelijk iets groter als die van de vrouw, zodat je haar kan aansturen en wijzen. Misschien moet jij dat ook maar is gaan doen faalhaas?
 
Moet je doen angelus, dan kom jij wel aan je kaarten.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 17:26 ----------

dat zegt iemand die vol trots een topic opent, over een fotoshoot van zn zusje bij een of ander kamasutra beurs. nee, jij hebt zelf respect. Precies daarom is de macht van de man binnen een islamitisch huwelijk iets groter als die van de vrouw, zodat je haar kan aansturen en wijzen. Misschien moet jij dat ook maar is gaan doen faalhaas?

Hahaahahahahaahahahahahahaahaa! Ik wist niet dat hij dat was, want toen ik die topci zag, dacht ik echt; " welke gek zet zijn zusje nou op internet". Ik schoot zo juist echt in de lach.
 
DAT IS GEEN VOORDEEL WANT HET PARADIJS BESTAAT HELEMAAL NIET.




man er is gewoon geen discussieren aan met gelovigen. weet je wat, je doet waar je zin in hebt. Ik weet dat je denkt dat je geen kwaad doet, maar ik spoor je aan om echt op onderzoek te trekken en in te zien wat voor systeem je steunt.
protip: Een systeem dat verantwoordelijk is voor 99% van alle problemen in de wereld.
ben er ondertussen wel klaar mee om gelovigen via rede in te laten zien hoe fout ze bezig zijn. Vanaf nu doe ik gewoon niets anders meer dan jullie zonder meer te beledigen, eens kijken als die aanpak werkt:)

Have a break, have a pussycat
 
dat zegt iemand die vol trots een topic opent, over een fotoshoot van zn zusje bij een of ander kamasutra beurs. nee, jij hebt zelf respect. Precies daarom is de macht van de man binnen een islamitisch huwelijk iets groter als die van de vrouw, zodat je haar kan aansturen en wijzen. Misschien moet jij dat ook maar is gaan doen faalhaas?

Gast. Wat heeft mijn zusje met mijn zelfrespect te maken? Minpuntje van je....

En je wil niet weten hoeveel Marokaanse meiden daar uit de kleren zijn gegaan hahaha. Zit al te wachten op de eerwraak..

De macht van een islamitische man bestaat alleen maar uit mishandeling en een uitkering trekken. (Dat is de reden dat vrouwen boerka's dragen. Zie je de blauwe plekken niet)
Zelf hun eigen kinderen houden ze niet op het rechte pad... Die trappen ze met 6 jaar de straat op tot 2300 om dametjes te beroven, ruiten in de gooien en nederlandse vrouwen uit te schelden.

@Nador.. Dacht dat je offline was.. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen
 
Laatst bewerkt:
Gast. Wat heeft mijn zusje met mijn zelfrespect te maken? Minpuntje van je....

En je wil niet weten hoeveel Marokaanse meiden daar uit de kleren zijn gegaan hahaha.

De macht van een islamitische man bestaat alleen maar uit mishandeling en een uitkering trekken. (Dat is de reden dat vrouwen boerka's dragen. Zie je de blauwe plekken niet)
Zelf hun eigen kinderen houden ze niet op het rechte pad... Die trappen ze met 6 jaar de straat op tot 2300 om dametjes te beroven, ruiten in de gooien en nederlandse vrouwen uit te schelden.

@Nador.. Dacht dat je offline was.. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen

Haha zeg dat tegen een moslim in ze gezicht dan, en dan niet een ziektewet-last van rug hebbende- 60-jarige marokkaan hier in Nederland.

Volgens mij moet er voortaan maar een IQ test gedaan worden voordat je mag reageren in dit soort topics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven